Zatímco BioShock 2 má na svědomí studio 2K Marin, jedničku a Infinite si na paškál vzalo Irrational Games (dříve známo jako 2K Boston). Jejich pohled na hru více hráčů je poněkud odlišný: „Rádi experimentujeme, a proto pro nás nikdy nemělo cenu vytvářet multiplayer, který si můžete zahrát v nějaké jiné hře. Protože za a) nevyužijeme zde kreativitu a marnili bychom finance i čas. A za b) hráči stejně sáhnou raději po Halo nebo Call of Duty,“ řekl Ken Levine, kreativní ředitel Irrational Games, kolegům z Kotaku na GamesComu.
Naděje však umírá poslední, Levin dodává: „Pokud bychom vytvářeli něco nového, něco, co nabídl například Left 4 Dead, pak hráči zůstanou u naší hry. Pokud však nic nového nepřineseme, marníme čas zbytečně.“
O multiplayeru se v Irrational Games tedy uvažuje. Doufejme, že nás nenechají čekat dlouho a prozradí, jak to všechno bude.
Bioshock Infinite vyjde v roce 2012 ve verzích pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3
Já s ním taky naprosto souhlasím, raději ať se zaměří na singl, než aby vydali průměrný multiplayer.
Má oprávněné odůvodnění
presne, ma pravdu. Reknete mi jak dlouho jste hrali multi v druhem Bioshocku? Svata pravda
Neni vsem dnum konec, Levine rekl, ze zatim nic nevylucuji, a ze by neradi v soucasne dobe delali nejaka finalni rozhodnuti. Takze se treba dockame. Mimochodem, dotaz pro autora: on se da marnit cas uzitecne?
Kvip: Ale na druhou stranu má pravdu
To by byla velká škoda