Informace o kampani z oficiálních stránek
„V Battlefieldu 1 prožijete sérii několika tzv. válečných příběhů a každý z nich má jiného hlavního hrdinu s unikátní osobní minulostí a dovednostmi. Naše hra je o válce, ale příběhy Battlefieldu 1 jsou hluboce osobní. Jejich jádrem není vyprávění o historii nebo o bitvách, ale o lidech.
První světovou válku charakterizovala velká rozmanitost. Věděli jsme, že právě tento rozměr chceme vyjádřit co nejlépe. Zúčastnilo se jí obrovské množství lidí, kteří ji zažili z nejrůznějších možných perspektiv, a naším cílem bylo zachytit tento rozměr z co nejširšího úhlu.
Přinutilo nás to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhová kampaň Battlefieldu 1 měla mít. Usoudili jsme, kampaň s jednou postavou, která by procházela jednotlivými válečnými kulisami, by nepůsobila věrohodně a nerespektovala by původní skutečnost. Rozhodli jsme se tedy pro formát antologie: několik různých postav zažívajících své osobní příběhy. Tím získáme hloubku i rozmanitost – takže vítězství na obou frontách.
Jedním z příkladů je příběh Blátem a krví. Odehrává se ke konci války a točí se okolo posádky britského tanku Mark V. V centru naší pozornosti je mladý voják, který byl k posádce přiřazen jako řidič. Náš hrdina ovšem nemá s ovládáním moderních bojových strojů žádnou zkušenost a musí se učit – a to rychle. Současně se potýká s tím, že si musí teprve získat důvěru svých spolubojovníků, což příběhu dodává osobní dynamiku a nádech osobní zkušenosti. Náš řidič jménem Danny Edwards není špičkový ostřelovač, letecké eso ani demoliční expert. Je bývalým šoférem, který do války odešel dobrovolně. Umí řídit a umí spravovat věci. A od toho se musí odpíchnout.
V předchozích dílech série Battlefield jsme příběhovou kampaní procházeli v roli jednoho hlavního protagonisty a jen málokdy se stávalo, že by ho kamera na delší dobu opustila. Pro Battlefield 1 jsme ale chtěli vytvořit silnější postavy a nechtěli jsme osobní zkušenost simulovat tak, že hráčům řekneme „teď hraješ za hlavní postavu“. Jedno z možných řešení bylo použít klasické předělové filmové scény, které nám umožní hrdinu sledovat zvnějšku víc než při hře z vlastního pohledu. Chtěli jsme, aby hráč měl možnost vidět a pocítit, čím postavy procházejí, než aby vše jen sledoval jejich očima. Vyplatilo se to nejen z hlediska výstavby příběhu, ale i s ohledem na jeho schopnost vzbudit emocionální zapojení.
Jednou z klíčových inspirací pro kampaň bylo, jak hráči hrají multiplayer Battlefieldu 1 a jak při něm myslí a jednají. Při hraní online máte v Battlefieldu nejčastěji nějaké zadání, potřebnou výzbroj a plán. Plán se obvykle začne rozpadat hned na začátku a vy musíte začít improvizovat s ohledem na nepřátele a jejich vozidla.
Chceme dát prostor elementům otevřené a komplexní hratelnosti, které z Battlefieldu dělají hru známou tím, že hráčům dává skutečnou volnost v herním projevu.
V už zmíněné misi Blátem a krví se nachází část, které říkáme The Fog of War. Zde se najednou ocitnete v lese zatopeném mlhou. Špatná viditelnost vás přinutí nechat tank tankem, postupovat vpřed pěšky a eliminovat pozice nepřátel. Máte možnost výbušninami ničit nepřátelské protitankové zbraně nebo se k protivníkům přiblížit nepozorovaně a zbavit se jich útokem ze zálohy.
Nakonec narazíte na poměrně velké nepřátelské ležení s polními děly, které se můžete pokusit zničit a ochránit tak svůj tank, nebo je použít proti nepříteli. Budete mít také možnost zlikvidovat posádku nepřátelského tanku a zmocnit se jejich vozidla, které pak můžete využít v konečném střetnutí. To vše je v souladu s naším záměrem podpořit hráče, aby si vybrali vlastní cestu – podobně jako v multiplayeru.
V kampani Battlefieldu 1 se také setkáte s několika skutečnými historickými osobnostmi. Romantickou a poněkud kontroverzní postavu Lawrence z Arábie asi není třeba mnoha hráčům představovat. Spolu s Rudým baronem patří Lawrence k ikonám první světové války a já doufám, že strávit po jejich boku nějaký herní čas bude pro hráče fascinující zkušenost.
Tváří v tvář technicky vyspělejšímu protivníku je Lawrence v Battlefieldu 1 od začátku v pozici toho, kdo tahá za kratší konec. Osmanská říše má k dispozici obří obrněný vlak pojmenovaný Canavar, což znamená v turečtině „bestie“, vyzbrojený obrovským dělem, které může zasáhnout bojiště ze vzdálenosti mnoha mil. Smrtící dělostřelecké jednotky osmanských Turků se zde postaví povstaleckým arabským oddílům, které do boje vyjeli s puškami a na koních.
V Battlefieldu 1 budete postaveni do role arabské bojovnice, která je Lawrencovou pravou rukou. Tato postava bude muset využít veškerý svůj důvtip k tomu, aby nepozorovaně prozkoumala nepřátelská ležení, získala potřebné vybavení a vylákala obrněný vlak do prostoru do poslední bitvy. Může při tom být nápadná, nenápadná, útočit z dálky, z blízka, na koni nebo v některém z vozidel – je to jen na vás.
Battlefield 1 vám nabídne kampaň, ve které můžete zažít mnoho různých válečných příběhů. Doufáme, že se vám budou líbit, až se do nich 21. října, v den vydání Battlefieldu 1, ponoříte.“
Za předobjednávku Battlefieldu 1 v našem obchodě Xzone.cz nebo GameExpres.sk získáte sladkou odměnu v podobě poctivé 200g čokolády s originálním motivem.
Ten trailer mě je opravdu super …. už dlouho mě žádný tak nedostal .
tak s netcode to snad nebude nejhorsi tady jeden clanek [ odkaz ]
jeste dodam ze pred chvili bylo oznameno ze 1. 10 bude live stream na twitch ze singlu takze clovek si bude moct udelat predstavu jak to bude vypadat
Odpověď na komentář uživatele
Na single BF4 byl taky pěknej trailer a ještě Dice veřejně prohlásili, jak jsou na ten single hrdí, že se jim to povedlo a nakonec to byla jedna z největších sraček. Jediný, co je autentický s historií na téhle hře budou ty průsery a nedodělky, které měli předchozí díly, snad aspoň ten netcode po těch x letech mají už zmáknutej.
EA vie robiť pekné traileri ale keď si spomeniem na Hedal of Honor…Bolo by dobré, keby spravili dobrú kampaň, ale kedy Dice urobilo dobrú kampaň? Nechám sa prekvapiť
Semuel: Co na tom že jsou tam historické nesrovnalosti, pro mě má takováto hra větší váhu než nesmyslný Battlefront
Odpověď na komentář uživatele
Bacha na to "historické zasazení " s tím se nežertuje
Vypadá to bezvadně, konecne historické zasazení a luxusní grafika, kritizovat už dopředu něco co nikdo nehrál je přinejmenším trapný
to mají češi asi v genech
Vypadá to moc hezky ale s koupí počkám na někdy později. Mp beta mě moc nevzala a singl mi nikam neuteče.
Zní to fakt dobře, a vypadá to ještě lépe. Tak snad se ten singl povede. Ale bohužel mě beta nepřesvědčila. A hru jsem si plánoval koupit hlavně kvůli multiplayeru. Tak možná časem.
Odpověď na komentář uživatele
SamFisher
Ani jeden komentář nebyl na tebe.
Nemám ti nic za zlé. Na zingu jsou inteligentní lidé. Všechno bylo mířeno např. na lidi na hrej, či na youtube.
takze mutikulturni a feministicka hra, battlefield skoncil
Odpověď na komentář uživatele
Anciabl
Neskutečný jak se v tom štouráte
Teda překvapili hodně, čekal jsem nudu, ale trailer vypadá že by to mohlo být po singlu hodně vydařené a hned to vypadá mnohem lépe, když k první světové nehraje elektro ale normální hudba
Odpověď na komentář uživatele
Za prvé: nevzpomínám si že bych tě osobně jmenoval v příspěvku , že jsi rádoby historik, nebuď vztahovačný

Za druhé: nepovažuju se za fanboye už jen z toho principu, že hraju oba tituly. Ano Battlefield je mi milejší, protože jsem v jeho útrobách (SP i MP) strávil bezpočet hodin už od dob druhého dílu, ale to nemění nic na tom, že jsem také hrál všechny díly CoD (jen SP- MP jsem hrál jen u CoD 2-tam byl bezkonkurenční) kromě třetího dílu, který byl jen na konzole
Za třetí: Ano opravdu, to že černoch bojuje za Německo v britském tanku mi nevadí. V MP nebudu mít čas řešit takovéhle historické omyly. Mimochodem máš to trošku pomotané. Já psal, že mě historická přesnost nezajímá. MĚ! ! ! !