Zdá se vám lepší atmosféra v této „upravené verzi“ nebo v původním Metru?
Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.
Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.
Na to, že celkově FPS hry moc nemusím, tak Metro: Last Light mě mile překvapilo a hru jsem si opravdu užil.
Původní verze je lepší než ta na CryEngine. Každý si musí uvědomit, že to dělal jeden fanoušek, který si hraje s nástroji CryEngine. Takže podle mého odvedl dobrou práci.
Cry Engine se na takou hru nehodí, ten původní tam pasuje daleko lépe.
Na tyhle uzavřený prostory mi přijde původní engine nesrovnatelně hezčí.
Metro má parádní engine, kterému se dle mě CryEngine nebo jak se to teď jmenuje nemůže rovnat. Vše je moc hladké, lesklé a prostě dohromady to působí divně. I když na sebe asi snesu dost negativní reakcí, tak už se mi o dost více líbí Frostbite (kdyby teda ubrali ty dementní odlesky a nerealisticky svítící Slunce) .
Jinak k článku, Metro vypadá ze všech FPS nejlépe a taktéž tento rok Metro: Last Light v odvětví FPS nemělo konkurenci. Bioshock byl skvělý, ale Metro o krapánek lepší.
to: Norbi001
CryEngin 3 je velice náročný na procesor. . To je dáno tím že je multiplatformní. Každý multiplatformní engin špatně jede na PC cpu. Je problém s náhodnými cykli a DMA kdy je procesor zbytečně zahlcován.
Správně optimalizovaný only PC engin reaguje tím že zpomalí celou scénu. Čili máte méně FPS ale plynulých. Špatně optimalizovaný engin a multiplatformní se při nedostatku výkonu seká a prakticky jede neustále s tzv. mini-lagy. Pro tu špatnou optimalizaci vznikla vertikální synchronizace která omezí na 60FPS a při nedostatku výkonu na 30FPS. Což dříve když byl vývoj v plenkách bylo nutné ale dneska už dávno ne.
Jinak ty náhodné cykli nejen že zahlcují procesor ale i zvyšují input-lag.
Pusťte si první crysis a druhé crysis při omezení na 30FPS bez vertikální synchronizace. Je to velký rozdíl.
X-ray engin, CryEngin 2 a Jupiter EX jsou prakticky vrcholem PC platformy. Což je dosti smutné.
Špatně optimalizovanej byl jenom Cryengine 1. Musí se nechat že Cryengine je výbornej engine, akorát s ním neumí pracovat prakticky nikdo kromě Cryteku.
Zajímalo by mě jak by vypadal Crysis 3 bez CryEngine (nahrazen jiným)
Hlavně to dělal nějakej "amatér" (Možná ne amatér, ale i tak) Jak už jsem psal u podobného článku. Tohle dělal někdo, kdo je jenom fanda CryEnginu, ale kdyby se toho chopily borci z Cryteku, tak to vypadá o poznání uvěřitelněji a mnohem lépe.
Mr. Lolendo: A co třeba Crysis 2? To bylo špatně optimalizovaný? Běželo to snad každýmu. I na slabších PC. CryEngine je právě výborně optimalizovaný.
Je to taková zajímavost, ale nějak mě to nedostalo. Těším se spíš až se dostanu k originálu, který mi přišel zajímavější. Podobné ukázky se mi líbí hlavně u hůře vypadajících her.
No já nevím . . asi originál jenže tohle jsou jen obrázky takže těžko porovnat
možná kdyby bylo video
je to takové moc "čisté"
to: evolution999
Pravda. Metro 2033 má plně dynamické volumetrické světla. V Last Light je to nahrazeno post processingem.
Ale zase Last Light má více detailů a je použito "více fyziky".
Není to špatné ale uvěřitelnější atmosféru jsem cítil z původního Enginu.
prave dnes som to dohral a musim uznat ze to je fakt super hra