Middle-earth: Shadow of War je bezesporu jedna z nejvýraznějších her letošní E3. Skoro se zdá, že se procpe všude, díky čemuž máme často k dispozici nové detaily. Tentokrát jsme se dozvěděli něco málo o možnosti opakovat neúspěšné mise. Jednoduše řečeno, žádná možnost opakování misí není.
Když se kupříkladu pustíte do křížku s nějakým významným skřetím velitelem a on vás zabije, čas se posune vpřed a velitel si bude dál vládnout a pamatovat porážku. Vámi zvoleného cíle, jehož likvidace vám napoprvé nevyšla, se tedy podle všeho budete muset zbavit jinou cestou. A jestli během mise zemřel některý z vašich následovníků, nijak ho neoživíte. A tak se budete muset vypořádat s následky selhání.
Něco takového bylo už v Middle-earth: Shadow of Mordor. I při jeho hraní znamenal neúspěch posun času a fakt, že si vás mohli skřeti dobírat, ale mise šlo přeci jen opakovat. Tehdy jste navíc hráli jen a pouze za Taliona, který neměl k dispozici armádu následovníků. Jak se zdá, Nemesis systém se i v tomhle směru posunul dál a s ohledem na možnost budovat vlastní armádu skřetů představuje zcela nová rizika.
K odhalení této skutečnosti došlo během prezentace gameplay záběrů, které se zúčastnil Michael de Plater z Monolithu a dabér Troy Baker, jenž opět propůjčil svůj všudypřítomný hlas Talionovi. Během prezentace uvidíte i další aspekty hry, i když je už povětšinou bylo možné vidět v lehce odlišné formě.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Tak to doufám, že v té jeskyni budeš mít i přívod elektřiny.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie
Pořád můžeš PC vytáhnout ze zásuvka. Taková prodlužka s vypínačem…narafíčíš si to pod nohu a jseš ready to play.
Mě se onen přístup her nelíbí protože na hraní nemám moc klidu. Furt někdo nebo něco otravuje. Holt musím si najít tichou temnou jeskyni jedině.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
No to nevim, u některých her mi tohle nešlo a o to víc jsem byl vzteklej.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Alt+F4 to jistí![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Super, žádný casual nebereme.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Podle mě to bude totožny jako u předešlého dílu. Jen ty proměnné budou jak na straně nepřátel (budou lépe připravení a budou mít narážky) , tak té hráčovy (prostě bude znát, třeba jen pocitově, když vymazlený skřet v řadách hráče padne) .
Odpověď na komentář uživatele
Behavioralista
Je to tak. Osobně si myslím, že ty primární příběhové mise budou mít opět určitý základ a jen ty sidequestíky a zdolávání pevností se bude měnit.
Já si to zahraju nejspíš až o Vánocích. Chtěl sem to předobjednat, ale v říjnu mě čeká The Evil Within 2 a v listopadu pak Assassin’s Creed Origins.
Blbost. Toto bylo už ve Stínu Mordoru a nemělo to vůbec žádný dopad na děj.
Ok, beru to a docela se mi to tak i líbí, ale jestli budu dělat misi ve které mohu dostat nějakou epik věc a nedám to…. to bude po dlouhé době zase vztekání.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)