Pokud vás čekání na Half-Life 3 nezlomilo a stále sledujete dění kolem celé série, možná jste zaregistrovali příběh jistého Richarda Seabrooka. Ten chtěl získat místo ve Valve tím, že do studia pošle svůj projekt, jenž se původně jmenoval Project-X a teprve v prosinci dostal finální název Prospekt.
Nikdo z Valve nakonec na Seabrookovu zásilku nijak nereagoval, ale Prospekt si alespoň probojoval cestu na Steam prostřednictvím Greenlightu. Datum vydání je stanovené na 11. února, přičemž se můžete těšit na neoficiální pokračování příběhu desátníka Adriana Shepharda, hlavního hrdiny datadisku Opposing Force pro první Half-Life.
Jak už napovídá název, Prospekt se má odehrávat především v prostorách Nova Prospektu, místa, které hrálo nemalou roli v Half-Life 2. Hra má nabídnout celkem 13 úrovní, z nichž některé budou zjevně vypůjčené z Half-Life 2 a jiné jsou výtvorem Seabrooka. Dokonce má dojít i na návštěvu dimenze Xen z prvního Half-Life.
Autor slibuje herní dobu srovnatelnou s Half-Life 2: Episode One, takže počítejte s několika hodinami. A také vylepšení grafiky nebo vlastní textury, hudbu a efekty.
Pro někoho ale může být překážkou cenovka. S ohledem na plánovaný rozsah a ambice projektu by nás to asi nemělo příliš překvapovat, ale Prospekt bude placený a vyjde vás na 9,99 euro (při předobjednávce 8,99 euro). Half-Life 2 ani jiný titul ze série ke spuštění nepotřebujete, ale i tak je docela možné, že bude Prospekt mnohými viděn spíše jako placený mod.
ThainDegu: Nebyl.
Mno tak shodneme se na tom všichni že to byl určitě komerční produkt a dokonce úspěšný.
Lazy: Ale byl, jen už je to od vydání dlouhá doba. Tím pádem si ho můžeš idealizovat jako že to nebyla vůbec očekávaná hra a nikdo o ní nevěděl. Ale skutečně to tak nebylo
FireWolf: nebyl
ElementGamer: No nevím, jeslti HL3 zrovna utichá, když o vánočním výprodeji na Steamu se nemluvilo o ničem jiném, než o HL3 (kvůli odznaku Red Herring) .
A pro všechny ostatní – HL1 i HL2 byly ve své době mainstreamové hry. Snad každý je tenkrát chtěl hrát, byly na ně všude reklamy, všude se o nich mluvilo a psalo. Teď už to ale mainstream není, protože, no, jak psal ThainDegu
ltr33: Mainstream je teď hlavně HL3, o kterém se mluví na každém kroku co se týče Valve. I to už ale utichá, naštěstí.
Mr. Lolendo: Herní průmysl v té době sice nebyl mainstream ale mez hráčskou komunitou to mainstream byl a to ti potvrdí dokonce i HALF-LIFEBLAZEN
V současnosti je to samozřejmě již minulost označovat to za mainstream není je zhovadilost Propaguje ho a valí již jen starší pařanská základna
Pamatuje si vůbec někdo tu dobu? Asi ne…mainstream to byl
to: Lazy
Taky si myslím že to nebyl mainstream v té době. Ale zase co bylo v té době. Hráči byli hodně málo početná skupina. Diablo? StarCradt? Tomb Radier? Prince of Persia? Quake? Doom? Duke? WarCraft? NFS?
Já osobně nevím protože kolem roku 2000 jsem si pořád hrál na Commodore 64 nebo hrál u kamoše strategii A. R. S. E. N. A. L Extended Power nebo NFS či Laru.
[ odkaz ]
ThainDegu: Nesouhlas a palec dole.
Lazy: Ale byl, před vydáním min 3 článečky v Levelu, plus i ta komunita z toho byla nadšená. Po vydání se kolem toho následně vytvořila slušná řádka fandů kteří jí do jisté míry oslavují do dnešních dní.
ThainDegu: Ani ve sve dobe to nebyl mainstream
ElementGamer: Asi bych to za mainstream nepovažoval, ve své době do jisté míry možná ale nyní určitě ne.
to: ltr33
Nj dnes je jiná doba kdy mainstream je Temple Run
Dneska po HL neštěkne už ani pes pokud se nemluví o HL 3 který se ale spíše používá už jako nástroj trollingu na internetu než o hře.