Azulgar - CZ/SK MMO...
 
Notifications
Clear all

Azulgar - CZ/SK MMORPG  

Stránka 1 / 2
 
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Diskuzní fórum scaled.php?server=521&filename=rlogo

Web studia: http://cybersphere.eu /"> http://cybersphere.eu/
Web hry: http://reya.cybersphere.eu/index.ph p"> http://reya.cybersphere.eu/index.php
Google+: https://plus.google.com/u/0/114506925807695501493/post s"> https://plus.google.com/u/0/114506925807695501493/posts
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Cybersphere-Entertainment/18847952791999 5"> https://www.facebook.com/pages/Cybersphere-Entertainment/188479527919995

Úvod:
[spoiler:3to30kbs]Diskuzní fórum listr[/spoiler:3to30kbs]

Alfa testování demo světa:
[spoiler:3to30kbs]Demosvět

Ve vytváření světa jsme se rozhodli že si dáme za cíl co největší realističnost celkové vizáže doplňků které budou v Reya budit dojem rozmanité krajiny.

Před vytvořením oficiálního světa jsme serozhodli pro vytvoření tzv. "Demosvěta". na tomto světě klademe důraz na největší detajly abychom všem hráčům mohli představit naše herní systémy. Zároveň je tento svět určen do budoucna k testům, v kterých ověříme nastavení a následné vylazení všech chybek které by se ve hře vyskytli.

Jak bude tento svět vypadat? Po společné debatějsme se shodli na tvaru pravidelného šestiuhelníku, na kterém budou rozvrženy jednotlivé lokace.

Diskuzní fórum basicmap2[/spoiler:3to30kbs]

Frakce:
[spoiler:3to30kbs]Shirmarhe

Veriaci v Shirmarhe vedia, že hlava je silnejšia ako svaly. Či už sú to orkovia, ľudia alebo Heratejci, každý z nich uprednostňuje uvažovanie pred bezhlavou akciou (aspoň väčšinou) a pero, mešec peňazí alebo spŕšku magických striel pred priamym bojom. Ak však náhodou na priami boj dôjde – a ty sa v ňom ocitneš – daj si pozor. Žiadny trik či podraz nie je pre Shirmarňana dosť dobrý, ak sa jedná o víťazstvo.

Obecne sú Shirmarňania inteligentnejší (veľmi si zakladajú na formálnom vzdelaní), avšak vyššia inteligencia môže byť nebezpečná, ak sa spojí zo zlým duchom. Túžba po moci často krát prevalcuje všetky ostatné záujmy, a tak sa Shirmarňania čoraz viac odkláňajú od prirodzenosti (jedinou výnimkou sú heratejci) a snažia sa objaviť nové zdroje sily. To ich doviedlo k užívaniu nových druhov mágie a technológii. Taktiež zrady a intrigy sú na dennom poriadku, a tvoria veľkú a často používanú silu v rukách najvyšších kruhov.

Z predošlých riadkov sa môže zdať, že „Shirmarňania“ sú svinskí intrigáni, ktorí nemajú po dýku nikdy ďaleko, najmä ak ju môžu zapichnúť niekomu do chrbta. Ale to by nebola celá pravda. Ich inteligencia má aj svoje svetlé stránky. Sú to šikovní remeselníci a poľnohospodári, ktorí takmer v každej oblasti priniesli výrazné zlepšenie (napríklad terasovité a vzdušné pestovanie rastlín, zefektívnenie ťažby nerastných surovín pomocou vody ...). Taktiež sú skutočne šikovní architekti – stačí sa prejsť po elfskom meste, a budete žasnúť, ako je vôbec možné niečo podobné postaviť.

Shirmarňania sú inteligentní, bystrí, zruční a šikovní. Závisí len od teba, či svoje schopnosti obetuješ pre získanie ešte väčšej moci a osobného prospechu, alebo ich použiješ pre dobro celej frakcie, poprípade celého sveta.

Utmulte

Tí, ktorí sa pridali na stranu Utmulte milujú prírodu ako svoju vlasť a neznesú ak by jej niekto chcel ublížiť. Preto sa postavili v konflikte na stranu bohyne prírody a odsudzujú Shirmarhe za jej ľahkomyselné správanie. Pre Utmulťanov je taktiež veľmi dôležitá prirodzená rovnováha. Každý obetuje čokoľvek aby ju udržal, a zničí každého, kto ju narušuje.

Utmulťania sa jednoducho riadia zákonmi prírody – „Prežijú len najsilnejší“, „Zožer, lebo budeš zožratý“ a „Oko za oko, zub za zub“. Vždy robia veci naplno, uctievajú tradície a skôr sa spoliehajú na šikovnosť, fyzickú silu a rýchlosť ako na úskoky a zložitú taktiku (

o však neznamená, že toho nie sú schopní. Potvrdí vám to každý, kto už videl bojovať elfského generála).

Svoju moc zakladajú na talente, rýchlosti a sile – avšak vždy musí byť prírodná a prirodzená. Preto sú dosť zameraní na klasickú mágiu elementov, a nemajú taktiež dvakrát v láske technické výdobytky (aj keď sú nútení ich používať, aby udržali krok z nepriateľskými Shirmarňanmi). To je taktiež z časti dôvod ich boja s nimi – Shirmarňania sa neboja žiadnej metódy, ako získať viac sily, aj keby bola neviem ako nebezpečná. Utmulťania sa boja, aby tieto pokusy nenarušili prirodzenú rovnováhu sveta, a snažia sa im v tom zabrániť zubami, nechtami (a dokonca aj pazúrmi a tesákmi). Narušenie rovnováhy by podľa nich znamenalo koniec sveta tak ako ho poznáme. Svet by sa sám zničil a pohltil sám do seba - volajú to „Oodus domhain“.

Ak sa rozhodneš pridať sa k Utmulťanom, je to viac ako výber frakcie. Je to životné poslanie. Myslíš si, že si na to dostatočne silný ? Myslíš si, že sa môžeš dostatočne silným stať ? Vyskúšaj to, a uvidíš.

Krishlak

V tejto frakcii nájdete jedincov všetkých možných rás a vierovyznaní, ktorých Krishlak schoval pod svoje ochranné krídla, aby ich ochránil pred vojnou bohýň. Oficiálne je táto frakcia považovaná za neutrálnu, ale z mnohých dôvodov to tak prakticky nie je. Niektoré národy sú na bojujúcich stranách závislé ekonomicky, a iné sa do vojny zapájajú tajne. Samozrejme, sú tu aj skutočne neutrálne národy.

Aj označenie „frakcia“ je v tomto prípade asi trocha nepresné. Národy držia pohromade len pod tlakom vojny – kedykoľvek hrozí, že sa frakcia môže rozpadnúť. Veľké politické pnutie však dáva priestor pre dva typy bytostí. Za prvé sú to mierumilovní zberači byliniek, baníci, objavitelia a ďalší „tvorcovia“, ktorých nezaujímajú doťahovačky „tých na pevnine“, ale chcú sa zlepšovať vo svojej profesii. A za druhé sú to bojachtiví, ktorí však nemajú na to, postaviť sa do prvej línie. Radšej poťahujú za nitky v pozadí a sú radi nevidenou šedou eminenciou.

Ak sa ti zdá, že v tejto frakcii to bude nuda, tak vedz, že pod plášťom neutrality sa schováva aj veľa zaujímavých dobrodružstiev. Ak ich chceš objaviť, musíš nasadnúť na loď plávajúcu na východ. Keď na obzore uvidíš obrysy Krishlakových ostrovov, vedz, že na nich na teba čaká ešte veľa nepreskúmaných tajomstiev. More je predsa tak obrovské ...[/spoiler:3to30kbs]

Rasy:
[spoiler:3to30kbs]Utmulte

Leonini – Sila. Hrdosť. Odvaha. Viera. Vernosť. Spravodlivosť. Ak si sa pri čítaní týchto slov buchol do pŕs a zareval, tak Leonini sú zrejme tvoji bratia. Šesť cností Leoninov je ich vzduchom, ktorý dýchajú, jedlom, ktoré jedia a vodou, ktorú pijú. Nenávidia klamstvo a zradu, rovnako ako čokoľvek, čo by mohlo nabúrať ich po stáročia budované tradície. Sú jednými z najobávanejších protivníkov, a pod svojou bielou zástavou zo zlatým slnkom sa postavia aj voči sebe väčšej presile. Sú silný a zároveň inteligentní, ale tak ako každý majú svoju slabú stránku, a tou je ich dosť malá zručnosť. Preto v boji uprednostňujú dlhé a pádne zbrane.

Ľudia – divokí a nespútaní barbari, ktorých hlavnou silou sú „medveď, diviak a vlk“ – teda sila, zúrivosť a boj v skupine. Obecne sú považovaní za primitívnejší národ – ešte stále žijú v klanových zoskupeniach a živia sa lovom – ale vytasená sekera alebo obojručný meč zmenia názor aj toho najzarytejšieho skeptika.
Sú to pravoverní horali telom aj dušou, les je ich druhým domovom a niektorí z nich dokonca ovládajú reč zvierat. Všeobecným koníčkom je dokazovanie odvahy – pri boji, pri jedle, pri love, pri tetovaní a vlastne kdekoľvek, kde je to možné.
A ešte jedno upozornenie – pri stretnutí z barbarom si daj pozor na jazyk. Aj tá najmenšia poznámka môže byť zámienkou na boj, pretože sú prchkí, vzťahovační a hrdí. Ak sa však do takejto situácie náhodou dostaneš, nemusíš si kryť chrbát – títo ľudia idú na vec priamo, bez kľučiek a bez okolkov. Jednoducho ti odseknú hlavu a nebudú sa s tebou babrať.

Elfovia – ak by si niekedy hľadal prototyp elfa, tak zavítaj do Utmultiných hvozdov. Žijú tu presne takí, akých si ich pamätáme z Tolkiena. Vysokí, bystrookí špicatoušnatci. Celá ich spoločnosť je založená na hodnotách titánky Gaie. Sú to najšikovnejší umelci a filozofovia široko ďaleko – snáď len Heratejci sa im vyrovnajú. Sú povestní svojimi siahodlhými debatami o zmysle života, skvelými taktickými schopnosťami, lukostreľbou a šermiarskym umením, a v neposlednom rade taktiež neschopnosťou reagovať rýchlo a promptne. Pokým nemajú všetko premyslené do najmenšieho detailu, nerobia nič. Táto ich vlastnosť sa ukazuje ako nesporná výhoda napríklad pri tvorbe umeleckých diel – elfské básne vznikajú desaťročia, sochy dokonca celé storočia, ale výsledok je vždy dokonalý. Nemajú radi cudzincov, a sú tajnostkárski, ale ak sa s nimi dokážeš spriateliť, ukážu ti akí sú srdeční, veselí a priateľskí.

Orkovia – Pod týmto menom asi čakáš hrubiánov z ostnatým brnením hrubým 5 palcov. Avšak títo orkovia sú úplne iní. Sú to pokojní šamani a lovci, oplývajúci múdrosťou prírody a predkov, ktorí pred bojom uprednostňujú dohodu. Ale nemysli si, že sa môžeš z orkom ťahať za prsty - sú síce „mäkší“, ako ostatní orkovia, ale stále vedia ukázať svoj hnev, na ktorý sa nezabúda. Stačí sa pozrieť na trhlinu orlí pazúr ... to mal jeden šaman zlý deň.
Sú o niečo mentálne „vyspelejší“ ako svoji druhovia v ostatných frakciách, aj keď to nie je úplne presné pomenovanie. Pohŕdajú ostatnými orkami pre ich krvilačnosť a bojachtivosť, ale za to sú napríklad v usporiadaní spoločnosti za ostatnými o dosť pozadu. Stále žijú v klanoch, ktoré vedie najsilnejší šaman.

Trpaslíci – Podzemní kopáči, o ktorých sa vie málo. Sú veľmi silní a zruční remeselníci, avšak veľa ich diel nikdy neopustilo tajomné podzemné chodby. Do vojny sa zapojili len na úpenlivú žiadosť Utmulte, a aj to len v takom rozsahu, aby neoslabili sami seba. Ich nesporná výhoda je vo vynikajúcom brnení a zbraniach, ktorá robia z trpasličích oddielov veľmi silné jednotky. Keď k tomu pripočítame ešte fyzickú silu, stávajú sa z nich skutočné „mlynčeky na mäso“.

Krishlak

Ľudia – Moreplavci a objavitelia. Tí, pre ktorých je cesta samotná dôležitejšia ako jej cieľ. Často dokonca viac ako život. Všetci majú v sebe silného dobrodružného a cestovateľského ducha, a obvykle majú pred 30-kou už precestované celé ostrovy a aspoň jednu zámorskú plavbu. Majú tiež silného obchodníckeho ducha (preto je vrchná vrstva obyvateľstva veľmi bohatá), aj keď sa nedokázali presadiť proti tvrdým obchodníkom z pevniny. Shirmarnini ľudia totiž majú po celom území svojej frakcie roztiahnuté siete, a tak nezostáva „moreplavcom“ nič iné, len predávať vzácny tovar priamo „Shirmarňanom“. Celý národ vyniká prirodzenou bystrosťou ducha a vrodenou šikovnosťou. Povráva sa, že ich lode dokonca objavili nové pevniny ďaleko na severe, ale to sú len babské povedačky .... alebo nie ?

Elfovia – Elfovia, ktorí utiekli pred hrozbou novej vojny bohov pod Krishlakove ochranné krídla, zanedlho zistili, čo v skutočnosti znamená „duša lesa“. Keď boli dlho mimo svojho lesa, ochabovali a zomierali. Preto sa celý národ rozhodol urobiť závažný krok. Rozsekli putá svojich duší, ktoré ich spájali z lesom, a prepojili sa z vodou, ktorej bolo všade na okolo veľa. Nový element, na ktorý sa naviazali ich zmenil. Získali schopnosť ovládať vodu, a byť pod hladinou neobmedzene dlhý čas. Využili tieto svoje nové schopnosti, a hlboko na morskom dne si vybudovali svoje paláce, ktoré nikto nikdy nevidel, pretože ešte nikto tak hlboko nedoplával. Povráva sa, že schovávajú poklady zo zlatého obdobia Reyi, a že to tam žiari zlatom a perlami. Chceš sa o tom presvedčiť ? Staň sa elfom.

Orkovia – Snáď tí najorkskejší orkovia. Prevalcoval ich prvotný strach pred vojnou bohov, a preto sa stiahli na ostrovy, ale to ani v najmenšom neotupilo ich bojové chúťky, či umenie boja. Keď sa pokúšali útočiť na svojich „spojencov“, veľmi rýchlo im Krishlak vysvetlil, že to nie je správne (zopár správne riadených Tsunami dokáže urobiť divy), a tak si našli inú zábavku. Ich bojovým nástrojom sa stala loď, a ich cieľom pobrežie. Často sa vydávajú na výpravy proti rôznym prístavným mestám a dedinám na pevnine. Stali sa v pobrežných oblastiach synonymom pre strach (napríklad v nárečí rybárov na južnom pobreží – Oorak, znamená tiež postrach, alebo smrť), a aj niektoré armády sa boja ich nájazdov. Ak ti plavba loďov nerobí problémy, a rád ostatných prekvapuješ, staň sa orkom.

Trpaslíci – Namiesto krvi majú olej, namiesto srdca motor a namiesto kĺbov ozubené kolesá. Sú to technici do morku kosti, a neboja sa ani toho najzapeklitejšieho technického orieška. Sú nenávidení a milovaní zároveň, kontroverzné postavičky. Ich neuveriteľné technické nadanie im zarába pekné hŕby zlata – každá strana potrebuje smrtiace stroje – a to je vlastne aj dôvod ich kontroverznosti. Ich kryté prechody sa ťahajú ako pavučina po celom morskom dne a spájajú všetky oblasti pevniny a ostrovov, a neboja sa ich za poplatok prenajať hociktorej armáde. Jediným ich šťastím je, že sú obľúbencami Krishlaka, a tak majú zabezpečenú imunitu – nikto si nechce rozhnevať bohov. Ak miluješ technické vychytávky, tvoja izba sa podobá na sklad elektroniky a stôl je zaprataný rozobratými vecami, tak sa pridaj k trpaslíkom.

Syiaitan – Smutná história, ktorá premenila týchto ľudí na podivných démonov. Od svojho posledného zapojenia sa do vojny bohov nemá žiadny z nich chuť uctievať nových bohov, tobôž nie za nich bojovať. Stiahnutí v závetrí pripravujú pôdu pre vzkriesenie svojho pána Aurosa a podrývajú moc všetkých frakcii a rás.
Sú hrdí a vzpurní, ale vedia kedy sa treba ukľudniť a zahrať formu „poslušného“. Ich inteligencia a vypočítavosť by bola legendárna, keby ju dali najavo. Medzi sebou sa riadia pravidlom „oko za oko, zub za zub“ a „účel svätí prostriedky“, a tak neváhajú si zapichnúť navzájom dýku do chrbta. Teraz však všetky dýky mieria do cudzích chrbtov (dúfajme), pretože ich spoločný cieľ ich stmelil a donútil spolupracovať.
Ostatné rasy sa ich stránia - snáď kôli ich „démonickému“ zjavu, snáď kôli podivnej aure, ktorá núti ostatných cítiť v ich blízkosti smrť a úzkosť. V každom prípade nepatria medzi kandidátov na cenu sympatie.

Shirmarhe

Ľudia – Tí najvznešenejší z plemena ľudí. Nie pre to, že by sa na to hrali – z nich tá vznešenosť sála. Nikdy sa však nechovajú povýšenecky – ako sami hovoria „Túto ‘cnosť‘ prenechávame elfom.“ Sú zložení z vládnucej vrstvy všetkých ľudských kráľovstiev, a tých najbohatších z bohatých, medzi ktorými bola viera v Shirmarhe „trendom“ v období začatia vojny.
Ich vznešený pôvod im dáva do ruky niekoľko tromfov. Majú veľa peňazí, majú tých najschopnejších remeselníkov, staviteľov, atď. a preto sú jedným z najmocnejších národov. Ich veľkou slabinou je malá početnosť – je to najmenší z hlavných národov.

Elfovia – Mohli by ich nazvať „odpadom“ elfov. Mohli by ich nazvať zradcami. Mohli by tvrdiť, že príliš prahnú po moci. A mali by pravdu.
Tento národ je znôškou tých najprefíkanejších a najsilnejších elfov, ktorí sa však odklonili od elfskej prirodzenosti. Nemajú radi pravidlá, uctievajú vyštudovanú múdrosť a vzdali sa puta z prírodou. Keď svoje duše odviazali od akéhokoľvek prvku, získali niekoľko výhod. Sú oveľa slobodnejší, a môžu využívať akúkoľvek mágiu. Zaujímavý je ich objav „arkánnej mágie“ (nemám rád tento názov ... treba vymyslieť niečo lepšie. Je to prosto neprirodzený druh mágie). Medzi ostatnými je ich sila obávaná a „neznášaná“ (ostatné rasy neschvaľujú tento druh mágie), pretože si myslia, že to môže zničiť celý svet (a je možné, že sa nemýlia). Na ich obľúbenosti nepridáva ani ich povýšenectvo nad ostatné rasy (vládnuca vrstva sa napríklad odmieta rozprávať z hocikým iný okrem svojich najvyšších úradníkov – dokonca ani s kráľmi iných rás).

Orkovia – Rozporuplní zástupcovia svojej rasy. Ich krutosť je orkská. Ich krvilačnosť je orkská. Ale ich inteligencia je rozhodne ľudská. Obrnení od hlavy po päty, z obojručnou sekerou a orkskou zručnosťou v boji sa stali pre svojich susedov nebezpečným nepriateľom. Svojou geniálnou taktikou si podrobili obrovské územie, a od podrobených národov každoročne vyberajú vysoké dane, a otrokov. Kto prichádza na ich územie, myslí si, že prišiel do najzúboženejšej časti sveta. Vypálené dediny a zúbožení poddaní žobrajúci o jedlo pod dozorom orkských strážcov – to je realita pre neorkských občanov. Ale stačí prekročiť hradby hlavného mesta, a človek má pocit, že prešiel do rozprávkovej krajiny. Voda vo fontánach vystrekuje dovysoka, ohromné hradby bránia občanov a nablískané stráže dávajú pozor na poriadok. Prosto úplne iný svet. Jediné, čo kalí túto krásu je oltár na najvyššej veži uprostred mesta, kde každý deň ráno obetujú niekoľko otrokov ako oslavu nového dňa.
Takáto dualita sa ukazuje všade v orkskom živote. Správny ork by mal byť otrlý, silný a zúrivý. Keď má ešte náhodou aj dobré vodcovské schopnosti a taktické uvažovanie, tak má šancu dostať sa po zložitom spoločenskom rebríčku skutočne vysoko.

Trpaslíci - Pri týchto horských zúrivcoch si nikto nemôže byť istý. Ich obratnosti sa vyrovná snáď už len ich náladovosť. Milujú pivo a tetovanie, a neznášajú nefér boj. Oproti svojim bratom v iných frakciách sa zásadne líšia troma vecami. Za prvé – žijú na povrchu zeme. Stavajú si skľučujúco malé pevnosti z kameňa, a malé dediny. Povrchové stavby však majú vždy aj širokosiahly podzemný systém chodieb a miestností pre prípad núdze. Druhá odlišnosť je vo výške – sú priemerne o hlavu vyšší ako ostatní trpaslíci. A posledný rozdiel je v telesnej stavbe. Sú slabší ako Trpaslíci Utmulte, ale za to sú viac šľachovití a obratní.
Stále však milujú kovy všetkého druhu a vytvárajú z nich nádherné diela (aj zbrane, aj umenie). Ich kováčske výrobky zásobia zbrojnice celej frakcie – stačí si skontrolovať znak vyrazený na vnútornej strane brnenia – a tiež šperkovnice mnohých šľachtických rodov.

Heratejci – Snílkovia, umelci, filozofovia a mudrci. Dalo by sa povedať že sú „okrídlení v každom smere“- jednak dokážu lietať fyzicky, ale ich myseľ je tiež stále v oblakoch. Často vidia veci, ako by ich chceli, a nie aké sú. Časté prirovnanie „Dlhé ako odpoveď Heratejca“ dáva znať ďalšiu povahovú črtu, ktorú majú spoločnú z elfami. Heratejci pri rozhovore dlho rozmýšľajú a ešte obšírnejšie odpovedajú, až to niekedy vyzerá ako monológ. Sú veľmi úctiví a pri rozhovore dodržujú prísne tradície a zdvorilostné formulky, a to isté očakávajú aj od druhej strany, nehľadiac na to, akej je rasy.
Sú šľachovití, drobnej postavy a veľmi zraniteľní – aj slabší úder im môže polámať ich duté kosti – ale nie sú slabí. Sú mrštní, rýchli a často vedia prekvapiť svojho súpera neočakávaným úderom, ktorí môže byť pre ostré pazúry na koncoch krídel aj smrteľný. Pri boji premýšľajú aspoň 7 krokov dopredu, a neboja sa ani trikov – viac či menej špinavých.[/spoiler:3to30kbs]

Skalní město:
[spoiler:3to30kbs]Diskuzní fórum prv tower walls
Diskuzní fórum test stone
Diskuzní fórum poster rocky city ok
Diskuzní fórum b render4[/spoiler:3to30kbs]

Citace
Napsal : 19/07/2012 6:13 pm
Diskuzní fórum a38874ae40750fd16853646b2a502733?s=110&d=mm&r=g
(@vojtas)

Kdy hra spatří světlo světa?

OdpověďCitace
Napsal : 19/07/2012 6:39 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Diskuzní fórum scaled.php?server=577&filename=cit001

Diskuzní fórum motion
Též doporučuji jejich článek o MOCAP: http://cybersphere.eu/?p=34 9"> http://cybersphere.eu/?p=349

OdpověďCitace
Napsal : 19/07/2012 6:43 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

@Vojtas wrote:

Kdy hra spatří světlo světa?

Nevím to úplně jistě jestli dva-tři roky práce do beta verze projektu nebo už otevření spuštění offic hry, ale zhruba takto se "odhaduje".

OdpověďCitace
Napsal : 19/07/2012 6:44 pm
Diskuzní fórum c2d4c8b887f99583d2b46aade669c7d89bf1c2c7 full
(@bonpar)

Ta architektura je moc hezká 🙂
Vycítil jsem z toho F2P, je to tak?

OdpověďCitace
Napsal : 19/07/2012 6:45 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

@R2-D2 wrote:

Co ta zvukovka - už se podařilo rozchodit? 🙂

Zatím jsem v klídku - pomyšlení na ní se rozčiluji. Vyřeším to zítra, rád nechávám obtížné věci na poslední pracovní den, ještě si musím něco vyběhat, tak se ro hodí. Hudbu mi nahrazuje TV nebo noťas, ale jo jde to znát, jsem nervózní, jinak jsem měl vždy hudbu v uších. 😀

Bonpar: Zatím nemohu odpovědět, i když odpověď znám. Ale nyní se řeší kdo bude prezentovat projekt na portálech a socitálních sítích (kde budou informace o vývoji), a tak vedení jistě na to brzo odpoví. Mě jenom napadlo vytvořit tenhle topic, osobně nechci studio prezentovat, když sotva mluvím/píši česky. 😀

OdpověďCitace
Napsal : 19/07/2012 7:04 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Tak přátelé přicházím z další novotou ohledně našeho projektu. Přeji hezké pokoukání a hurá k officiální zprávě. :thumbup:

"Vážení hráči, připravili jsme si pro Vás takove male preview video pouštního městečka s jednotlivými doplňky. Jelikož Reya je postavena na zakladě kdy se bere potaz na jakýkoliv detajl tak plně doufáme že se vám naše mini ukázka bude libit 🙂 Narozdíl od ostatních MMORPG ktere se snaží vytvářet modely za každou cenu se v našem studiu plně zaměřujeme na jednotlivé detajly struktury a architektury."

Video:
[youtube:13wzxoo0] http://www.youtube.com/watch?v=qVcDTV12PXA[/youtube:13wzxoo0]
Obrázky:
Diskuzní fórum scene08
Diskuzní fórum scene07
Diskuzní fórum scene06
Diskuzní fórum scene05
Diskuzní fórum scene04
Diskuzní fórum scene01

OdpověďCitace
Napsal : 22/07/2012 7:47 pm

Má to až moc dobrou grafiku na to abych tomu věřil 😀

OdpověďCitace
Napsal : 22/07/2012 8:35 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Na lepší odpověď ses nezmohl? 😥

OdpověďCitace
Napsal : 22/07/2012 8:55 pm

Jinak řečeno..má to grafiku k neuvěření 😉

OdpověďCitace
Napsal : 22/07/2012 8:56 pm

Mě ta grafika taky dost překvapila. Jenže aby to lidi neodhodili po jednom odpoledni, bude ten svět muset být o dost větší a rozmanitější. Tak uvidíme, jak se poperete s tím, protože bez velkého týmu to prostě trvá...... něco takové vytvořit. Zatím rozhodně :thumbup: Z těch náčrtů (ty domky) jsem tohle nečekal ani kvalitativně ani stylem.

OdpověďCitace
Napsal : 22/07/2012 9:12 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Mám možnosti sledovat celkovej vývoj projektu, každou skicu, návrh a skutečně se to rýsuje do zajímavého směru. Škoda, že toho nemůžu více napsat ani aspoň pár skic ukázat, ale zkusím popsat s vedoucím projektu, jelikož tu máme opravdu talentované kreslíře a konceptáře, 3D grafiky, že mi z toho hlava jde kolem, že by něco málo mohlo jít na světlo světa. Také brzy nás čeká jmenování jednoho člověka co se bude starat o aktualizace do vývojářského deníčku a také bude postovat novinky na fóra jako je zing, sociální sítě atp. Vývojáři Vás chtěji neustále krmit něčím novím.

PS: Nečekal jsem takovou úroveň vývojářů, ty zkušenosti jdou opravdu vidět z jiných herních titulů.

Tak snad brzy něco přinesu, ať je co hodnotit a něco zase rozproudí novou konverzaci.

OdpověďCitace
Napsal : 26/07/2012 10:07 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Nevšiml jsem si skalního města na webu při jeho náhodném procházení, tak pro toho kdo ho nemusel ještě vidět a spíš sleduje jenom novinky v tomto topicu.

Diskuzní fórum novinky Reya mene zare

Skalní město

Dneska jsme si pro Vás připravili ukazku několika budov do skalniho města. Tyto budovy též budou umístěny v našem připravovaném "Demosvětě" 🙂 Z těchto miniukazek uvidíte že nám opravdu záleží na každem jednotlivém detajlu a snažíme se využívaný Engine hry na kterem Reya běží naprosto 100% využít jak to jenom jde.

[spoiler:zrjuxgtn]Diskuzní fórum prv tower walls
Diskuzní fórum test stone
Diskuzní fórum poster rocky city ok
Diskuzní fórum b render4[/spoiler:zrjuxgtn]

OdpověďCitace
Napsal : 27/07/2012 1:40 pm
Diskuzní fórum 5c88be695a913013654239911f918a59?s=110&d=mm&r=g
(@rebe1)

@Indikatorccz wrote:

Nevšiml jsem si skalního města na webu při jeho náhodném procházení, tak pro toho kdo ho nemusel ještě vidět a spíš sleduje jenom novinky v tomto topicu.

[ Obrázek ]

Skalní město

Dneska jsme si pro Vás připravili ukazku několika budov do skalniho města. Tyto budovy též budou umístěny v našem připravovaném "Demosvětě" 🙂 Z těchto miniukazek uvidíte že nám opravdu záleží na každem jednotlivém detajlu a snažíme se využívaný Engine hry na kterem Reya běží naprosto 100% využít jak to jenom jde.

[spoiler:1vvhecev][ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ][/spoiler:1vvhecev]

Osobně musím uznat, že je hodně her, které se jen ztěžka vyrovnávají takové grafice. :thumbup:

OdpověďCitace
Napsal : 27/07/2012 1:44 pm
Diskuzní fórum df25411493483fce124216b3e0041ecb?s=110&d=mm&r=g
(@indikatorccz)

Snažíme se hodně využít engine, je to opravdu boj. To víte než se to vyladí, většina modelů jsou vskutku rozpracovaná na velké úrovni, ale v enginu se to musí ještě upravit, jelikož při nahrání do něj a vložení do světa do vypadá jinak.

Ještě jsem vkládám tuto zajímavou novinku pro Vás všechny. Jedinečná možnost brzy otestovat hru na testovacím serveru kde se bude projekt vypracovávat k dokonalosti.

Demosvět

Ve vytváření světa jsme se rozhodli že si dáme za cíl co největší realističnost celkové vizáže doplňků které budou v Reya budit dojem rozmanité krajiny.

Před vytvořením oficiálního světa jsme serozhodli pro vytvoření tzv. "Demosvěta". na tomto světě klademe důraz na největší detajly abychom všem hráčům mohli představit naše herní systémy. Zároveň je tento svět určen do budoucna k testům, v kterých ověříme nastavení a následné vylazení všech chybek které by se ve hře vyskytli.

Jak bude tento svět vypadat? Po společné debatějsme se shodli na tvaru pravidelného šestiuhelníku, na kterém budou rozvrženy jednotlivé lokace.

[spoiler:2mg75x9j]Diskuzní fórum basicmap2[/spoiler:2mg75x9j]

OdpověďCitace
Napsal : 27/07/2012 1:55 pm
Stránka 1 / 2
Share: