„Určitě budeme podporovat Wii U,“ řekl Cevat Yerli v rozhovoru pro Develop. „Ještě nefunguje, ale brzy bude,“ odpověděl na otázku, zda už engine na Wii U běží.
Yerli dále vysvětlit, že se Crytek snaží přenést svou technologie, která pohání FPS sérii Crysis, na další řadu nových platforem.
„Rozšiřujeme v mnoha ohledech. Kinect je hlavní hnací silou pro budoucí platformy, je velmi důležitá podpora Kinectu. Základní podpora CryEngine je ale jedna věc, já mluvím o podpoře do hloubky. CryEngine nabídne hlubokou podporu.“
„Pracujeme také na podpoře mobilních telefonů a tabletů. Neptejte se mě, ale jak na tom jsme nebo co jsme dokázali. Nemohu o tom zatím mluvit,“ dodal.
Nová platforma Nintenda tak získala další cennou podporu. Po Unreal Engine 3 (např. Batman: Arkham City) získala také uznávaný CryEngine.
Já z toho též nejsem až tolik odvařený. CryEngine má hlavně přinést technologie nové generace a to se jim na Nintendu nikdy nemlže podařit. Expanze se sice cení ale nic z čeho bych měl mít prospěch nebo snad radost já.
aspoň niečo
Z celého článku mi největší radost udělala snaha o porporu na Tabech! ! !