V poslední době se detailů a informací ze třetího pokračování válečné FPS Battlefield sypou doslova mraky, tudíž není divu, že se jedná o jeden z hojně vyhledávaných výrazů. Pokud jste ve vyhledávači Google v posledních dnech hledali cokoliv s klíčovým slovem „battlefield 3“, možná přitáhla vaší pozornost menší reklamka.
„Líbí se vám Battlefield?“ ptá se vás text. „Jste připraveni na nejočekávanější FPS roku 2011? Homefront pro PC, PS3 a Xbox360!“
Je zajímavé, že se reklama zaměřuje především na Battlefield 3 a na klíčové výrazy dalších neméně vyhledávaných jmen jako Bulletstorm, Killzone 3, Crysis 2 či Call of Duty nereaguje. Není to ale poprvé. Již z dřívějška se o podobné vylomeniny snažily EA a Activision či nedávno Killzone 3, jejíž reklamní videa se objevovala na YouTube při hledání klíčových slov jako Call of Duty, Black Ops, Bulletstorm, Crysis a Homefront.
Je vtipné pozorovat, čeho všeho jsou společnosti pro prodej svých výrobků schopny. Na druhou stranu ale Homefront opravdu nemusí dopadnout špatně, takže jim to prozatím nemáme za zlé.
Proč nevyužít vyhledávač k propagaci své hry. Stačí na to jít šikovně a je to![:-) :-)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
Originalita a vtipnost. To je tah na branku a cesta k úspěchu hry. Ještě aby se jim povedla samozřejmě co nejkvalitnější.
Originalita vítězí.![:) :)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
je to šikovný![:-) :-)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
Je to chytrý…
Je to marketingový tah. Moc se ani nedivím…