@mattos wrote:
Jinak tady ještě obrázek z tabletu.
http://static9.cdn.ubi.com/resource/en-US/game/tomclancy-thedivision/game/Companion_1_web_100152.jpg
Pěkné, nejvíce se ale těším, jak vyřeší tu PVP vložku 🙂 Z toho, co jsem vyčetl (několikrát zmínili, že si nikdy nemůžete být jistí, kdo je přítel a kdo nepřítel) tak bych si to představoval tak, že když budete s kamarádem plnit nějakou misi, tak to vašemu kámošovi dá na výběr, jestli zůstane věrný vám, nebo vás zradí a za odměnu dostane to a to 🙂 Pokud by to tak opravdu bylo, hra by se stala napínavou a zajímavou 🙂
Co se PvP týče, bral bych model jako má DayZ. Zkrátka bez žádného vynucování hrou, jen přirozený přístup k úkolu, ala "jak by jsme se zachovali v reálném životě".
Na tom Q&A se mi ale nejvíce líbilo, když zmínili, že se podíváme i do jiných částí světa, než jen Manhattan. Bral bych třeba prozkoumávání okrajových částí Jersey nebo Brooklynu. A třeba i nějak zakomponovat přírodu. 🙂
Nový rozhovor s vývojáři. http://news.xbox.com/2013/10/games-the-division-q a"> http://news.xbox.com/2013/10/games-the-division-qa
"People are afraid to talk in games because they're going to get yelled at by some 12-year-old kid who's talking about your mum or whatever." Ryan Barnard
To mi mluví z duše. 😀 Podle jeho slov chtějí právě tohle v The Division změnit.
© 2010-2023 Zing & Grunex