Game Informer, pravděpodobně nejúspěšnější herní časopis na světě, si minulý rok předplatilo úctyhodných 800 tisíc hráčů, přičemž do jeho vnitřností jich ale každý měsíc nakoukne téměř 4,4 milionů.
To je takový malý rekord, neboť se díky tomu magazín dostal na sedmou příčku nejčtenějších časopisů. Před ním se umístily pouze stálice jako Reader’s Digest (6,1 milionů) nebo National Geographic (4,5 milionů). Za sebou naopak nechal taková jména jako Time či People.
Minulý rok se Game Informer umístil na dvanáctém místě, takže je vidět ohromný nárůst. Podle některých zdrojů navíc hernímu plátku stačí vnutit předplatné další stovce tisíc lidí a přeskočí i kultovní National Geographic.
Skok nahoru? Předpokládám že ano. Ono si kupuje za nekřesťanský peníz stále stejná sorta lidí a asi jim ani nevadí, že se časopis zdražuje. MiniLevel byl úspěšný ale nenažraný německý vydavatel ho prostě zrušil, což je teda obrovská chyba a je to škoda.
Když ale oni si to z části dělají sami. Například mě nejvíce vyhovoval miniLevel. Byl malý/skladný, dobré čtivo, stejný obsah jako originální level akorát bez přidaných her (proto byla i cena v pořádku) . Ale potom už nebylo tolik peněz a rozpočet se musel zmenšit, miniLevel vyškrtnut, postupné zhoršení kvality tisku a celkově magazínu (papír, velikost) , zmenšení počtu stran a nakonec navýšení ceny. Nedávno jsem si koupil magazín (kvůli recenzi Hot Pursuit) a ten skok za tu dobu je rapidně znát.
Podle mě mají (i když tomu doba nepřeje) "papíráky" v sobě velký potenciál. I když už jsme všichni zblblý z těch všelijakých facebooků, časem se to může změnit. A spousta z nás si třeba zase jednou vyzkouší koupit nějáký časák a v tu chvíly, by měli přijít s něčím novým, s dobrým nápadem. Když budou stále zdražovat, tak si neudrží ani současný náklad a prostě a jednoduše zaniknou, což by byla každopádně škoda .
Ještě bych chtěl dodat, že GameInformer je tak úspěšný, protože ho , , nabízejí´´ v rámci obchodů GameStop jako takovou výhodnou promo záležitost pro své kupující. (Viz. :
Jak to ale Game Informer dělá, že mu prodeje stoupají i v době internetu, když všechny recenze, novinky a preview jsou na webu mnohem dřív než na papíře? Je to kvalitním obsahem, exkluzivními informacemi a nebo je zatím ještě něco víc?
Jan Modrák, nyní již bývalý šéfredaktor magazínu Score, se domnívá, že za takovým úspěchem Game Informeru stojí fakt, že ho vydává společnost GameStop Corporation, tedy stejná firma, která vlastní největší síť videoherních prodejen v Americe. )
Asi tak MichalCZ. Jinak si pamatuji, jak jsem byl natěšenej, když jsem kupoval v trafice SCORE a na titulní straně, byla GTA: San Andreas, vzpomínám na ty časy . Mám asi cca. 20 čísel SCORE a 7 čísel LEVEL.
MichalCZ: Spíše se všichni přeorientovali na internet kde se dozví stejné novinky, ne li lepší a větší počet a nemusí za to platit. I já jsem byl stálicí Levelu a postupně Score, ale od té doby co j tu Zing už to nemám za potřebí. btw: To že překonal Times a People mě celkem překvapilo.
Tak casopis jako tento tu urcte vydrzi ale casaky typu Score a Level tu uz moc dlouho nebudou… Cesko je prece jenom hodne malej trh…