Uživatel nepřihlášen
   

Call of Duty: Infinite Warfare - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Sobota 22.10.2016 14:56 - Autor: Vojtěch "Riley" Zikán - Rubrika: Speciály Speciál Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Po třech letech se studio Infinity Ward vrací na scénu a přináší nám dosud neviděnou podívanou. V roli kapitána vesmírné válečné lodě budeme bojovat proti fanatikům snažícím se ovládnout sluneční soustavu. Co všechno tento odvážný krok přinese?

Studio Infinity Ward to nemělo poslední dobou vůbec lehké. V roce 2010 odešli zakladatelé Vince Zampella a Jason West, což mělo za následek pomalý rozklad studia. Následně v roce 2013 vyšel tragický díl Call of Duty: Ghosts, což byla pro Infinity Ward další rána. Nyní se studio po třech letech vrací na scénu a přináší nám další díl (ne)populárního Call of Duty. Ovšem už od oznámení se na hlavy tvůrců snáší jen negativní kritika kvůli futuristickému zasazení hry a naprostému ignorování komunity. Přesto však Infinity Ward nepřestává věřit, že přinese plnohodnotný a velice povedený díl. Co všechno nám může nejnovější Call of Duty s podtitulem Infinite Warafre vlastně nabídnout? To zjistíte v dnešním speciálu.

Náplň hry

Svět Infinite Warfare je zasazen do velmi vzdálené budoucnosti, kde se lidská rasa naučila cestovat vesmírem a kolonizovala celou sluneční soustavu. Avšak jak šel čas, docházelo ke konfliktům mezi národy ze Země a kolonisty na Marsu. To vedlo ke vzniku fašistického hnutí Settlement Defense Front, které chce jako jediné vládnout sluneční soustavě tvrdou rukou. Vůdce Settlement Defense Front, admirál Salen Kotch (Kit Harrington), spustí během Dne oslav míru masivní útok na Zemi a zaútočí na srdce Spojených národů v Ženevě. V ten moment do hry vstupuje poručík Nick Reyes, který se stává kapitánem Retribution, vlajkové lodě vojenské organizace SATO. Společně se svým týmem, který se skládá z libanonské pilotky Nory Salter, britského seržanta Omara a robota Eth.3na, se Reyes připojuje do války proti Settlement Defense Front za účelem osvobodit soustavu od krutých tyranů.



Jako kapitán vlastní vesmírné lodě budete celou kampaň proti SDF řídit z jejího můstku. Veškeré mise budete startovat z Retribution a kromě klasických příběhových misí nabízí Infinite Warfare i řadu vedlejších operací, které hráče odmění in-game obsahem. Vyjma Země navštívíte také další vesmírná tělesa v naší soustavě. Válku proti SDF povedete na oběžné dráze, Měsíci, Marsu, měsíci Titanu či asteroidech. V průběhu hry budete často bojovat i ve stavu bez tíže. Kromě Retribution vlastní Reyes také bojovou stíhačku Jackal, schopnou přizpůsobit se atmosféře i nulové gravitaci. Jackal je v rukou hráče a má nad ním plnou kontrolu, takže čekejte masivní vesmírné bitvy. I když má kampaň řadu vedlejších misí, dohrání příběhu pořád zabere něco kolem pěti hodin. Narozdíl od Black Ops 3 zde není kooperace a hru tedy musíte projít sami.

Multiplayer jde ve šlépějích svých předchůdců a velkou revoluci zde moc nečekejte. Lidé z Infinity Ward se inspirovali u svých kolegů a pokusili se jejich nápady vylepšit. Studio tak přišlo s vlastním konceptem specialistů z Black Ops 3 a představilo zbroje RIG. Každá výzbroj disponuje odlišnou trojicí schopností a zbraní, od raketometu vytvářející černou díru po dočasnou neviditelnost. Opět nestojíte nohama pevně na zemi, ale využíváte jetpack k vysokým skokům a běhání po zdech. Multiplayerové mapy se stejně jako kampaň odehrávají na různých místech sluneční soustavy, např. mapa Frost je zasazena na Titanu, měsíci Saturnu. Narozdíl od kampaně ale ve hře více hráčů počítejte s absencí nulové gravitace.



Společnost vám během tažení po sluneční bude dělat pestrá škála zbraní, zahrnující klasické balistické pušky i energií pulzující kulomety. Jednou z velkých novinek jsou také přepracované variace zbraní z Advanced Warfare. Ty obohacují klasické zbraně nejen odlišným vzhledem, ale i novými schopnostmi, které vás naprosto zvýhodní v boji. Mimo zvýšení poškození se tak hráči dočkají násobiče skóre, prodloužení dostřelu nebo trhavých nanodronů v munici. Jestli nashromáždíte během hraní dostatečný počet Salvage, což je nová in-game měna, můžete si ze zbrojnice zakoupit určité variace.

Stejně jako Sledgehammer Games se Infinity Ward pokouší o vlastní verzi zombie módu od Treyarchu. Tvůrci tedy představili mapu Zombies in Spaceland s vlastním universem, které je separováno od hlavní dějové linky Infinity Warfare. Výstřední režisér hororových filmů Willard Wylerd si pozval čtveřici vyhořelých herců do opuštěného lunaparku, kde je nechá bojovat o holý život. Skupince však v boji proti nemrtvým pomáhá tajemný DJ, kterého ztvárnil herec David Hasehoff. Zombies in Spaceland nabídne řadu zajímavých prvků, jako jsou např. automaty na perky, ruleta losující náhodnou zbraň, projížďka strašidelným domem nebo zombie provozující breakdance.



DLC

I tentokrát bude Call of Duty: Infinite Warfare doprovázet Season Pass, který jeho držitelům ušetří až deset euro/dolarů na dodatečných balíčcích. Opět můžete očekávat čtveřici DLC, které obohatí multiplayer i zombie mód o řadu nových map. Jestli si hru předobjednáte, obdržíte jako bonus dva balíčky s kosmetickými přídavky a remake populární mapy Terminal z Modern Warfare 2/3. Vedou se i spekulace, že by v Infinite Warfare opět měly být mikrotransakce. Nasvědčuje tomu alespoň úspěch Supply Drops z předchozích dvou dílů, který vynesl Activisionu nemalé množství peněz.

Největším lákadlem na novém Call of Duty je určitě remaster Modern Warfare, který přinese vylepšený první díl Modern Warfare s plnohodnotnou singleplayerovou kampaní a multiplayerem, zahrnujícím 16 map z původní hry. V den vydání - 4. listopadu - bude ve hře na výběr deset map, zbylých šest dorazí nejpozději na konci prosince, a to zdarma pro každého vlastníka remasteru. Naneštěstí ale nelze koupit remasterovanou verzi samostatně, pouze jako součást Legacy, Legacy Pro a digitální Deluxe edice Call of Duty: Infinite Warfare. Oba tituly navíc nepůjde oddělit, bez ohledu na edici nebo platformu budou vždy určitým způsobem provázané.



Beta

Stejně jako minulý rok, i letos doprovodí Call of Duty beta test hry více hráčů. Přístup do bety si zajistíte předobjednáním hry v kterémkoliv obchodě. Nejprve si Infinite Warfare vyzkoušeli majitelé PS4 (od 14. do 17. října) při prvním kole bety. Za několik dní proběhne druhé kolo (21. až 24. října), v němž se dostane i na Xbox One. Na PC platformu se bohužel letos nedostalo.

I když Activision tento test nazývá betou, svým obsahem spíše připomíná demoverzi. Očekávejte tři mapy, pět herních módů (Team Deatmatch, Defender, Kill Confirmed atd.) a tři obleky RIG (Warfighter, Synaptic a Merc).



Datum vydání a platformy

Call of Duty: Infinite Warfare vychází 4. listopadu 2016 pro PC, Xbox One a PS4. Datum vydání dodatečných balíčku v současné době neznáme, avšak majitelé PS4 dostanou veškeré přídavky exkluzivně o měsíc dříve. Pro aktivaci PC verze hry musíte mít účet na Steamu. Vlastníci digitální Deluxe edice Infinite Warfare pro PS4 navíc mohou již nyní hrát příběhovou část Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

HW požadavky PC verze

Minimální požadavky

Operační systém: Windows 7 64-Bit nebo novější
Procesor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz nebo ekvivalentní AMD
Operační paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Verze 11
Připojení: Širokopásmové připojení k internetu
Pevný disk: 70 GB volného místa
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 11
Dodatečné poznámky: Časem může hra vyžadovat více místa na disku

Minimální požadavky Call of Duty: Modern Warfare Remastered

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit / Windows 10 64-bit
Procesor: Intel Core i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz
Operační paměť: 6 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 7850 @ 1GB
DirectX: Verze 11
Internet: Širokopásmové připojení k internetu
Místo na disku: 55 GB (další místo vyžadováno pro aktualizace, DLC apod.)
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX



Česká lokalizace

S češtinou Call of Duty: Infinite Warfare rozhodně nepočítejte. V češtině bude maximálně obal krabicové verze. Nedojde ani k fanouškovské češtině, která se naposledy objevila po vydání Call of Duty: Black Ops (2010).

Kde hru koupit?

Call of Duty: Infinite Warfare lze zakoupit v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk. Za předobjednávku hry na PS4 nebo Xbox One dostanete přístup do bety na příslušné platformě.

Nejzajímavější videa

Mobilní verze

Zatímco Titanfall 2 doprovází karetní hra Titanfall: Frontline, Call of Duty: Infinite Warfare doprovodí... karetní hra Call of Duty: Siege. Ta slibuje něco podobného jako přívěšek druhého Titanfallu. Čeká vás možnost sbírat 40 karet inspirovaných postavami a událostmi Infinite Warfare, a to kvůli sestavení balíčku, s jehož pomocí budete moci porážet ostatní hráče v online PvP módu.

Porážením hráčů stále stoupáte v žebříčcích a máte možnost narazit na vzácnější karty, sestavit silnější balíčky a nakonec ovládnout celou sluneční soustavu. Součástí Siege jsou přirozeně mikrotransakce a dokonce nechybí systém Supply Drops. Hra je však zatím k dispozici jen na iOS, a to v určitých regionech.

Tisk  
Další aktuální články
 
Nintendo Switch je malá, ale dospělá konzole – naše dojmy

Nintendo Switch je malá, ale dospělá konzole – naše dojmy

Pátek 24.2.2017 19:12 - Jaké jsou naše první dojmy poté, co jsme měli možnost si nový hardware osahat? Trochu jiné, než jsme čekali. Lepší nebo horší? Přečíst celý článek »

30 komentářů | Switch | Autor: killjezor
Yakuza 0 - prachy, neony, špína a hnus velkoměsta

Yakuza 0 - prachy, neony, špína a hnus velkoměsta

Čtvrtek 23.2.2017 14:14 - Vysněný život člena japonské mafie by si asi chtěl prožít každý z hráčů. Možná se ale za zdánlivým pozlátkem schovává víc špíny, než byste byli kdy schopni… Přečíst celý článek »

12 komentářů | PS4 | Autor: killjezor
Halo Wars 2 – druhý velkolepý střet

Halo Wars 2 – druhý velkolepý střet

Středa 22.2.2017 18:40 - Druhý díl oblíbené strategie konečně dorazil i k nám. Líbil se nám? Přečíst celý článek »

9 komentářů | PC, Xbox One | Autor: ThainDegu

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Call of Duty: Infinite Warfare - vše, co byste měli vědět, na jednom místě
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
DERO    Parada velký palec hore krásné napsáno a se vším souhlasim jen jsem vůbec netušil že to prezentovali jako autentickou hru .... já původně ani nemel v plánu si to koupit ale beta si me dostala :-D :-)DEROdero8641    26.10.2016 11:16 DERO

@ odpověď na komentář od SamFisher:Parada velký palec hore krásné napsáno a se vším souhlasim jen jsem vůbec netušil že to prezentovali jako autentickou hru .... já původně ani nemel v plánu si to koupit ale beta si me dostala :-D :-)

SamFisher napsal:DICE udělalo jedinou chybu a to, že to prezentovali před vydáním jako autentickou hru z 1. sv. války. Jenže pak vydali open betu a lidé hned poznali, kde je pravda. Ale to nemění nic na tom, že je to letošní král multiplayeru z letošních FPS her. CoD zase bude mít letos našlapaný singleplayer, co se ale týče MP, tam už pár let stagnuje, což je vidět z reakcí hráčů na netu, že MP je totožný s BO3 MP, tudíž nevidí důvod si hru kupovat jen kvůli MP.

Raiden-CZ    Hra se hraje dobře to uznávám, je to zábavná střílečka, která bohužel postrádá absolutní smysl a tím u mě ztrácí. Král letošních stříleček je DOOM, u MP se ještě uvidí kdo vyhraje.Raiden-CZraiden-cz28967    26.10.2016 10:01 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od DERO:Hra se hraje dobře to uznávám, je to zábavná střílečka, která bohužel postrádá absolutní smysl a tím u mě ztrácí. Král letošních stříleček je DOOM, u MP se ještě uvidí kdo vyhraje.

DERO napsal:Je to z doby první světové války ... o tom ze to neni autentické se dohadovat nebudu protože není.... ale jak říkám je to historická hra z doby 1. sv. Války takže se to tim pádem aji tak oznacuje. Jestli mi teď chceš vysvětlovat ze tam tanky jezdili pomalu byl jich nedostatek že tam bylo víc lidí nebylo tolik sniperu nebo nesedí stavba ci dostřel tanku .... tak si to nech pro sebe mě to je vážně jedno :-D i kdyby tam byli mimozemšťani .... já ti svoje rekl a nemám chuť se tu dohadovat s někým kdo mi bude tvrdit ze BF1 neni historická hra ale asi nejake sci-fi z budoucnosti ... HAU domluvil jsem

SamFisher   3x   DICE udělalo jedinou chybu a to, že to prezentovali před vydáním jako autentickou hru z 1. sv. války. Jenže pak vydali open betu a lidé hned poznali, kde je pravda. Ale to nemění nic na tom, že je to letošní král multiplayeru z letošních FPS her. CoD zase bude mít letos našlapaný singleplayer, co se ale týče MP, tam už pár let stagnuje, což je vidět z reakcí hráčů na netu, že MP je totožný s BO3 MP, tudíž nevidí důvod si hru kupovat jen kvůli MP.SamFishersamfisher16017    26.10.2016 09:39 SamFisher

DICE udělalo jedinou chybu a to, že to prezentovali před vydáním jako autentickou hru z 1. sv. války. Jenže pak vydali open betu a lidé hned poznali, kde je pravda. Ale to nemění nic na tom, že je to letošní král multiplayeru z letošních FPS her. CoD zase bude mít letos našlapaný singleplayer, co se ale týče MP, tam už pár let stagnuje, což je vidět z reakcí hráčů na netu, že MP je totožný s BO3 MP, tudíž nevidí důvod si hru kupovat jen kvůli MP.

DERO   1x   Je to z doby první světové války ... o tom ze to neni autentické se dohadovat nebudu protože není.... ale jak říkám je to historická hra z doby 1. sv. Války takže se to tim pádem aji tak oznacuje. Jestli mi teď chceš vysvětlovat ze tam tanky jezdili pomalu byl jich nedostatek že tam bylo víc lidí nebylo tolik sniperu nebo nesedí stavba ci dostřel tanku .... tak si to nech pro sebe mě to je vážně jedno :-D i kdyby tam byli mimozemšťani .... já ti svoje rekl a nemám chuť se tu dohadovat s někým kdo mi bude tvrdit ze BF1 neni historická hra ale asi nejake sci-fi z budoucnosti ... HAU domluvil jsemDEROdero8641    26.10.2016 09:36 DERO

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:Je to z doby první světové války ... o tom ze to neni autentické se dohadovat nebudu protože není.... ale jak říkám je to historická hra z doby 1. sv. Války takže se to tim pádem aji tak oznacuje. Jestli mi teď chceš vysvětlovat ze tam tanky jezdili pomalu byl jich nedostatek že tam bylo víc lidí nebylo tolik sniperu nebo nesedí stavba ci dostřel tanku .... tak si to nech pro sebe mě to je vážně jedno :-D i kdyby tam byli mimozemšťani .... já ti svoje rekl a nemám chuť se tu dohadovat s někým kdo mi bude tvrdit ze BF1 neni historická hra ale asi nejake sci-fi z budoucnosti ... HAU domluvil jsemKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Raiden-CZ napsal:Takže to není hra z první světové války, ale z konfliktu nikdy neexistujícího. A navíc DICE všude říkalo jak to bude autentické. Ta hra je výsměch všech lidí co v první světové bojovalo. Hlavně že po dohrání kampaně je ten krásnej trailer=věnování všem padlým.... možná že je to dobrá hra, ale je to absolutně nelogická sračka z pohledu historie.

Raiden-CZ   1x   Takže to není hra z první světové války, ale z konfliktu nikdy neexistujícího. A navíc DICE všude říkalo jak to bude autentické. Ta hra je výsměch všech lidí co v první světové bojovalo. Hlavně že po dohrání kampaně je ten krásnej trailer=věnování všem padlým.... možná že je to dobrá hra, ale je to absolutně nelogická sračka z pohledu historie.Raiden-CZraiden-cz28967    26.10.2016 09:29 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od DERO:Takže to není hra z první světové války, ale z konfliktu nikdy neexistujícího. A navíc DICE všude říkalo jak to bude autentické. Ta hra je výsměch všech lidí co v první světové bojovalo. Hlavně že po dohrání kampaně je ten krásnej trailer=věnování všem padlým.... možná že je to dobrá hra, ale je to absolutně nelogická sračka z pohledu historie.

DERO napsal:Ty jsi právě rozesmál me. říkal někdo ze to je podle skutečné události, že je to autentické s 1 sv nebo že se to vážně stalo? Já se tu bavim o historické hře tím pádem hra z minulosti a nemusí být nijak skutečná :) pro tvoje pochopení když někdo řekne historicky film nemusí to být nutně inspirován skutečným příběhem nebo dokonce autenticky s něčím co se stalo .... tak prosím uvazuj než se mi zacnes smát :)

DERO    Ty jsi právě rozesmál me. říkal někdo ze to je podle skutečné události, že je to autentické s 1 sv nebo že se to vážně stalo? Já se tu bavim o historické hře tím pádem hra z minulosti a nemusí být nijak skutečná :) pro tvoje pochopení když někdo řekne historicky film nemusí být nutně inspirován skutečným příběhem nebo dokonce autenticky s něčím co se stalo .... tak prosím uvazuj než se mi zacnes smát :)DEROdero8641    26.10.2016 09:25 DERO

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:Ty jsi právě rozesmál me. říkal někdo ze to je podle skutečné události, že je to autentické s 1 sv nebo že se to vážně stalo? Já se tu bavim o historické hře tím pádem hra z minulosti a nemusí být nijak skutečná :) pro tvoje pochopení když někdo řekne historicky film nemusí být nutně inspirován skutečným příběhem nebo dokonce autenticky s něčím co se stalo .... tak prosím uvazuj než se mi zacnes smát :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Raiden-CZ napsal:Rozesmál si mě tím jak si napsal historické hry a myslel si Battlefield 1 :D Hra ve které je bitva o británii v Londýně v roce 1917.... . i děti na základní škole ví že to je blbost. Totální znásilnění historie.

Raiden-CZ   1x   Rozesmál si mě tím jak si napsal historické hry a myslel si Battlefield 1 :D Hra ve které je bitva o británii v Londýně v roce 1917.... . i děti na základní škole ví že to je blbost. Totální znásilnění historie.Raiden-CZraiden-cz28967    25.10.2016 17:39 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od DERO:Rozesmál si mě tím jak si napsal historické hry a myslel si Battlefield 1 :D Hra ve které je bitva o británii v Londýně v roce 1917.... . i děti na základní škole ví že to je blbost. Totální znásilnění historie.

DERO napsal:Takže jestli to chápu .... jednoduše nemáš rád historicke hry ale sci-fi .... protože to s tim pretexturovanim jako nesouhlasím ale budiž ... ale v tom případě je to nové COD aspoň podle gameplayu to same .... úplně jak BO3 jen ve vesmiru .... chtěl bych návrat k cod4 nebo cod2 to byly děla <3

DERO    Takže jestli to chápu .... jednoduše nemáš rád historicke hry ale sci-fi .... protože to s tim pretexturovanim jako nesouhlasím ale budiž ... ale v tom případě je to nové COD aspoň podle gameplayu to same .... úplně jak BO3 jen ve vesmiru .... chtěl bych návrat k cod4 nebo cod2 to byly děla <3DEROdero8641    25.10.2016 10:41 DERO

@ odpověď na komentář od unholyU:Takže jestli to chápu .... jednoduše nemáš rád historicke hry ale sci-fi .... protože to s tim pretexturovanim jako nesouhlasím ale budiž ... ale v tom případě je to nové COD aspoň podle gameplayu to same .... úplně jak BO3 jen ve vesmiru .... chtěl bych návrat k cod4 nebo cod2 to byly děla <3Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

unholyU napsal:ono kdyby mi nekdo ltos rekl ze dam prednost cod pred Bf zeptal bych se zda je normalni a vidis kazdopadne nove COD dela IW a myslim ze po spatnem ghostu neudelaji spatnou hry a bf i kdybych cekal rok tak muzu jen ziskat

unholyU    ono kdyby mi nekdo ltos rekl ze dam prednost cod pred Bf zeptal bych se zda je normalni a vidis kazdopadne nove COD dela IW a myslim ze po spatnem ghostu neudelaji spatnou hry a bf i kdybych cekal rok tak muzu jen ziskatunholyUunholyu38320    25.10.2016 10:28 unholyU

@ odpověď na komentář od DERO:ono kdyby mi nekdo ltos rekl ze dam prednost cod pred Bf zeptal bych se zda je normalni a vidis kazdopadne nove COD dela IW a myslim ze po spatnem ghostu neudelaji spatnou hry a bf i kdybych cekal rok tak muzu jen ziskat

DERO napsal:Call of duty sérii miluju ale od toho co začlo Black ops to jde do háje .... přijde mi to furt to samé dokola .... občas si zahraju BO3 ... ale sli hodně z kopce a tento díl nemůžu soudit plnohodnotně protože jsem ho nehrál ... ale viděl jsem gameplaye a odradilo mě to stáhnout si i betu .... za to bf1 mel nápad který se cení .... jit do minulosti což v současné době na AAA scéně chybí.... a bf1 jen preskinovane ... nezlob se na mě ale co je potom nové COD -_- v bf aspoň změnili dobu .... v CODku mi přijde ze je furt rok 10 000 jen se změnili mapy a přidali funkce

DERO    Call of duty sérii miluju ale od toho co začlo Black ops to jde do háje .... přijde mi to furt to samé dokola .... občas si zahraju BO3 ... ale sli hodně z kopce a tento díl nemůžu soudit plnohodnotně protože jsem ho nehrál ... ale viděl jsem gameplaye a odradilo mě to stáhnout si i betu .... za to bf1 mel nápad který se cení .... jit do minulosti což v současné době na AAA scéně chybí.... a bf1 jen preskinovane ... nezlob se na mě ale co je potom nové COD -_- v bf aspoň změnili dobu .... v CODku mi přijde ze je furt rok 10 000 jen se změnili mapy a přidali funkceDEROdero8641    25.10.2016 07:55 DERO

@ odpověď na komentář od unholyU:Call of duty sérii miluju ale od toho co začlo Black ops to jde do háje .... přijde mi to furt to samé dokola .... občas si zahraju BO3 ... ale sli hodně z kopce a tento díl nemůžu soudit plnohodnotně protože jsem ho nehrál ... ale viděl jsem gameplaye a odradilo mě to stáhnout si i betu .... za to bf1 mel nápad který se cení .... jit do minulosti což v současné době na AAA scéně chybí.... a bf1 jen preskinovane ... nezlob se na mě ale co je potom nové COD -_- v bf aspoň změnili dobu .... v CODku mi přijde ze je furt rok 10 000 jen se změnili mapy a přidali funkceKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

unholyU napsal:no urcite lepsi jak preskinovany bf 1

predator.cz    Zvláštní ... A já si myslel že No Man's Sky a Mafia 3 jsou kandidáti na nejhorší hru roku :-D . cod Infinite Warfare Legacy Edition mám předobjednanou a věřím že to nebude vůbec propadák :thumbup:predator.czpredatorcz8820    24.10.2016 17:39 predator.cz

@ odpověď na komentář od Phenonmen:Zvláštní ... A já si myslel že No Man's Sky a Mafia 3 jsou kandidáti na nejhorší hru roku :-D . cod Infinite Warfare Legacy Edition mám předobjednanou a věřím že to nebude vůbec propadák :thumbup:

Phenonmen napsal:To nejhorší z novinek na trhu . Těšit se může jen blázen :D .

unholyU   2x   no urcite lepsi jak preskinovany bf 1unholyUunholyu38320    24.10.2016 12:12 unholyU

@ odpověď na komentář od Phenonmen:no urcite lepsi jak preskinovany bf 1

Phenonmen napsal:To nejhorší z novinek na trhu . Těšit se může jen blázen :D .

Phenonmen   1x   To nejhorší z novinek na trhu . Těšit se může jen blázen :D .Phenonmenphenonmen11929    24.10.2016 09:06 Phenonmen

To nejhorší z novinek na trhu . Těšit se může jen blázen :D .

unholyU   2x   Dekuju za clanek a na hru se tesim verim ze to bude stat za to vzal jsem to i s tim remastrem tak uvidimeunholyUunholyu38320    24.10.2016 06:28 unholyU

Dekuju za clanek a na hru se tesim verim ze to bude stat za to vzal jsem to i s tim remastrem tak uvidime

Darkzur   2x   :-) ) ) nechapu co vas na te velikosti pri dvou hrach fascinuje. Az budou vycházet hry na PS Pro a Scorpio ve 4K coz si pockame tak tam budete teprve fascinováni! :-) ) Pri dnešních možnostech neni preci problem dokoupit poradny externí HDD.Darkzurdarkzur34790    23.10.2016 15:51 Darkzur

:-) ) ) nechapu co vas na te velikosti pri dvou hrach fascinuje. Az budou vycházet hry na PS Pro a Scorpio ve 4K coz si pockame tak tam budete teprve fascinováni! :-) ) Pri dnešních možnostech neni preci problem dokoupit poradny externí HDD.

Tom@n   1x   Mafia 3 je má taky a nemá 90GB. . a hlavně cutscény jsou přesně důvod proč lidi hrajou střílečky, že :DTom@ntomn10255    22.10.2016 19:25 Tom@n

@ odpověď na komentář od caukyy:Mafia 3 je má taky a nemá 90GB. . a hlavně cutscény jsou přesně důvod proč lidi hrajou střílečky, že :D

caukyy napsal:renderovaný cutscény

☩ SVERIGE ☩   1x   dufam ze to nebude met denuvo abych to mohl testnut☩ SVERIGE ☩sverige46547    22.10.2016 19:08 ☩ SVERIGE ☩

dufam ze to nebude met denuvo abych to mohl testnut

PredatorCzech   1x   počkat co bf1 za 3 hodiny :D já jsem dnes dohrál singl za +- 6, 5 hodin (hraju normálně jako každou hru)PredatorCzechpredatorczech29654    22.10.2016 18:12 PredatorCzech

počkat co bf1 za 3 hodiny :D já jsem dnes dohrál singl za +- 6, 5 hodin (hraju normálně jako každou hru)

predator.cz   1x   Už se na to docela těším , hlavně teda po takových odpadech co vyšlo ...predator.czpredatorcz8820    22.10.2016 18:05 predator.cz

Už se na to docela těším , hlavně teda po takových odpadech co vyšlo ...

Martass311   1x   Mě na tom zase fascinuje ta velikost dat. Jako 90GB. Ten remaster by měl mít něco kolem 25Gb a infinite warfare maximálně 30gb.
Nevím co do těch her vždycky tak naserou , že to chce takovou kapacitu a navíc to kolikrát ani nechodí a výjdou vzápětí 1-5gb updaty.
Dřív jste koupili krabicovku hru kde bylo dvd o velikosti 1-3GB. Dneska si koupíte krabicovku a příjde vám , , krabice´´ a v ní klidně 5-8 dvd kde to následně instalujete 3 hodiny.
Za 20 let budou minimální požadavky her následující ne :
GTX 5080 30GB
Intel i10 6850 7. 5GHZ
40GB RAM DDR 6
300GB volného místa na disku.
Martass311martass31129577
    22.10.2016 17:48
Martass311

Mě na tom zase fascinuje ta velikost dat. Jako 90GB. Ten remaster by měl mít něco kolem 25Gb a infinite warfare maximálně 30gb.
Nevím co do těch her vždycky tak naserou , že to chce takovou kapacitu a navíc to kolikrát ani nechodí a výjdou vzápětí 1-5gb updaty.
Dřív jste koupili krabicovku hru kde bylo dvd o velikosti 1-3GB. Dneska si koupíte krabicovku a příjde vám , , krabice´´ a v ní klidně 5-8 dvd kde to následně instalujete 3 hodiny.
Za 20 let budou minimální požadavky her následující ne :
GTX 5080 30GB
Intel i10 6850 7. 5GHZ
40GB RAM DDR 6
300GB volného místa na disku.

peta7    Jsem zvědav kdo jako první prubne metu 100GB na hru. :-D Třeba na PS4 bych dal 4 hry a šmitec :-( To už by snad chtělo v dnešní době alespoň 10TB HDD :-Dpeta7peta739311    22.10.2016 17:18 peta7

Jsem zvědav kdo jako první prubne metu 100GB na hru. :-D Třeba na PS4 bych dal 4 hry a šmitec :-( To už by snad chtělo v dnešní době alespoň 10TB HDD :-D

zimmerhead    mě teda baví víc střílet, stejně jako většinu hráčů myslím :D
I Deus Ex sem dohrál 7x stylem COD :D
zimmerheadzimmerhead12493
    22.10.2016 16:27
zimmerhead

@ odpověď na komentář od SamFisher:mě teda baví víc střílet, stejně jako většinu hráčů myslím :D
I Deus Ex sem dohrál 7x stylem COD :D

SamFisher napsal:Ano BF1 má 3 hodinovou kampaň, ale jen když hru procházíš CoD stylem :-) normální hráč se snaží o co nejtišší postup, když je mu to nabízeno na stříbrném podnose :-) odehrány dvě mise a strávil jsem v nich hodinu :-)

Neznamy   1x   Upřímně nechápu, proč vývojáři nedávají u digitální verze na výběr v jakém jazyce danou hru chceš stáhnout. . pak by si ušetřil spoustu času i místa. . a pokud by ses rozhodl, že si to chceš přehodit na jiný jazyk, tak by si měl možnost si stáhnout všechno potřebné (cut-scény, audio, text atd atd) .Neznamyneznamy29140    22.10.2016 16:15 Neznamy

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:Upřímně nechápu, proč vývojáři nedávají u digitální verze na výběr v jakém jazyce danou hru chceš stáhnout. . pak by si ušetřil spoustu času i místa. . a pokud by ses rozhodl, že si to chceš přehodit na jiný jazyk, tak by si měl možnost si stáhnout všechno potřebné (cut-scény, audio, text atd atd) .

Raiden-CZ napsal:Sice mám HDD a SSD velký jako kráva, ale 90GB mě hodně odrazuje od koupě.

caukyy    renderovaný cutscénycaukyycaukyy13399    22.10.2016 16:06 caukyy

@ odpověď na komentář od Tom@n:renderovaný cutscény

Tom@n napsal:90GB? A čeho jako? Nechápu jak tam programujou, že neumí šetřit místem...od toho ty hry taky vypadají.
Vemte si třeba Just Cause 2 a Just Cause 3 - dvojka neměla ani 10GB a sotva byly vidět doskakující textury, vše se plynule nahrávalo, ale trojka je paskvil.
Stejný to je s CoD. Od dob co to mělo 50GB (tuším Ghosts) to je (na PC) špatný co se doskakování textur týče.
Určitě to s tím nějak souvisí, protože ta hra není nijak rozsáhlá co se velikosti světa týče. GTA je velký a má to 60GB max. Tohle by mě teda zajímalo kde vzali 90GB...

SamFisher   1x   Ano BF1 má 3 hodinovou kampaň, ale jen když hru procházíš CoD stylem :-) normální hráč se snaží o co nejtišší postup, když je mu to nabízeno na stříbrném podnose :-) odehrány dvě mise a strávil jsem v nich hodinu :-)SamFishersamfisher16017    22.10.2016 16:05 SamFisher

@ odpověď na komentář od zimmerhead:Ano BF1 má 3 hodinovou kampaň, ale jen když hru procházíš CoD stylem :-) normální hráč se snaží o co nejtišší postup, když je mu to nabízeno na stříbrném podnose :-) odehrány dvě mise a strávil jsem v nich hodinu :-)

zimmerhead napsal:To zase bude rozhodování jestli si pustit 3 hodinovej film, nebo si zahrát 3 hodinovou kampaň

Tom@n    90GB? A čeho jako? Nechápu jak tam programujou, že neumí šetřit místem...od toho ty hry taky vypadají.
Vemte si třeba Just Cause 2 a Just Cause 3 - dvojka neměla ani 10GB a sotva byly vidět doskakující textury, vše se plynule nahrávalo, ale trojka je paskvil.
Stejný to je s CoD. Od dob co to mělo 50GB (tuším Ghosts) to je (na PC) špatný co se doskakování textur týče.
Určitě to s tím nějak souvisí, protože ta hra není nijak rozsáhlá co se velikosti světa týče. GTA je velký a má to 60GB max. Tohle by mě teda zajímalo kde vzali 90GB...
Tom@ntomn10255
    22.10.2016 15:38
Tom@n

90GB? A čeho jako? Nechápu jak tam programujou, že neumí šetřit místem...od toho ty hry taky vypadají.
Vemte si třeba Just Cause 2 a Just Cause 3 - dvojka neměla ani 10GB a sotva byly vidět doskakující textury, vše se plynule nahrávalo, ale trojka je paskvil.
Stejný to je s CoD. Od dob co to mělo 50GB (tuším Ghosts) to je (na PC) špatný co se doskakování textur týče.
Určitě to s tím nějak souvisí, protože ta hra není nijak rozsáhlá co se velikosti světa týče. GTA je velký a má to 60GB max. Tohle by mě teda zajímalo kde vzali 90GB...

zimmerhead   2x   To zase bude rozhodování jestli si pustit 3 hodinovej film, nebo si zahrát 3 hodinovou kampaňzimmerheadzimmerhead12493    22.10.2016 15:09 zimmerhead

To zase bude rozhodování jestli si pustit 3 hodinovej film, nebo si zahrát 3 hodinovou kampaň

Raiden-CZ   2x   Sice mám HDD a SSD velký jako kráva, ale 90GB mě hodně odrazuje od koupě.Raiden-CZraiden-cz28967    22.10.2016 15:07 Raiden-CZ

Sice mám HDD a SSD velký jako kráva, ale 90GB mě hodně odrazuje od koupě.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11556 příspěvků), STEAM -všechno sem (6666 příspěvků), Wifi připojení do PC (9 příspěvků), Napiš videohru, která ... (117 příspěvků), Gamepad pro syna (18 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (316 příspěvků), Filmový koutek aneb co jste zrovna viděli? (689 příspěvků), Mafia III-Obecná diskuze (8 příspěvků), Legend of Grimrock čeština steam (7 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4371 příspěvků), Humble bundle -vše sem (502 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nintendo Switch je malá, ale dospělá konzole – naše dojmy

Jaké jsou naše první dojmy poté, co jsme měli možnost si nový hardware osahat? Trochu jiné, než jsme čekali. Lepší nebo horší?

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole
 
 
Yakuza 0 - prachy, neony, špína a hnus velkoměsta

Vysněný život člena japonské mafie by si asi chtěl prožít každý z hráčů. Možná se ale za zdánlivým pozlátkem schovává víc špíny, než byste byli kdy…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole
 
 
Halo Wars 2 – druhý velkolepý střet

Druhý díl oblíbené strategie konečně dorazil i k nám. Líbil se nám?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
For Honor - pro slávu možná, pro čest fakt ne

For Honor cílí na milovníky chladné oceli, kontaktního boje a středověkých válečníků v podobě rytířů, vikingů a samurajů. Dokáže ale zaujmout i širší…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Resident Evil 7: Biohazard - druhé DLC pod drobnohledem

Po čtrnácti dnech je tu další DLC pro sedmý Resident Evil a spolu s ním další dávka strachu a nechutností.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole