Protože si myslím, že by se zde toto téma dříve nebo později stejně objevilo, rozhodl jsem se projevit trochu iniciativy a topic o pokračování série Crysis založit. Takže si nejprve shrňme, co prozatím víme:
Děj, návaznost,...
[spoiler:2xlbjk3v]Příběh se má odehrávat v roce 2047, tedy 24 let po událostech druhého dílu a opět se podíváme do světoznámé metropole Spojených Států - New Yorku. Ten je ale nyní totálně zdevastovaný a spíš než město připomíná jungli, která bude podle dostupných informací rozdělena do sedmi částí. Vedle lokace se nezměnil ani hlavní hrdina, a tak se na všechno podíváme opět z očí Alcatraze/Proroka.[/spoiler:2xlbjk3v]
Novinky, vylepšení,...
[spoiler:2xlbjk3v]Hlavní ikonou inovací je pro tuto chvíli high-tech luk, který byl k vidění na mnoha screenech a také v prvním teaser traileru. Dále bude nově možné sebrat jak zbraně lidských nepřátel tak i těch mimozemských (zda půjde o zbraně typu MOAR, MOAC z prvního dílu zatím nebylo řečeno). Samozřejmostí je další technologické vylepšení nejcharakterističtějšího vybavení celé série Crysis - Nanoobleku. Vývojáři také opět slibují zdokonalení grafického kabátu.[/spoiler:2xlbjk3v]
Trailery, ukázky,...
[spoiler:2xlbjk3v][youtube:2xlbjk3v] http://www.youtube.com/watch?v=4ntOb0rEa1o[/youtube:2xlbjk3v]
[youtube:2xlbjk3v] http://www.youtube.com/watch?v=2BUlA8GU7h8[/youtube:2xlbjk3v][/spoiler:2xlbjk3v]
Základní info
[spoiler:2xlbjk3v]Datum vydání: jaro 2013
Tvůrci: CryTek
Žánr: FPS
Platformy: PC, XBOX 360, PS3[/spoiler:2xlbjk3v]
Takže kdo z vás se na hru těší? Jaká máte očekávání? Nebojte se do tohoto topicu psát své názory, připomínky, apod.
Mě zaujala technika luku. POkud jste si všimli, luk bude asi fungovat přes silný naviják, nebo tak něco. Skládá se totiž do sebe. To je tak nějak všechno, co jsem z teaseru vypozoroval. MOžná ještě ta nečekaná velikost Nona KOpule, čekal jsem ji trochu větší, ale to video to možná zkresluje.
Docela mě zajímají novinky nanoobleku, doufám, že to nebude tak moc ovlivněné tou konzolí krucifix...
@R2-D2 wrote:
Teď se dušují že to bude přesně naopak, jako u jedničky, PC má hrát prim. Já už jim ale moc nevěřím. Uvěřím až se přesvědčím na vlastní klávesnici. 😆
No to doufám, ono, vývojáři se furt diví že na PC nejsou takové prodeje jako na konzole, statisticky vychází na konzole v průměru o 15% více her ročně než na PC, z toho 5% jsou exkluzivity, lidi to prostě koupí, když to na PC není, taky se na konzolích o 20% méně pirátí, ale jak se nemá na PC pirátit s takovým přístupem vývojářů ? A hlavně Crytek, ten plácne cokoliv aby zvýšil předobjednávky :lala:
Alespoň nám stále zůstaly staré dobré české pracky 🙂
Já doufám , že to dopadne dobře, líbí se mi prostředí a doufám ve vyšší obtížnost, co hráče přinutí k opatrnějšímu a taktičtějšímu hraní.
@Ronaldus7 wrote:
Já doufám , že to dopadne dobře, líbí se mi prostředí a doufám ve vyšší obtížnost, co hráče přinutí k opatrnějšímu a taktičtějšímu hraní.
Souhlas 😉
@RCS339 wrote:
Mě zaujala technika luku. POkud jste si všimli, luk bude asi fungovat přes silný naviják, nebo tak něco. Skládá se totiž do sebe. To je tak nějak všechno, co jsem z teaseru vypozoroval. MOžná ještě ta nečekaná velikost Nona KOpule, čekal jsem ji trochu větší, ale to video to možná zkresluje.
Luk vypadá hodně zajímavě a docela se podobá tomu z Turoka. Kopule bude podle mě obrovská, vždyť také pokrývá celý New York.
Hrozně se těším. Dvojka měla skvělý Singeplayer, ale souhlasím s vámi, že vyšší obtížnost nutící k opatrnějšímu a taktičtějšímu hraní by nebyla na škodu. :awesome: Uznávám, že MP se jim moc nepovedl, ale k zahození také nebyl. Jak říká Stixyy, velké mapy by MP určitě velmi prospěly. Doufám také, že to bude aspoň částečný návrat k sandboxu. 😎 PS: Nasvícení na těch Rockmaxových screenech je vážně skvělý.
Já to tahal z videa, pak cropnul a uložil ve formátu jpg 😀
@RCS339 wrote:
Mě zaujala technika luku. POkud jste si všimli, luk bude asi fungovat přes silný naviják, nebo tak něco. Skládá se totiž do sebe. To je tak nějak všechno, co jsem z teaseru vypozoroval. MOžná ještě ta nečekaná velikost Nona KOpule, čekal jsem ji trochu větší, ale to video to možná zkresluje.
Naviják to není. Compound luky - kladkové - používají soustavu 4 kladek. Na tom obrázku jsou vidět i závěsná lanka pro tětivu.
@Al-Muhambad wrote:
Hrozně se těším. Dvojka měla skvělý Singeplayer, ale souhlasím s vámi, že vyšší obtížnost nutící k opatrnějšímu a taktičtějšímu hraní by nebyla na škodu. :awesome: Uznávám, že MP se jim moc nepovedl, ale k zahození také nebyl. Jak říká Stixyy, velké mapy by MP určitě velmi prospěly. Doufám také, že to bude aspoň částečný návrat k sandboxu. 😎 PS: Nasvícení na těch Rockmaxových screenech je vážně skvělý.
Neřekl bych to lépe. Doufám, že s vydáním C3 přijde také nějaký ten SandBox Editor. :thumbup:
@adamiskos wrote:
Doufám, že s vydáním C3 přijde také nějaký ten SandBox Editor. :thumbup:
Nejspíš to bude jen aktualizace toho současného o nové textury atd., jelikož jde pořád o stejný engine.
@Ronaldus7 wrote:
@adamiskos wrote:
Doufám, že s vydáním C3 přijde také nějaký ten SandBox Editor. :thumbup:
Nejspíš to bude jen aktualizace toho současného o nové textury atd., jelikož jde pořád o stejný engine.
Hlavně doufám, že se jim opět tak skvěle podaří optimalizace, což by neměl být problém když jde o, jak řikáš, stejný engine. :awesome:
© 2010-2023 Zing & Grunex