ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Na Ark 2 si budete muset počkat

    Na Ark 2 si budete muset počkat

    Nový klient od EA brzy nahradí Origin pro Windows

    EA propouští 6 % zaměstnanců

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

  • Recenze
    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Tchia - poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání tchia uvodni foto

    Recenze Tchia – poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Dubnové hry

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Na Ark 2 si budete muset počkat

    Na Ark 2 si budete muset počkat

    Nový klient od EA brzy nahradí Origin pro Windows

    EA propouští 6 % zaměstnanců

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

  • Recenze
    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Tchia - poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání tchia uvodni foto

    Recenze Tchia – poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Dubnové hry

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Z IO Interactive je nyní nezávislé studio

Jan Kalný autor: Jan Kalný
16. 6. 2017
v sekci Novinky
13
Z IO Interactive je nyní nezávislé studio 36974 ioi
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Když se v poslední době mluvilo o dánském studiu IO Interactive, bylo to především kvůli tomu, že jim dával vydavatel Square Enix sbohem. A to proto, že se vydavatel snaží více zaměřit na klíčová studia a značky, mezi kterými zjevně nebylo ani IO Interactive, ani Hitman. Krátce na to se objevily nepodložené informace, že značka Hitman zůstane u IO Interactive, kteří zároveň hledají investory, aby mohli nadále přežít.

Po více než měsíci od původního oznámení tu konečně máme definitivní zprávu o tom, jak to všechno nakonec dopadlo. A dopadlo to díky bohu pozitivně. Na oficiálním blogu se výkonný ředitel studia, Hakan Abrak, vyjádřil o tom, co se nakonec stalo a jaká bude budoucnost studia.

„Během devatenácti let vám studio IO Interactive přineslo originální a zábavné hry; od Mini Ninjas a Freedom Fighters až po notorické kriminálníky Kane & Lynch a samozřejmě našeho oblíbeného Agenta 47 (Hitmana, pozn. redakce). S naší poslední hrou jsme nezměnili jenom Hitmana, ale také naše studio, které jsme posunuli do éry digitálních AAA her. Náš produkt byl v rámci herního průmyslu něčím novým a od novinářů, komunity a našich fanoušků se dočkal pozitivních ohlasů.

Mezi těmito zdmi je spousta příběhů o naději a snech. Nikdy jsme se nesnažili dělat očekávané či předvídatelné věci, místo toho jsme se snažili dělat to, co vypadalo originálně a reálně. Náš zápal a odhodlání nikdy nebyly větší, proto jsme se rozhodli, že teď není čas přestat, protože hodláme vyprávět mnohem víc vzrušujících a originálních příběhů.

Proto jsem rád, že mohu oficiálně oznámit, že se z IOI oficiálně stává nezávislé studio. Úspěšně jsme zakončili jednání se Square Enix a dohodli se na manažerském výkupu. Zároveň nám zůstanou všechna práva na značku Hitman.

Jde o důležitý moment pro IOI. Ode dneška máme plnou kontrolu nad tím, co uděláme s naším studiem a Hitmanem – hodláme formovat vlastní budoucnost a je to vážně vzrušující. Nyní jsme otevřeni příležitostem s budoucími spolupracovníky a partnery, abychom posílili naše studio a zajistili, že vytvoříme pro naší komunitu ty nejlepší hry.

Ze srdce bych rád poděkoval všem naším hráčům, komunitě, přátelům z medií a všem ostatním s vazbami na naše studio za vyjádření podpory, která jsme obdrželi v posledních několika týdnech. Také bych rád poděkoval Square Enix; byla to skvělá rodina, které jsme byli součástí, a jsem pyšný na to, čeho jsme v posledních osmi letech společně dosáhli. Studio IO Interactive začalo jako nezávislé studio a nyní se vracíme k naším kořenům s nesmírně zapáleným a talentovaným týmem.

Počítáme s další podporou všech našich hráčů; jednoduše tak, že se budou bavit vším, co jsme pro Hitmana dosud vydali – a chtěli bychom, aby si naši hru vyzkoušelo více lidí. Více detailů o našich plánech prozradíme v průběhu příštího týdne.

Děkuji.“

Lépe to snad ani dopadnout nemohlo. Jiných a především lepších variant moc není.

Štítky: hitmanio interactivesquare enix
Předchozí článek

V Middle-earth: Shadow of War nelze opakovat neúspěšné mise

Další článek

Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Související články

Final Fantasy XVI
Novinky

Final Fantasy XVI je gold

před 2 dny
seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022
Novinky

Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

před 1 týdnem
Square Enix bude nadále vydávat hry exkluzivně na PlayStation
Novinky

Square Enix bude nadále vydávat hry exkluzivně na PlayStation

před 2 týdny
Další článek
Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní 36975 kingdom come

Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    13 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    9 Autoři komentářů
    PlaymanSeanDevlinemidderCzechNeverEndCorvus Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Playman ...
      Komunita
      Level 49
      Playman ...
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Bohužel ne SeanDevline a je to škoda.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 6. 2017 19:52
      SeanDevline
      Komunita
      Level 23
      SeanDevline
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Dánové jsou držáci, ne jako naše studio TakeTwo Czech od Mafie II a dlc nic nevydali , nebo snad ano? ?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 6. 2017 16:31
      midder
      Komunita
      Level 40
      midder
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Microsofte tady je tva sance ziskat dobry studio a i pekne znacky.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 6. 2017 18:37
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 46
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Sem rád, jak to dopadlo, bál sem se jinačího konce :thumbup: . Poslední hitman je parádní, těším se, s čím přijdou dál :-) .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 6. 2017 12:08
      Corvus
      Komunita
      Level 51
      Corvus
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Podle mého názoru udělali jen dobře!

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 23:13
      Playman ...
      Komunita
      Level 49
      Playman ...
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Snad tedy i tak časem vznikne nový díl. Hitman se jim celkem povedl a ani neměl nikterak tragické prodeje, takže o "zazdění" nemůže být ani řeč. Snad se jim podaří najít silného investora.

      " Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci. " To je pravda, mohlo to dopadnout mnohem hůř…

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 21:40
      Behavioralista
      Komunita
      Level 44
      Behavioralista
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Do roka je po nich jak po žabě. Hitmana se jim podařilo dokanale zazdit a nemít v zádech silné Square Enix to budou mít velmi těžké.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 19:08
      Štěpán Šikýř
      Komunita
      Level 48
      Štěpán Šikýř
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      jo máš pravdu

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 17:55
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř

      Možná. Na druhou stranu, pokud jim Hitman vážně nevydělal tolik, kolik předpokládali, tak není možná čemu divit. Zaprvé by to nebylo poprvý, co ve SE měli trochu přehnaný očekávání, a zadruhý za to může asi fakt, že spousta lidí odsoudila to epizodický vydávání dřív, než si to zkusili. Protože to mělo daleko od tý tragédie, co si pod tim lidi představovali. Takže pokud prostě neměli v plánu tu hru dál podporovat, snažit se IO a Hitmana prodat je to nejmenší zlo, co mohlo nastat. Kdyby si je nechali, další Hitman by asi nebyl, protože by do toho nedávali ty peníze. Takhle se zkrátka vzdali toho studia i značky, protože to nechtěli podporovat. Ale pořád se jich vzdali. Nezabili je, nezadusili je. A to je daleko lepší výsledek, než kterej potkal tunu jinejch značek a studií. Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 16:40
      Štěpán Šikýř
      Komunita
      Level 48
      Štěpán Šikýř
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      každopadně tak či tak jim stejně ukázali dveře. Osobně mi to ze strany Square Enixu přijde jako hloupost nechat plavat takové studio

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 16:19
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř

      To, že Square Enix nechá Hitmana a IO jít, se asi řešilo delší dobu než co o tom víme. Řek bych, že líp to asi dopadnou nemohlo. Zjevně neměli v plánu Hitmana podporovat a mohlo to dopadnout tak, že si nechaj značku a IO prodaj do nějakýho cirkusu, nebo je rovnou rozpustěj, přičemž by se na Hitmana tak akorát prášilo. Tak jako se dodnes práší na nespočet značek pod jinejma velkejma vydavatelama. Takže místo toho, aby IO ukázali dveře, tak se, podle všeho, aktivně snažili zajistit pro Hitmana a IO dobrou budoucnost, protože sami by jí prostě neposkytli. Ve Square Enix je zjevně zachovali z jejich pozice jak nejlíp mohli. I z pozice hráčů, protože takhle jsou Hitman i IO furt naživu.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 16:04
      Geralt z Rivie
      Komunita
      Level 46
      Geralt z Rivie
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo, jo, super, že to tak dopadlo. Jsem rád, že Hitman bude bez problému pokračovat. :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 15:23
      Štěpán Šikýř
      Komunita
      Level 48
      Štěpán Šikýř
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      zdá se mi to od Square Enixu jako kudla do zad jsem rád že studio nekončí

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      16. 6. 2017 15:22

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      epic

      Epic rozdává dvě hry zdarma

      30. 3. 2023
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      25. 3. 2023
      PlayStation Plus

      Dubnová nabídka her v PlayStation Plus oficiálně představena

      29. 3. 2023
      Hráči se v Diablo 4 podařilo bez pomoci zdolat world bosse

      Hráči se v Diablo 4 podařilo bez pomoci zdolat world bosse

      29. 3. 2023
      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      73
      PC verze The Last of Us Part I se zpozdí

      The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav

      64
      Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém

      Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém

      46
      The Last of Us Part I

      The Last of Us Part I dnes vychází na PC

      32
      Na Ark 2 si budete muset počkat

      Na Ark 2 si budete muset počkat

      2. 4. 2023
      Nový klient od EA brzy nahradí Origin pro Windows

      EA propouští 6 % zaměstnanců

      2. 4. 2023
      Přehledně o nedostatku hardwaru

      Přehled HW novinek z 13. týdne

      1. 4. 2023
      Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

      Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

      1. 4. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Sight: Přehled HW novinek z 13. týdne
      • SamFisher: Přehled HW novinek z 13. týdne
      • skylines: Recenze deskové hry Zombie koťátka
      • skylines: Dubnové hry: přehled & anketa
      • sdfsdfsf: Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém
      • permonik: The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav
      Game Pass

      Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

      27. 3. 2023
      Forspoken

      Forspoken se dočká příběhového rozšíření

      31. 3. 2023
      Dnes vychází relaxační strategie Terra Nil

      Dnes vychází relaxační strategie Terra Nil

      28. 3. 2023
      Všestranný headset LAMAX Heroes General1 zvládne i ty nejnáročnější questy

      Všestranný headset LAMAX Heroes General1 zvládne i ty nejnáročnější questy

      27. 3. 2023
      Assassin's Creed Mirage

      Mluví se o odkladu Assassin’s Creed Mirage a The Crew Motorfest

      28. 3. 2023
      PC verze The Last of Us Part I se zpozdí

      The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav

      28. 3. 2023
      Recenze deskové hry Zombie koťátka

      Recenze deskové hry Zombie koťátka

      1. 4. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář