Uživatel nepřihlášen
   

Rallye Dakar si budeme moci užít ve hře

Pátek 12.1.2018 15:52 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Má mít největší otevřený svět v žánru závodních her.

Dakarská Rallye je jen pro nejodvážnější závodníky z celého světa, kteří si se svým off-road vozidlem nebo motocyklem troufnou na vytrvalostní závod v těžkém terénu v podobě písečných dun, bláta a skalních úseků. Dobrou zprávou je, že na Dakar nebudeme muset koukat jen v televizi. Společnosti Bigmoon Entertainment a Deep Silver/Koch Media chystají hru Dakar 18.

Dakar 18 vyjde v letošním roce na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vydavatel tvrdí, že hra nabídne dosud největší otevřený svět v žánru závodních her. Má jít o realistickou simulaci Dakaru s celou řadou vozidel, včetně motocyklů, automobilů, náklaďáků, čtyřkolek a SxS. Soutěžit budete v divokých online/offline bitvách v multiplayer, stejně tak v režimu offline, kde budete moci vylepšovat své závodní dovednosti a schopnosti.

Tvůrci dále slibují ohromující vizuální zážitek, který věrně reprezentuje každé vozidlo a řidiče Rallye Dakar 2018. Chybět tak nebudou hlavní týmy, vozidla a piloti.

Kdo jsou Bigmoon Entertainment? V našich končinách neznámé studio, které stojí za hrami jako Police Simulator 18, Demons Age, Syndrome, Trapped Dead: Lockdown a Jagged Alliance: Back in Action, stejně tak se podílelo na WRC 5, WRC 3, MotoGP 13 a Fallout 4. Nutno ale podotknout, že teď za nimi stojí Deep Silver/Koch Media, tak snad vydavatel dohlédne na kvalitu Dakar 18.

Zdroj: Tisková zpráva

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: Dakar 18

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Rallye Dakar si budeme moci užít ve hře
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce    Odkaz na Steam dáváme, když to má smysl. Třeba je u dnešního preview, které odpoledne vyšlo. Ale nebudeme to dávat všude, nic by nám to nepřineslo a za ty roky, co dělám šéfredaktora si nemyslím, že by zrovna tohle rozhodovaloMikymiky3    13.1.2018 21:44 Miky

@ odpověď na komentář od Playman:Odkaz na Steam dáváme, když to má smysl. Třeba je u dnešního preview, které odpoledne vyšlo. Ale nebudeme to dávat všude, nic by nám to nepřineslo a za ty roky, co dělám šéfredaktora si nemyslím, že by zrovna tohle rozhodovalo

Playman napsal:Michale statistiky jsou jedna věc. A je velmi dobré je studovat. Nicméně s novým webem se ti lidi můžou chovat úplně jinak než dříve, dále se mohou měnit.

Já neměl na mysli ze sta procent kartu hry. Já měl na mysli samotné články, novinky, recenze... U toho všeho by to bylo, člověk by nemusel klikat na kartu hry a měl to přímo v článku.

Ale bylo by to náročné zavést tam, kde by to šlo a bylo možné. Tím by se ale Zing. cz odlišoval od konkurenčních herních webů a měl nějakou výhodu navíc i pro nové čtenáře, proč být druzí nebo třetí, když můžete být Miky s novým designem webu první s návtěvností v celé naší republice. Nelehký úkol. A i tě tak trochu obdivuji jako šéfredaktora, že to všechno zvládáš, i celou zbylou redakci samozřejmě.

Playman    Michale statistiky jsou jedna věc. A je velmi dobré je studovat. Nicméně s novým webem se ti lidi můžou chovat úplně jinak než dříve, dále se mohou měnit.

Já neměl na mysli ze sta procent kartu hry. Já měl na mysli samotné články, novinky, recenze... U toho všeho by to bylo, člověk by nemusel klikat na kartu hry a měl to přímo v článku.

Ale bylo by to náročné zavést tam, kde by to šlo a bylo možné. Tím by se ale Zing. cz odlišoval od konkurenčních herních webů a měl nějakou výhodu navíc i pro nové čtenáře, proč být druzí nebo třetí, když můžete být Miky s novým designem webu první s návtěvností v celé naší republice. Nelehký úkol. A i tě tak trochu obdivuji jako šéfredaktora, že to všechno zvládáš, i celou zbylou redakci samozřejmě.
Playmanplayman62
    13.1.2018 21:02
Playman

@ odpověď na komentář od Miky:Michale statistiky jsou jedna věc. A je velmi dobré je studovat. Nicméně s novým webem se ti lidi můžou chovat úplně jinak než dříve, dále se mohou měnit.

Já neměl na mysli ze sta procent kartu hry. Já měl na mysli samotné články, novinky, recenze... U toho všeho by to bylo, člověk by nemusel klikat na kartu hry a měl to přímo v článku.

Ale bylo by to náročné zavést tam, kde by to šlo a bylo možné. Tím by se ale Zing. cz odlišoval od konkurenčních herních webů a měl nějakou výhodu navíc i pro nové čtenáře, proč být druzí nebo třetí, když můžete být Miky s novým designem webu první s návtěvností v celé naší republice. Nelehký úkol. A i tě tak trochu obdivuji jako šéfredaktora, že to všechno zvládáš, i celou zbylou redakci samozřejmě.

Miky napsal:Nápad je to pěkný, ale nic by nám to nepřineslo a já nebo někdo jiný by tomu musel věnovat čas. Pro tebe Playmane je to třeba zajímavé, ale já před vývojem nového Zingu studoval statistiky Zingu a katalog využívá strašně malé procento čtenářů. Přitom nás stojí nemálo času ho aktualizovat a dávat tam hry. Proto jsem rezignoval na přidávání starších her a na novém Zingu katalog her postavil na štítcích. Stejně tak nikdo moc nevyužívá řazení novinek a článků podle platforem, dokonce návštěvníci dost ignorují levou část, kde jsou informace o hře. Jinak řečeno, čtenáře Zingu zajímá text v novinkách a článcích, ale to okolo už ne. To samé videa, tam byl zájem hodně malý.

Miky člen redakce    Nápad je to pěkný, ale nic by nám to nepřineslo a já nebo někdo jiný by tomu musel věnovat čas. Pro tebe Playmane je to třeba zajímavé, ale já před vývojem nového Zingu studoval statistiky Zingu a katalog využívá strašně malé procento čtenářů. Přitom nás stojí nemálo času ho aktualizovat a dávat tam hry. Proto jsem rezignoval na přidávání starších her a na novém Zingu katalog her postavil na štítcích. Stejně tak nikdo moc nevyužívá řazení novinek a článků podle platforem, dokonce návštěvníci dost ignorují levou část, kde jsou informace o hře. Jinak řečeno, čtenáře Zingu zajímá text v novinkách a článcích, ale to okolo už ne. To samé videa, tam byl zájem hodně malý.Mikymiky3    13.1.2018 18:15 Miky

Nápad je to pěkný, ale nic by nám to nepřineslo a já nebo někdo jiný by tomu musel věnovat čas. Pro tebe Playmane je to třeba zajímavé, ale já před vývojem nového Zingu studoval statistiky Zingu a katalog využívá strašně malé procento čtenářů. Přitom nás stojí nemálo času ho aktualizovat a dávat tam hry. Proto jsem rezignoval na přidávání starších her a na novém Zingu katalog her postavil na štítcích. Stejně tak nikdo moc nevyužívá řazení novinek a článků podle platforem, dokonce návštěvníci dost ignorují levou část, kde jsou informace o hře. Jinak řečeno, čtenáře Zingu zajímá text v novinkách a článcích, ale to okolo už ne. To samé videa, tam byl zájem hodně malý.

Ondrej_V   1x   U každé hry je napsán v levé části distributor. Po rozkliknutí se objeví katalog her. Takže snazší by bylo upravit stránku tam. Vytvořit stránku, která by volala z katalogu her pouze ty s daným distributorem (ale záleží na použité databázi) a nad tím nějaké povídaní třeba o distributorovi nebo tak, do toho bych zapojil komunitu (trochu jako Wiki) . Nejspíš nejsnažší uprava (záleželo by na práci s DB) , ale tak trochu nevím, jestli to má smysl řešit, kvůli ekonomickému hledisku: přínos/náklady...

Podle mě redakce má hodně nápadů, ale musejí nějak nakládat se zdroji...
Ondrej_Vondrej_v15018
    13.1.2018 17:53
Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Playman:U každé hry je napsán v levé části distributor. Po rozkliknutí se objeví katalog her. Takže snazší by bylo upravit stránku tam. Vytvořit stránku, která by volala z katalogu her pouze ty s daným distributorem (ale záleží na použité databázi) a nad tím nějaké povídaní třeba o distributorovi nebo tak, do toho bych zapojil komunitu (trochu jako Wiki) . Nejspíš nejsnažší uprava (záleželo by na práci s DB) , ale tak trochu nevím, jestli to má smysl řešit, kvůli ekonomickému hledisku: přínos/náklady...

Podle mě redakce má hodně nápadů, ale musejí nějak nakládat se zdroji...Komentář byl autorem naposledy upraven 13.1.2018 17:59

Původní verze před úpravami:U každé hry je napsán v levé části distributor. Po rozkliknutí se objeví katalog her. Takže snazší by bylo upravit stránku tam. Vytvořit stránku, která by volala z katalogu her pouze ty s daným distributorem (ale záleží na použité databázi) a nad tím nějaké povídaní třeba o distributorovi nebo tak. Nejspíš nejsnažší uprava (záleželo by na práci s DB) , ale tak trochu nevím, jestli to má smysl řešit, kvůli ekonomickému hledisku: přínos/náklady...

Playman napsal:Já to chápu, Xzone ať si promují velkými titulky i písmem, věnují mu obrázek 20 x 20 cm plochou.

Já jsem měl na mysli milimetrové miniatruní ikonky u každé hry, pokud je hra primárně na steamu tak ikonka steamu, pokud je hra primárně na EA tak ikonka originu, pokud je na Ubi tak ikonka Uplay. A při rozkliku se dostanete přímo na oficiální stránku té které platformy. Xzone ať si promují ve velkém stylu. Tohle by ale byla taková velká pomoc a ulehčení.

Playman    Já to chápu, Xzone ať si promují velkými titulky i písmem, věnují mu obrázek 20 x 20 cm plochou.

Já jsem měl na mysli milimetrové miniatruní ikonky u každé hry, pokud je hra primárně na steamu tak ikonka steamu, pokud je hra primárně na EA tak ikonka originu, pokud je na Ubi tak ikonka Uplay. A při rozkliku se dostanete přímo na oficiální stránku té které platformy. Xzone ať si promují ve velkém stylu. Tohle by ale byla taková velká pomoc a ulehčení.
Playmanplayman62
    13.1.2018 17:46
Playman

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Já to chápu, Xzone ať si promují velkými titulky i písmem, věnují mu obrázek 20 x 20 cm plochou.

Já jsem měl na mysli milimetrové miniatruní ikonky u každé hry, pokud je hra primárně na steamu tak ikonka steamu, pokud je hra primárně na EA tak ikonka originu, pokud je na Ubi tak ikonka Uplay. A při rozkliku se dostanete přímo na oficiální stránku té které platformy. Xzone ať si promují ve velkém stylu. Tohle by ale byla taková velká pomoc a ulehčení.

Ondrej_V napsal:Hezkej nápad, ale Zing patří Xzone. Neříkám to ve zlém vůči Zingu, ale Xzone nekupoval Zing pro nic za nic.

Ondrej_V   1x   Hezkej nápad, ale Zing patří Xzone. Neříkám to ve zlém vůči Zingu, ale Xzone nekupoval Zing pro nic za nic. Odkazovat na Steam znamená i možnost koupě hry tam... Není to trochu hloupý? Musíš myslet politicky, myslete politicky!Ondrej_Vondrej_v15018    13.1.2018 17:43 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Playman:Hezkej nápad, ale Zing patří Xzone. Neříkám to ve zlém vůči Zingu, ale Xzone nekupoval Zing pro nic za nic. Odkazovat na Steam znamená i možnost koupě hry tam... Není to trochu hloupý? Musíš myslet politicky, myslete politicky!

Playman napsal:A [ odkaz ] Origin a uplay? Nic? Pokud by byly ikonky těchto platforem u každé hry a člověk by na tuto ikonku kliknul, přesměrovalo by se přímo na tu kterou hru. Byla by to možná práce navíc ale velký komfort pro hráče a čtenáře Zing. cz.

Tím by si všichni vrtěli blahem.

Corvus    To je jedno :-D Ale klidně můžeš jezdit na KTM s Ondřejem Klymčiwem a zkusit se nezabít :-DCorvuscorvus13394    13.1.2018 17:41 Corvus

@ odpověď na komentář od skylines:To je jedno :-D Ale klidně můžeš jezdit na KTM s Ondřejem Klymčiwem a zkusit se nezabít :-D

skylines napsal:To jsou Rakušáci :D

Playman    A [ odkaz ] Origin a uplay? Nic? Pokud by byly ikonky těchto platforem u každé hry a člověk by na tuto ikonku kliknul, přesměrovalo by se přímo na tu kterou hru. Byla by to možná práce navíc ale velký komfort pro hráče a čtenáře Zing. cz.

Tím by si všichni vrtěli blahem.
Playmanplayman62
    13.1.2018 17:40
Playman

@ odpověď na komentář od Miky:A [ odkaz ] Origin a uplay? Nic? Pokud by byly ikonky těchto platforem u každé hry a člověk by na tuto ikonku kliknul, přesměrovalo by se přímo na tu kterou hru. Byla by to možná práce navíc ale velký komfort pro hráče a čtenáře Zing. cz.

Tím by si všichni vrtěli blahem.

Miky napsal:Pokud Xzone hru prodává, tak máš vlevo vždy krabičky té hry a tím se dostaneš na Xzone + do novinek často dáváme koupit na Xzone a GameExpres. U nově oznámených her je problém, že o hře často píšeme dřív, než ji Xzone má v katalogu.

skylines    To jsou Rakušáci :Dskylinesskylines11568    13.1.2018 16:36 skylines

@ odpověď na komentář od Corvus:To jsou Rakušáci :D

Corvus napsal:Copak Tatra, ale motorky KTM! ! ! :-)

Corvus    Copak Tatra, ale motorky KTM! ! ! :-)Corvuscorvus13394    13.1.2018 16:22 Corvus

@ odpověď na komentář od skylines:Copak Tatra, ale motorky KTM! ! ! :-)

skylines napsal:Hra to asi bude bídná ale bude tam Tatra :D

skylines    Hra to asi bude bídná ale bude tam Tatra :Dskylinesskylines11568    13.1.2018 16:08 skylines

Hra to asi bude bídná ale bude tam Tatra :D

Tomass182   1x   Něco podobného tu v žánru závodních hrách chybělo :) , pokud se jim povede hratelnost, a další věci mohlo by jít o super zábavu.Tomass182tomass18255290    13.1.2018 14:15 Tomass182

Něco podobného tu v žánru závodních hrách chybělo :) , pokud se jim povede hratelnost, a další věci mohlo by jít o super zábavu.

Corvus    Mě na tomhle titulu nepřitahuje jen štempl Dakaru a oficiální (DOUFÁM! ) soupiska skutečných jezdců, ale právě i ta rozlehlost - otevřený svět, navigace, snad i řešení problémů, vody apod. Prostě survival v open worldu. Klasická autíčka na uzavřených tratích mě totiž absolutně nelákají... Opravdu pevně doufám, že se jim to podaří... Mimochodem by mě zajímal engine...Corvuscorvus13394    13.1.2018 13:58 Corvus

Mě na tomhle titulu nepřitahuje jen štempl Dakaru a oficiální (DOUFÁM! ) soupiska skutečných jezdců, ale právě i ta rozlehlost - otevřený svět, navigace, snad i řešení problémů, vody apod. Prostě survival v open worldu. Klasická autíčka na uzavřených tratích mě totiž absolutně nelákají... Opravdu pevně doufám, že se jim to podaří... Mimochodem by mě zajímal engine...

Micvan    Na Dakar jsem taky zvědavý, vím že kdysi nějaká hra byla, ale to ještě v dobách PS2. Pro ty, kdo tu píšou, že by si něco podobného chtěli zahrát, zkuste Baja Edge of control. Taky to má slušně dlouhé etapy v prostředí americké prérie/pouště. Loňskou HD verzi jsem nehrál, ale původní na X360 mě bavila hodně.Micvanmicvan3474    13.1.2018 12:52 Micvan

Na Dakar jsem taky zvědavý, vím že kdysi nějaká hra byla, ale to ještě v dobách PS2. Pro ty, kdo tu píšou, že by si něco podobného chtěli zahrát, zkuste Baja Edge of control. Taky to má slušně dlouhé etapy v prostředí americké prérie/pouště. Loňskou HD verzi jsem nehrál, ale původní na X360 mě bavila hodně.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TiELK    No, odvážný to krok. Uvidíme jak to dopadne.TiELKtielk42024    13.1.2018 12:27 TiELK

No, odvážný to krok. Uvidíme jak to dopadne.

dinss   2x   Už je ta představa si sednout do Tatrovky a jezdit po tratích na Dakaru je úžasná. Snad se hra podaří.dinssdinss71858    12.1.2018 22:06 dinss

Už je ta představa si sednout do Tatrovky a jezdit po tratích na Dakaru je úžasná. Snad se hra podaří.

zebrostroj74    Na tohle se fakt těším. Podle mě to v žánru chybělo. Super, že bude i na PC. Pokud bude gameplay vypadat dobře určitě pořídím.zebrostroj74zebrostroj7473044    12.1.2018 20:42 zebrostroj74

Na tohle se fakt těším. Podle mě to v žánru chybělo. Super, že bude i na PC. Pokud bude gameplay vypadat dobře určitě pořídím.

Miky člen redakce   1x   Pokud Xzone hru prodává, tak máš vlevo vždy krabičky té hry a tím se dostaneš na Xzone + do novinek často dáváme koupit na Xzone a GameExpres. U nově oznámených her je problém, že o hře často píšeme dřív, než ji Xzone má v katalogu.Mikymiky3    12.1.2018 20:35 Miky

@ odpověď na komentář od Playman:Pokud Xzone hru prodává, tak máš vlevo vždy krabičky té hry a tím se dostaneš na Xzone + do novinek často dáváme koupit na Xzone a GameExpres. U nově oznámených her je problém, že o hře často píšeme dřív, než ji Xzone má v katalogu.

Playman napsal:Kéž by se v novém designu Zing. cz myslelo i na to, že by STEAM měl speciální kolonku u každé hry a člověk se mohl prokliknout rovnou na tu hru. To by bylo super, Miky. Anebo se prokliknout i na Xzone. cz nabídku hry až bude.

AdamoK    Konecne to nekoho napadlo, udelat Dakar. Celou dobu jsem nad tim premyslel a v duchu si pral, aby to nekdo stvoril a ejhle. Urcite se budu tesit, ale zatim se mi nejvice z traileru libi jen fyzika tahace, ja vim, ze je to jen trailer a nic to neznamena. Jsem opravdu zvedavy na prvni gameplay trailery.AdamoKadamok65115    12.1.2018 20:28 AdamoK

Konecne to nekoho napadlo, udelat Dakar. Celou dobu jsem nad tim premyslel a v duchu si pral, aby to nekdo stvoril a ejhle. Urcite se budu tesit, ale zatim se mi nejvice z traileru libi jen fyzika tahace, ja vim, ze je to jen trailer a nic to neznamena. Jsem opravdu zvedavy na prvni gameplay trailery.

23cicer    neco podobneho jsem si chtel vzdycky zahrat. . vyborne!23cicer23cicer7279    12.1.2018 19:22 23cicer

neco podobneho jsem si chtel vzdycky zahrat. . vyborne!Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus    Asi máš pravdu, no. Ale tak budeme doufat! :-)Corvuscorvus13394    12.1.2018 19:09 Corvus

@ odpověď na komentář od Marllone:Asi máš pravdu, no. Ale tak budeme doufat! :-)

Marllone napsal:Obávám se, že očekávání to zdaleka nesplní. Také sním o pořádné Dakar hře, velké mapy, dlouhé etapy, fyzika auta a boření do písku, bláta, kamení, navigace terénem, a není to dlouho, co jsem to s kamarády probíral. Ale spíš jsem skeptický a nechám se jen překvapit. Přeci jen je to fakt příšerný studio co nikdy nedělali takovou hru, a spíš to dopadne jako průměrná rallye hra s licencí jezdců a aut. Zdaleka to nedosáhne ani na hru třeba typu The Crew, bez těch produkčních "kvalit".

Marllone    Obávám se, že očekávání to zdaleka nesplní. Také sním o pořádné Dakar hře, velké mapy, dlouhé etapy, fyzika auta a boření do písku, bláta, kamení, navigace terénem, a není to dlouho, co jsem to s kamarády probíral. Ale spíš jsem skeptický a nechám se jen překvapit. Přeci jen je to fakt příšerný studio co nikdy nedělali takovou hru, a spíš to dopadne jako průměrná rallye hra s licencí jezdců a aut. Zdaleka to nedosáhne ani na hru třeba typu The Crew, bez těch produkčních "kvalit".Marllonemarllone34826    12.1.2018 18:49 Marllone

@ odpověď na komentář od Corvus:Obávám se, že očekávání to zdaleka nesplní. Také sním o pořádné Dakar hře, velké mapy, dlouhé etapy, fyzika auta a boření do písku, bláta, kamení, navigace terénem, a není to dlouho, co jsem to s kamarády probíral. Ale spíš jsem skeptický a nechám se jen překvapit. Přeci jen je to fakt příšerný studio co nikdy nedělali takovou hru, a spíš to dopadne jako průměrná rallye hra s licencí jezdců a aut. Zdaleka to nedosáhne ani na hru třeba typu The Crew, bez těch produkčních "kvalit".Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus napsal:No, tu sníženou rychlost tedy nevím, ale Dakar se z písku přesunul na šutry a především do vysokých poloh, což je šílené jak pro techniku, tak jezdce. Na písku - v dunách, se už jezdí opravdu hodně málo. Je to strašná škoda. Bohužel museli Dakar přesunout už před mnoha lety do Jižní Ameriky kvůli bezpečnosti. V Africe šlo o kejhák jinak než kvůli vyčerpání... Ono když vás přepadnou beduíni s AKčkama v ruce a ukradnou vám všechno... to není prdel. Je to škoda, že už se v dunách skoro nejezdí... Amerika je super, ale mnohdy staví tratě tak, že ženou motorky do obrovských nadmořských výšek, kde prostě nejedou, nemluvě o sice sexy, ale brutálním solném jezeře atd. Kdo nezná historii Dakaru, připravuje se o ty nejlepší moto závody na světě. To je životní styl a hard core jako prase... I přes to, že už je to dnes lépe ošetřené, tak stejně závodníci docela "běžně" umírají a můj největší respekt mají motorkáři, což jsou šílenci z kategorie "totální survival". Klasické rallye je proti Dakaru autodráha... Na rallye Dakar si člověk prostě musí vše ošéfovat sám, prakticky nespí X dnů, vše si sám v poušti opravuje, ztrácí se mezi šutry, v kaňonech, plánuje si sám trasu, trpí žízní, sluncem, kolabují... prostě totální mazec. Pokud se hra jen trochu přiblíží tomuhle, tak to bude nářez. jednoznačně budu jezdit na motorce. Osamělý vlk :-) pravděpodobně za Cyrila Desprese nebo Barreda Borta :-) Pokud za Čechy tak za Pabišku nebo Klymčiwa :-)

Ondrej_V    Doufám, že to nebude jako DiRTy, superkrátký etapy, ale pořádně dlouhý!
Hra se mi líbí, budu ji sledovat dál.
Ondrej_Vondrej_v15018
    12.1.2018 18:45
Ondrej_V

Doufám, že to nebude jako DiRTy, superkrátký etapy, ale pořádně dlouhý!
Hra se mi líbí, budu ji sledovat dál.

Behavioralista    Výborně. :thumbup:Behavioralistabehavioralista34565    12.1.2018 18:41 Behavioralista

Výborně. :thumbup:

Corvus    Tak to je HODNĚ dobrý nápad!Corvuscorvus13394    12.1.2018 18:24 Corvus

@ odpověď na komentář od Playman:Tak to je HODNĚ dobrý nápad!

Playman napsal:Kéž by se v novém designu Zing. cz myslelo i na to, že by STEAM měl speciální kolonku u každé hry a člověk se mohl prokliknout rovnou na tu hru. To by bylo super, Miky.

Playman   2x   Kéž by se v novém designu Zing. cz myslelo i na to, že by STEAM měl speciální kolonku u každé hry a člověk se mohl prokliknout rovnou na tu hru. To by bylo super, Miky. Anebo se prokliknout i na Xzone. cz nabídku hry až bude.Playmanplayman62    12.1.2018 18:24 Playman

Kéž by se v novém designu Zing. cz myslelo i na to, že by STEAM měl speciální kolonku u každé hry a člověk se mohl prokliknout rovnou na tu hru. To by bylo super, Miky. Anebo se prokliknout i na Xzone. cz nabídku hry až bude.

Corvus    No, tu sníženou rychlost tedy nevím, ale Dakar se z písku přesunul na šutry a především do vysokých poloh, což je šílené jak pro techniku, tak jezdce. Na písku - v dunách, se už jezdí opravdu hodně málo. Je to strašná škoda. Bohužel museli Dakar přesunout už před mnoha lety do Jižní Ameriky kvůli bezpečnosti. V Africe šlo o kejhák jinak než kvůli vyčerpání... Ono když vás přepadnou beduíni s AKčkama v ruce a ukradnou vám všechno... to není prdel. Je to škoda, že už se v dunách skoro nejezdí... Amerika je super, ale mnohdy staví tratě tak, že ženou motorky do obrovských nadmořských výšek, kde prostě nejedou, nemluvě o sice sexy, ale brutálním solném jezeře atd. Kdo nezná historii Dakaru, připravuje se o ty nejlepší moto závody na světě. To je životní styl a hard core jako prase... I přes to, že už je to dnes lépe ošetřené, tak stejně závodníci docela "běžně" umírají a můj největší respekt mají motorkáři, což jsou šílenci z kategorie "totální survival". Klasické rallye je proti Dakaru autodráha... Na rallye Dakar si člověk prostě musí vše ošéfovat sám, prakticky nespí X dnů, vše si sám v poušti opravuje, ztrácí se mezi šutry, v kaňonech, plánuje si sám trasu, trpí žízní, sluncem, kolabují... prostě totální mazec. Pokud se hra jen trochu přiblíží tomuhle, tak to bude nářez. jednoznačně budu jezdit na motorce. Osamělý vlk :-) pravděpodobně za Cyrila Desprese nebo Barreda Borta :-) Pokud za Čechy tak za Pabišku nebo Klymčiwa :-)Corvuscorvus13394    12.1.2018 18:18 Corvus

@ odpověď na komentář od Marllone:No, tu sníženou rychlost tedy nevím, ale Dakar se z písku přesunul na šutry a především do vysokých poloh, což je šílené jak pro techniku, tak jezdce. Na písku - v dunách, se už jezdí opravdu hodně málo. Je to strašná škoda. Bohužel museli Dakar přesunout už před mnoha lety do Jižní Ameriky kvůli bezpečnosti. V Africe šlo o kejhák jinak než kvůli vyčerpání... Ono když vás přepadnou beduíni s AKčkama v ruce a ukradnou vám všechno... to není prdel. Je to škoda, že už se v dunách skoro nejezdí... Amerika je super, ale mnohdy staví tratě tak, že ženou motorky do obrovských nadmořských výšek, kde prostě nejedou, nemluvě o sice sexy, ale brutálním solném jezeře atd. Kdo nezná historii Dakaru, připravuje se o ty nejlepší moto závody na světě. To je životní styl a hard core jako prase... I přes to, že už je to dnes lépe ošetřené, tak stejně závodníci docela "běžně" umírají a můj největší respekt mají motorkáři, což jsou šílenci z kategorie "totální survival". Klasické rallye je proti Dakaru autodráha... Na rallye Dakar si člověk prostě musí vše ošéfovat sám, prakticky nespí X dnů, vše si sám v poušti opravuje, ztrácí se mezi šutry, v kaňonech, plánuje si sám trasu, trpí žízní, sluncem, kolabují... prostě totální mazec. Pokud se hra jen trochu přiblíží tomuhle, tak to bude nářez. jednoznačně budu jezdit na motorce. Osamělý vlk :-) pravděpodobně za Cyrila Desprese nebo Barreda Borta :-) Pokud za Čechy tak za Pabišku nebo Klymčiwa :-)Komentář byl autorem naposledy upraven 12.1.2018 18:32

Původní verze před úpravami:No, tu sníženou rychlost tedy nevím, ale Dakar se s písku přesunul na šutry a především do vysokých poloh, což je šílené jak pro techniku, tak jezdce. na písku, v dunách se už jezdí opravdu hodně málo. Je to strašná škoda. Bohužel museli Dakar přesunout už před mnoha lety do Jižní Ameriky kvůli bezpečnosti. V Africe šlo o kejhák jinak než kvůli vyčerpání... Ono když vás přepadnou beduíni s AKčkama v ruce a ukradnou vám všechno... to není prdel. Je to škoda, že už se v dunách skoro nejezdí... Amerika je super, ale mnohdy staví tratě tak, že ženou motorky do obrovských nadmořských výšek, kde prostě nejedou, nemluvě o sice sexy, ale brutálním solném jezeře atd. Kdo nezná historii Dakaru, připravuje se o ty nejlepší moto závody na světě. To je životní styl a hard core jako prase... I přes to, že už je to dnes lépe ošetřené, tak stejně závodníci docela "běžně" umírají a můj největší respekt mají motorkáři, což jsou šílenci z kategorie "totální survival". Klasické rallye je proti Dakaru autodráha... Na rallye Dakar si člověk prostě musí vše ošéfovat sám, prakticky nespí X dnů, vše si sám v poušti opravuje, ztrácí se mezi šutry, v kaňonech, plánuje si sám trasu, trpí žízní, sluncem, kolabují... prostě totální mazec. Pokud se hra jen trochu přiblíží tomuhle, tak to bude nářez. jednoznačně budu jezdit na motorce. Osamělý vlk :-) pravděpodobně za Cyrila Desprese :-) Pokud za Čechy tak za Pabišku nebo Klymčiwa :-)

Marllone napsal:On už ani ten Dakar prej není co býval. V Argentině se jezdí mnohem méně v kuse a víc je to o přejíždění z konce etapy na začátek další. A ty etapy jsou 80% ve snížené rychlosti, aby si to užili diváci. Spíš bych ocenil závod třeba Silkway Rallye a něco na způsob Fuelu ale od kvalitnějších tvůrců

Corvus   1x   No konečně! ! ! Auta nehraju, nic mi to neříká, ale Dakar je totální survival a ne nadarmo nejtěžší a nejextrémnější motosport na světě. Sleduji jej každoročně. Už jen proto, že první Dakarská LIAZka vznikla v '80 letech v mém městě :-) Tohle rozhodně budu sledovat! :-)Corvuscorvus13394    12.1.2018 18:09 Corvus

No konečně! ! ! Auta nehraju, nic mi to neříká, ale Dakar je totální survival a ne nadarmo nejtěžší a nejextrémnější motosport na světě. Sleduji jej každoročně. Už jen proto, že první Dakarská LIAZka vznikla v '80 letech v mém městě :-) Tohle rozhodně budu sledovat! :-)

dopitapetr   1x   Dobrých a hlavně off-roadových závodních her není nikdy dost. Snad se to povede.dopitapetrdopitapetr5480    12.1.2018 18:09 dopitapetr

Dobrých a hlavně off-roadových závodních her není nikdy dost. Snad se to povede.

cernejstri1   1x   Trailer ale parádní :-Dcernejstri1cernejstri158870    12.1.2018 17:48 cernejstri1

Trailer ale parádní :-D

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (89 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12099 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), Cenové akce (1 příspěvek), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Furi

Recenze - 23.1.2018
 
Furi

Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 
 
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.