Studio id Software, zodpovědné za zrod značek Doom, Wolfenstein, Quake nebo Rage, bylo na letošním Gamescomu odměněno organizací Guinness World Records za stanovení tří světových rekordů.
Lidé z id Software v čele s ředitelem Timem Willitsem se mohou pyšnit rekordem nejdéle fungujícího tvůrce stříleček z pohledu první osoby. V id koneckonců pracují na FPS titulech už 24 let. O další rekord se postaral Wolfenstein jakožto nejdéle žijící FPS série, která plodí nové střílečky už od roku 1992, a nakonec je tu rekord za nejdéle fungující eSport turnaj. Tím je QuakeCon, který se poprvé uskutečnil v roce 1996.
Tim Willits k tomu řekl následující:
„Tvorba stříleček z pohledu první osoby po dobu 24 let byla velmi vzrušující, ale také náročná. Tajemství našeho úspěchu tkví v tom, že se nejprve zaměříme na základní komponenty každé série, abychom se ujistili, že jsou skvělé, a poté na nich stavíme nové a moderní prvky a návrhy. Naštěstí pro nás jsou střílečky z pohledu první osoby prostě zábavné a nikdy nevyjdou z módy. Pokud budeme moci dále stavět na tom, co dělá střílečky skvělé, můžeme v budoucnu pokračovat i v našem úspěchu.“
Willits dále prohlásil, že série Wolfenstein, na které během let pracovalo hned několik studií, má v jeho srdci speciální místo. A to díky zběsilé akci a zaměření na poražení nacistů, což je podle něj něco, co každý snadno pochopí a co je zábavné hrát, nehledě na to, jestli je hra zrovna zasazená do 40. let dvacátého století nebo jestli sleduje alternativní vývoj dějin po druhé světové válce.
Budoucnost Wolfensteina je v tuto chvíli oficiálně nejistá. Má se však za to, že studio MachineGames, zodpovědné za výborné díly The New Order a The Old Blood, pracuje na pokračování, které by podle menšího náznaku na E3 mohlo nést podtitul New Colossus. Skutečnost, že MachineGames pracuje na dalším Wolfensteinovi, v minulosti prozradila i dabérka Aňy, postavy známé z The New Order.
Gratulace, a teď šup. . oznamte novýho Wolfa
Potřebuju další Rage a Wolfensteina!
Snad to s tím Wolfem vyjde, NO i dodatek Old Blood byly parádní.
Pokracovani Rage bych uvital, ale pokud to technicke zpracovani nebude na unosne urovni, tak nevim, to nacitani textur objektu po rozhlednuti bylo ee.
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Takže když hra nemá pokračování, měla by zůstat bezejmenná? Značku může mít i jeden jediný titul a právě proto jsem použil tohle slovo a ne slovo série, kterým by se dal označit Wolfenstein, Doom i Quake. Wolfenstein je značka, Rage je značka, No Man’s Sky je značka, Rocket League je značka. To, jestli má hra s tou značkou pokračování nebo jestli je úspěšná nebo neúspěšná je irelevantní
Prosimvás, jaká je Rage značka? Vždyť je to jenom jedna hra navíc ve světě značně neúspěšná.
ID si to zaslouží minimálně za Wolfensteina.
Tak to je slušný. V id pracují na hrách skoro celý můj život.
Paráda.