Do statistiky se započítává jak PC, tak X360 verze, přičemž nemalý podíl na úspěchu mají nedávné oslavy Dne nezávislosti v USA, kdy byla gamesa zlevněna jak na Steamu, tak na XBLA.
V obchodech se titul objevil v říjnu roku 2009, přičemž za prvních šest měsíců po něm sáhlo přibližně půl milionu zájemců. Tedy ještě před tím, než se objevil na X360.
„Byla to skutečně úžasná jízda a už se nemůžeme dočkat až hráčům prostřednictvím Torchlight 2 nabídneme mnohem víc,“ nechal se slyšet Travis Baldree, ředitel firmy.
GamerCZ1: Upřímně mě bavilo Diablo, ale Diablo 2 už mě málem unudilo (skončil jsem někde ve 3. aktu a nikdy víc) . Revenanta znám, nebyl špatný. Stejně jako Darkstone, který byl fajn díky příjemnému coop pro dva. The Chosen neznám.
Torchlight je hodně vydařená záležitost. To rozhodně. Jen je možná škoda, že z toho milionu prodaných kusů tipuju tak 80 % za sníženou cenu během akcí, ve kterých byl.
Overpowered: Je otázka, co znamená Diablovka. Pro mě to je hra s izometrickou kamerou, zaměřená na hack’n’slash, ve které příběh hraje druhé housle. To splňuje i Prince of Qin, Blade & Sword. Dokonce mezi diablovky bych řadil i takovou hru, jakou je Zak.
Revenant znám, The Chosen se mě vůbec nelíbilo. TL je opravdu asi nejlepší Diablovka, TQ měl své chyby a Sacred je dobré jen jednička.
Ursus: Znám vyšel ve stejném roce jako první Dungeon Siege. . Jelikož Dungeon tehdy sebral všechnu slávu na poli hack and slash. . tak zastínil i ty méně známe hry. Ale Prince of Qin bych radši srovnal s Blade And Sword. Overpowered: Jestli se tak hodně zajímaš o diablovky tak to si musel slyšet o hře Revenant a ani se neopovažuj napsat že ne. K Diablu to má taky blízko a hlavní hrdina je tam nadabovaný. . Jinak ještě The Chosen: Well of Souls ten vyšel před pár lety. . tak ten na tebe zase tak starý nebude. . Těch dalších titulu je velká kupa co určitě budeš znát. . //// Ale jak sem psal za nejlepší klon považuji Torchlight.
Spíše celosvětově neznámý klenot. O diablovky se zajímám už dlouho a v životě jsem o tomhle klonu nikdy neslyšel.
Hm, koukám na videa. Tohle není úplně diablovka, tak to s tím nemůžeš srovnávat
GamerCZ1: Sežeň si Prince of Qin, jestli to ještě někde k sehnání vůbec je. To je podle mě jediné akční RPG, které s přehledem natrhlo Diablu prdel. Bohužel u nás téměř neznámý klenot.
Mě se tam líbila možnost výtáhnout si ze zbraně socket, přičemž si můžeš vybrat co z toho přežije, a taky random enchantmenty Ale D3 má celkově podobných zajímavějších mechanik podstatně více. TL2 to bude mít fakt těžké, když mají release až ke konci roku, zhruba jako D3
Vsak jasny. Uz to bylo v nekolika hrach, ale i tak se mi to libilo. Jen jsem mel problem ty gemy prestat zlepsovat a vlozit si je do zbrane. Casto jsem si tim pak zaplnoval truhlici.
ty kamínky (gemy) ale samozřejmě nejsou jejich nápad. Přesně tento systém byl i v Diablu (pomocí Horadric Cube)
Na jednicce se mi nelibil stereotyp, kdyz jsem neudelal hned ty prvni questy, tak abych pak prochazel ty silene dlouhe tunely znovu. Ale je pravda, ze se mi hodne libilo, ze ze 4 zelenych/modrych/… veci slo udelat kaminky, a ze 4 stejnych kaminku kaminky lepsi. Ty sly dat do zbrani, na zbrane se dokazaly davat ruzne enchanty pres NPC. Takze doufam, ze ty questy napravi a enchanty s nicenim veci nechaji a budu stastny;)
Gunners: Nespamuj tady. Už druhý úplně stejný komentář od tebe čtu….
Nejpovedenější klon Diabla jaký mohl vzniknout. Je to skoro to samé akorát v barevnější grafice. Už by konečně mohla vyjít i dvojka.
Torchlight totiž byl neuvěřitelně stereotypní a měl špatně navržené skilly postav. Dvojka má ale mulťák a vypadá fakt solidně do D3 by mě bavit mohla
Mě Torchlight bavil asi tak 9 hodin, což není zas tak špatný na to kolik stál. . třeba Diablo mě nikdy nebavilo…
torchlight nebylo špatný, ale přesto sem ho hrál chvíli. . něco tomu asi chybí
cg !