Můžeš se zaregistrovat kolikrát chceš, ale klíč už je spjatý s tím první účtem a jinde ho už neaktivuješ. Buď si musíš vzpomenout na jaký email si ho zaregistroval a nebo napsat na podporu.
Nejsem expert na uplay, ale pokud tam zadáš mail , kterej ani neexistuje, jak se ten klíč s tím účtem může spárovat? Toto nechtělo ani žádný potvrzení po mailu atd? Příde mi to jako pěkná kravina.
Zdravím. Chtěl bych si koupit přes Uplay pár her, bohužel v hlavní nabídce nemám ikonku obchodu, měla by být nahoře. Koukal jsem na videa na youtube jestli není chyba mezi židlí a klávesnicí a opravdu mi tam ta ikonka chybí. Stalo se to někomu už, popřípadě co s tím ? Díky.
Nie, ja ju tam mám. Ale skús kliknúť na hociakú hru že kúpiť, či sa ti tam košík neobjaví. Ak nie, preinštaluj klienta.
Na hru kterou nevlastním nemůžu kliknout, protože se nedostanu do obchodu, tudíž se ani nedostanu k žádnému košíku. 😀
Zkusím to teda přeinstalovat 🙂
Edit: Tak jsem to přeinstaloval a vše funguje, tak jak má, konečně se podívám do obchodu. Díky. 🙂
Ano to jsem kontroloval, byl jsem normálně online a položku obchodu jsem tam stejně neměl. Nevím je to to docela záhada. 😯
© 2010-2023 Zing & Grunex