(UPOZORNĚNÍ: Vím, že toto forum neslouží pro reklamu, ale rád bych prostě představil tuto hru)
Čau zdejší komunito ZING.cz
Rozhodl jsem se vám představit takovej, no, projekt (*smajl* ), na kterém už nějakých pár let makám s Lightning Soft-em
Warped Times 🙂
Příběh:
Na vzdálené planetě žili zvláštní kulatí obyvatelé. Žili v míru a měli všeho dostatek. Jejich životy jim dával zvláštní životodárný kámen z vesmíru, který na planetu kdysi spadl.
Tento kámen ale jednoho dne převezl do své laboratoře šílený doktor Statik. Věděl, co kámen všechno způsobuje a umí, a protože už dávno nebyl psychicky v pořádku, rozhodl se zničit ho a zabít tím sebe a všechno živé na planetě.
Zničil ho. Nějakým zázrakem přežil, ale kámen měl mnohem větší vliv, a v okamžiku oddělil od sebe čas i prostor. Nikdo jiný nepřežil...
Skoro. Jeden obyvatel z neznámých důvodů přežil. Hned mu bylo jasné, že jediná záchrana je kámen znovu složit a tak se vydal na cestu...
O co jde:
Jde o klasickou skákačku s velmi jednoduchou grafikou. Cíl hry je spojit 2, nebo více kamenů. Zní to jednoduše, ale každý kámen je umístěn v jiném světě - jiné verzi levelu.
Jediná spojitost mezi dvěma stejnými a přesto odlišnými levely jsou teleporty. Ty dokážou přenést kámen do druhého světa levelu a spojit tak oba dohromady...
WARPED TIMES 1 (2009)
Screeny:
[spoiler:1edkc1wn]
[/spoiler:1edkc1wn]
Download
WARPED TIMES 2 (2011)
Součástí WT2 je i Level Editor, své vytvořené levely můžete uploadnout, nebo levely vytvořené jinými stáhnout a zahrát.
Kromě nové grafiky a nových herních prvků, včetně druhé postavy, byli odměny (achievmenty) a snížená obtížnost oproti prvnímu dílu.
Screeny:
[spoiler:1edkc1wn]
[/spoiler:1edkc1wn]
Download
WARPED TIMES PR3SENT (N/A)(Stále ve vývoji)
Novinku v sérii bude [???].
Seznam novinek a změn (oznámených 😎 ):
- mapa světa - přináší znovuhratelnost levelů a přehled postupu hry a získaných předmětů
- sbírání symbolů otevírající bonusové levely
- více schopností obou postav
- střelba po nepřátelích
- více akčních levelů a částí + návrat boss levelů
- propojení s minulými díly
- postupné získávání nových schopností
- možnost nalézt dodatečné informace o příběhu
- a samozřejmě nové překážky, prostředí a herní prvky
Screeny:
[spoiler:1edkc1wn]
[/spoiler:1edkc1wn]
[]
Právě naopak 🙂 Tohle jsi klidně mohl (stále můžeš) dát na svůj zdejší blog a požádat Mikyho o umístění na homepage (odvolej se na mě). Ale ať má ten článek hlavu a patu a graficky vypadá co k čemu 🙂 Jestli je tohle opravdu jen tvoje práce, tak právě tyhle aktivity vítáme. Protože na Zingu už se pohybuješ dost dlouho, jako reklamu to ani brát nemůžeme. To se nedá srovnávat s takovejma těma "hit and run" postama na youtube let's play Minecraft :gun:
Saix: Toho si opravdu vážím, You have ma' respect bro! :thumbup:
EDIT: Jinak to není JENOM moje práce, já jsem víceméně vypomáhal, více méně víc, než bych měl mít v popisu práce, ale co už :lala:
WoW! Dobrá práce! Taky přemýšlím, že bych si udělal post o mém projektu. Kdyby jste potřebovali posilu, tak umím C#, Javu, LUA a vb.NET.
Díky, no, teď počítám... Asi 4 nebo 5 lidí :lala: Kde největší podíl na tom měli 2-3 lidi, tedy program a grafika...
Napadlo mě, že bych mohl po 12ti měsících napsat nějaký ten příspěvek. Vím, že tu hru nikdo stejně nesleduje, ale čert to vem.
Aktuálně je vývoj v plném proudu a třeba dnes se udělalo hodně změn (já osobně jsem třeba hru po roce zapl :D), přibyly nové levely, nové prostředí, noví bossové, rozšíření příběhu, však to znáte.
Cílem level desingu WT3 je to, aby každý level byl něčím odlišný od toho předchozího (a tím nemyslím, jenom prostředí, ale celkový styl a věci v něm). Aktuálně se hra nachází ve stádiu, které se zaměřuje na příběh a eliminování bugů.
Na ostatní se také nezapomíná, takže jestli máte jakkýkoliv nápad nebo něco, co byste rádi ve hře viděli, napište. Za každý názor jsme rádi :thumbup:.
Hra je zhruba hotová ze 60% a k tomu je tu jeden nový screen.
[spoiler:1hg6hv7b][/spoiler:1hg6hv7b]
(Plus jeden "neoficiální" 😎 )
[spoiler:1hg6hv7b][/spoiler:1hg6hv7b]
© 2010-2023 Zing & Grunex