Společnost Bethesda se usilovně snaží vymýtit přetrvávající problémy konzolové PS3 verze Skyrim. Ty ale nebudou figurovat v blížící se aktualizaci 1.3.
O těchto chybách se Bethesda rozpovídala na oficiálním blogu:
„Oslovili jsme několik hráčů, kteří mají problémy s uloženými pozicemi. Díky tomu se můžeme podívat na jejich specifické problémy,“ dočteme se ve vysvětlení.
„Už víme, že nejde pouze o jeden problém, ale o kombinaci několika menších, které trápí některé hráče a jiné zase ne. Některé problémy se dějí při automatickém ukládání v pozadí (to můžete vypnout), za jiné zase může SPU AI update. Pak tu máme ještě problémy týkající se dynamického systému přidělování paměti.“
„Opravy nebudou součástí aktualizaci 1.3, jež se v tuto chvíli nachází v poslední fázi testování, ale až v některém budoucím patchi.“
„Jsme si vědomi, jak frustrující to pro hráče může být, když se potýkají s různými chybami ve hře. Děkujeme vám všem za vaši stálou zpětnou vazbu a trpělivost. Ujišťujeme vás, že na aktualizacích budeme neustále pracovat a vyladíme hru k dokonalosti.“
Oni si z těch hráčů dělají srandu snad
Jak říká Johny. Řezník je nejhorší. .
Kdyby alespoň v 1. 3 opravili chybu v questu s řezníkem.
Celkom dobrý spôsob ako usporiť na testeroch. A pritom hrozba tohto problému bola predvídateľná, lebo lagovanie je zrejme chybou enginu, ako vysvetlil hlavný designér a vedúci projektu Fallout: New Vegas – Joshua Sawyer.