Zdravím hráči/hráčky, před týdnem jsem si kupoval přes Origin BF1, peníze mi to z karty strhlo prostě vše v pořádku, ale po tom co jsem koukl na email, jestli mi přišel kód produktu nebo tak něco, bouhžel jsem nic nenašel. V emailu od originu bylo pouze co obsahuje ten balíček který jsem si koupil ( BF1 Ultimate edition). Po pár minutách přišly i emaily od EA, ale tam také žádný kód produktu není, pouze něco o vrácení hry. Nakonec jsem se dočetl, že v emailu je napsáno ještě abych překročil kartu "my games" v původním klientovi, ale toho jsem nemohl nikde najít na stažení atd. no prostě je to strašně složité a byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co s tím. Budu rád za každý komentář, díky.
🙂
Pokud se nepletu, tak pokud kupuješ hru na Originu, přímo se ti přidává na účet bez nutnosti nějaké aktivace. Máš staženou aplikaci Origin? Nejsem si teda jistý jestli jde nakupovat na Origin z webu, ale kdyby náhodou, tak to je možná tvůj problém - potřebuješ klienta :D.
https://www.origin.com/irl/en-us/store/downloa d" target="_blank
@Routa wrote:
Pokud se nepletu, tak pokud kupuješ hru na Originu, přímo se ti přidává na účet bez nutnosti nějaké aktivace. Máš staženou aplikaci Origin? Nejsem si teda jistý jestli jde nakupovat na Origin z webu, ale kdyby náhodou, tak to je možná tvůj problém - potřebuješ klienta :D.
Klienta mám, ale už si nejsem jistý jestli jsem to kupoval přimo v aplikaci nebo na strance origin s tím, že mi přijde ten kod nebo že se to tam samo přidá. 🙁
No, napadá mě ještě, že bys mohl mít dva účty. Koupil jsi to mimo přes jeden účet a v aplikaci jsi přihlášený na jiném.
Ještě se na to podívám ale myslim si že jsem si schvalně daval stejny jmeno i heslo :/
Zkusím tam napsat, jinak nevím, kdyby to nestálo skoro 1400 tak to nechám bejt, ale je to dost peněz vyhozenejch.
V nejhorším případě si necháš vrátit peníze. Ale když jsi hru kupovat - bylo to online nebo přímo přes origin? To už jsou ty lidi tak blbý že si ani nepamatujou svoje přihlašovací údaje? :peace:
Mám pocit že to bylo online. Já si pamatuju přihlašovaci údaje... Peníze mi vratit nemužou protož tu hru nemám už jsem to zkoušel.
V mailu máš číslo objednávky, tak kdyžtak jim napiš, že se ti hra nepřidala na účet a peníze odešly. Ještě se teda předtím zkus přihlásit do klienta tak, že místo přezdívky při přihlašování napíšeš mail, na který ti to potvrzení o objednávce přišlo - ať máme jistotu, že to je ten samý účet.
© 2010-2023 Zing & Grunex