Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
Mondes
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Přesně tak. Nejde o to jak to nyní vypadá, je to jen tech demo technologie, která dokáže reálné fyzikální vlastnosti vody přenést do pohybu. Aby voda vypadala realisticky, touž pak není takový problém.
Komunita
Mugara
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jde o to ze tam jsou malinky objekty ktery opravdu reagujou s vecma v nich. ne jen naskriptovane vlnky na miste, kde napriklad clovek slapne do louze…
Komunita
adames52
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Fajn… Zaplaveme si v pudingu . Ne teďka vážně, dosti mi to připomíná vodu ve Far Cry3 (asi se mílím) , jako pokrok fajn, beru ale jako že to je realistické to ještě moc né.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Lukkys – to, že to bezi na 30 FPS a na 580 GTX neznamena ze to zere celej vykon te grafiky. Všechny tech dema se delaji v 30 FPS you genius
Host
Lukkys
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vlastimil91
Vypadá to pěkně , ale bude hodně zajímavé pozorovat jak by to běželo pod AMD GPU
—-
Neběželo, maximálně tak pod CPU, ale to se taky nestane. Tohle ve hře nikdy neuvidíme, protože to nVidia pořád cpe na své grafiky, ty mají dost práce s grafickými úkony, né aby ještě počítaly fyziku. Jestli tohle demo žere celý výkon GTX 580, co by to muselo být za grafiku aby na ni jela celá hra + tahle fyzika.
Komunita
Mugara
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pěkný, ale obávám se že do hry si muzou dovolit nalejt maximalne tak kybl tyhle radoby kapaliny…
Komunita
Zrzek
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
fajn …když ve hrách projdete vodopádem nebo prostě tekoucí vodou co prosakuje nebo přetéká přes zeď nad vámi tak většinou se přes celou obrazovku objeví kapky nebo když skočíte do vody tak většinou voda jenom jakoby vystříkne na vás , ale tady nám ukazují jak se ta voda chová a chová se úplně realisticky . . myslím si že tohle je na tom hlavní než jak vypadá . . [tak třeba v FPS hrách hrajete jo a kouknete na sebe a krásně na vás teče voda (blbý příklad nic mě nenapadá) ] . vzhled se ve hrách vždy změní…ale to chování té vody je prostě úžasné
Komunita
kamgeforce
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Přesně jak píše Silent, takhle se voda nechová, ta konzistence je příliš hustá a bylo by zapotřebí více než 130 tisíc částic, aby to bylo realistické… Je to působivý, ale ne realistický.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hezký Žele je to spíš kvůli tomu jak je to ohraničený
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypadá to pěkně , ale bude hodně zajímavé pozorovat jak by to běželo pod AMD GPU
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ten kdo zná Nvidii, tak ví, že oni to vždy moc přestřelí na začátku. Podívejte se na Borderlands 2, kde PhysX někdy působil spíše komicky, naopak v PlanetSide 2 vypadá fantasticky. Stačí vždy jen najít tu cestu uprostřed. Vývojáři to pak doladí sami. A řekl bych, že videem aspoň ukázali, že všechny druhy tekutin půjdou hezky zpracovat.
husty
Přesně tak. Nejde o to jak to nyní vypadá, je to jen tech demo technologie, která dokáže reálné fyzikální vlastnosti vody přenést do pohybu. Aby voda vypadala realisticky, touž pak není takový problém.
Jde o to ze tam jsou malinky objekty ktery opravdu reagujou s vecma v nich. ne jen naskriptovane vlnky na miste, kde napriklad clovek slapne do louze…
Fajn… Zaplaveme si v pudingu
. Ne teďka vážně, dosti mi to připomíná vodu ve Far Cry3 (asi se mílím) , jako pokrok fajn, beru ale jako že to je realistické to ještě moc né.
Proč se koukáte na toto?
Všk toto je i v ArmA III ALPHA
Pěkná fluid simulace.
Lukkys – to, že to bezi na 30 FPS a na 580 GTX neznamena ze to zere celej vykon te grafiky. Všechny tech dema se delaji v 30 FPS you genius
Vlastimil91
Vypadá to pěkně , ale bude hodně zajímavé pozorovat jak by to běželo pod AMD GPU
—-
Neběželo, maximálně tak pod CPU, ale to se taky nestane. Tohle ve hře nikdy neuvidíme, protože to nVidia pořád cpe na své grafiky, ty mají dost práce s grafickými úkony, né aby ještě počítaly fyziku. Jestli tohle demo žere celý výkon GTX 580, co by to muselo být za grafiku aby na ni jela celá hra + tahle fyzika.
Pěkný, ale obávám se že do hry si muzou dovolit nalejt maximalne tak kybl tyhle radoby kapaliny…
fajn …když ve hrách projdete vodopádem nebo prostě tekoucí vodou co prosakuje nebo přetéká přes zeď nad vámi tak většinou se přes celou obrazovku objeví kapky nebo když skočíte do vody tak většinou voda jenom jakoby vystříkne na vás , ale tady nám ukazují jak se ta voda chová a chová se úplně realisticky . . myslím si že tohle je na tom hlavní než jak vypadá . . [tak třeba v FPS hrách hrajete jo a kouknete na sebe a krásně na vás teče voda (blbý příklad
nic mě nenapadá) ] . vzhled se ve hrách vždy změní…ale to chování té vody je prostě úžasné 
Přesně jak píše Silent, takhle se voda nechová, ta konzistence je příliš hustá a bylo by zapotřebí více než 130 tisíc částic, aby to bylo realistické… Je to působivý, ale ne realistický.
Hezký
Žele je to spíš kvůli tomu jak je to ohraničený
Vlastimil91 – nijak, beželo by to na CPU
Vypadá to pěkně , ale bude hodně zajímavé pozorovat jak by to běželo pod AMD GPU
Ten kdo zná Nvidii, tak ví, že oni to vždy moc přestřelí na začátku. Podívejte se na Borderlands 2, kde PhysX někdy působil spíše komicky, naopak v PlanetSide 2 vypadá fantasticky. Stačí vždy jen najít tu cestu uprostřed. Vývojáři to pak doladí sami. A řekl bych, že videem aspoň ukázali, že všechny druhy tekutin půjdou hezky zpracovat.