Vedení japonského gigantu tentokrát nehodlá ponechat nic náhodě a americká pobočka Sony Computer Entertetainment už proto začíná přemýšlet nad marketingovou kampaní.
Sony do ní pravděpodobně hodlá investovat desítky milionů dolarů, díky čemuž se Colovi fanoušci mohou těšit na online reklamu, televizní spoty, tématické zboží, virální kampaně a mnoho dalšího.
Otázkou nicméně je, zda-li to této dnes již sérii pomůže. Prvního dílu se celosvětově neprodaly ani dva miliony kopií a vydavatelské společnosti je jasné, že pokud chce dosáhnout vyšších čísel, musí přidat.
je to bomba a je to 100 procentně těší dělat takovouhle hru snad se to podařií
ježiši:( TO MUSÍ BEJT VELK8 REklAMA JINA NEUDĚLAJ I DALŠÍ DÍl protože tohlecto je pecka a to už by měl každej vědět! ! ! !