Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Už se to tu upakuje jako desatero. Physx jede u AMD na CPU! Nikdy v životě nepojede na GPU!
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
No uznejte to je přece nádhera
Těším se až to bude v nějaké hře a snad to poběží i s AMD GPU.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Z takovou fyzikou vody by jsi v GTA jel sotva 5 metrů a už by jsi letěl na hubu.
Komunita
Malasnikov
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Arindis: Nápady který si vyjmenoval jsou sice fajn, ale pořád to nijak nesouvisí s hratelností. Pořád je to jenom na okrasu. V takovým GTA bych si ale tuhle technologii nechal líbit. Projížďky na vodním skůtru a vůbec blbnutí na vodě by hned bylo o dost zábavnější.
Host
Arindis
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hustota vody se při každých podmínkách a s jinýma látkama mění. Pochybuju že Černé moře má stejnou hustotu jako naše voda ze studně. Hlavně než vody, bych to bral jako simulaci kapalin.
Malasnikov: Uvidíme jak dalece a dobře se to optimalizuje a co bude za výkon grafiky po 2 až tří letech a využití bych se nebál. Tsunami, rozbouřené moře, divoké řeky a to pokaždé jiné protože to není script. Námořní bitvy nebo post-apokalyptická hra kde vidíš jak meteor padne do oceánu a pak to co přijde s tím. Nápadů je mraky. Jen chtít.
Komunita
MOLLY
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent: Řekl bych že takhle husté to hlavně lépe prezentuje jak se to chová. Spíš než husté mě to přijde zpomalené aby lidi viděli ty detaily atd, takže si myslím, pokud to někdo bude chtít využít v nějaké hře že si to nastaví podle sebe aby to vypadalo co nejvěrohodněji.
Komunita
shipo
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ale jo, reálných 32k částic (32x32x32) by už bylo ve hře použitelných: pro nápoje, hadici nebo kýbl vody (někde se stejně začít musí) U silnějších grafik by se pak jen zmenšovala velikost kapek.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Mohli by to ukázat ve vymodelovaném prostředí
Komunita
RED & WHITE
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ve hře to asi nebude moc použitelný, když se k tomu přidají další objekty, vegetace, postavy…. tak to skoro nikdo nerozjede
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Malasnikov: To se o spoustě efektů, co se dneska berou jako samozřejmost, říkalo před deseti lety taky.
Komunita
Malasnikov
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Je to luxusní, ale nevidím v tom žádný využití. Bude to žrout výkonu jako prase a hra bude stejně po hratelnostní stránce úplně stejná. Ale je fajn sledovat takovej krok dopředu a to nejenom v grafice.
Komunita
Echt
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Simulace je to dle mě, velmi přesná, zohledněno více faktorů pohybů a vzájemných reakcí. Technologie na to již jsou. Ale napodobit samotný vzhled (ne jen chování) vody je zatím v nedohlednu…proto se stále najdou lidé co to jednoduše odsoudí…ale myslím , že se to celkem vydařilo.
Komunita
kratos 78
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vlny jak na Balatonu
Host
Lukkys
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
15FPS na GTX 680, stejné to bylo v Just Cause 2, bohužel se to pak nedalo hrát, ale efekt dobrý
Komunita
Skapco
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent : 6990 Quadfire Konecne niekto kto zije z dobou
Už se to tu upakuje jako desatero. Physx jede u AMD na CPU! Nikdy v životě nepojede na GPU!
No uznejte to je přece nádhera
Těším se až to bude v nějaké hře a snad to poběží i s AMD GPU.
Z takovou fyzikou vody by jsi v GTA jel sotva 5 metrů a už by jsi letěl na hubu.
Arindis: Nápady který si vyjmenoval jsou sice fajn, ale pořád to nijak nesouvisí s hratelností. Pořád je to jenom na okrasu. V takovým GTA bych si ale tuhle technologii nechal líbit. Projížďky na vodním skůtru a vůbec blbnutí na vodě by hned bylo o dost zábavnější.
Hustota vody se při každých podmínkách a s jinýma látkama mění. Pochybuju že Černé moře má stejnou hustotu jako naše voda ze studně. Hlavně než vody, bych to bral jako simulaci kapalin.
Malasnikov: Uvidíme jak dalece a dobře se to optimalizuje a co bude za výkon grafiky po 2 až tří letech a využití bych se nebál. Tsunami, rozbouřené moře, divoké řeky a to pokaždé jiné protože to není script. Námořní bitvy nebo post-apokalyptická hra kde vidíš jak meteor padne do oceánu a pak to co přijde s tím. Nápadů je mraky. Jen chtít.
Silent: Řekl bych že takhle husté to hlavně lépe prezentuje jak se to chová. Spíš než husté mě to přijde zpomalené aby lidi viděli ty detaily atd, takže si myslím, pokud to někdo bude chtít využít v nějaké hře že si to nastaví podle sebe aby to vypadalo co nejvěrohodněji.
Ale jo, reálných 32k částic (32x32x32) by už bylo ve hře použitelných: pro nápoje, hadici nebo kýbl vody (někde se stejně začít musí) U silnějších grafik by se pak jen zmenšovala velikost kapek.
Mohli by to ukázat ve vymodelovaném prostředí
Ve hře to asi nebude moc použitelný, když se k tomu přidají další objekty, vegetace, postavy…. tak to skoro nikdo nerozjede
Malasnikov: To se o spoustě efektů, co se dneska berou jako samozřejmost, říkalo před deseti lety taky.
Je to luxusní, ale nevidím v tom žádný využití. Bude to žrout výkonu jako prase a hra bude stejně po hratelnostní stránce úplně stejná. Ale je fajn sledovat takovej krok dopředu a to nejenom v grafice.
Simulace je to dle mě, velmi přesná, zohledněno více faktorů pohybů a vzájemných reakcí. Technologie na to již jsou. Ale napodobit samotný vzhled (ne jen chování) vody je zatím v nedohlednu…proto se stále najdou lidé co to jednoduše odsoudí…ale myslím , že se to celkem vydařilo.
Vlny jak na Balatonu
15FPS na GTX 680, stejné to bylo v Just Cause 2, bohužel se to pak nedalo hrát, ale efekt dobrý
Silent : 6990 Quadfire Konecne niekto kto zije z dobou