Minulý týden skončila ve Star Wars: Battlefrontu 2 sezóna spojená s filmem Poslední z Jediů, která přinesla možnost přidat se k jedné ze dvou frakcí, plnění s nimi spojených výzev, různé odměny a hlavně bezplatný dodatečný obsah v čele s mapami, dvojicí hrdinů a rozšířením singleplayerové kampaně. Nyní je tedy nejvyšší čas ptát se, co hru čeká dál, a tak jsme se dočkali zprávy, která letmo nastínila, co vývojáři chystají.
Prioritou tvůrců je nyní překopání systému postupu. Ten je momentálně založený na kupování krabic za herní měnu, z nichž většinou náhodně získáváte karty, kterými vylepšujete herní třídy, hrdiny, vozidla i speciální jednotky. Jedná se o jeden z hlavních terčů kritiky, protože jde o jeden z největších problémů, kterými hra trpí. Současný systém je v mnoha směrech nedotažený, hře příliš neprospívá a navíc je v něm stále cítit dopad mikrotransakcí, které byly ze hry odstraněny v den vydání po masivní vlně odporu vůči loot boxům a pay-to-win praktikám. Podrobnosti o změnách či vylepšení systému postupu bychom se přitom měli dozvědět v průběhu března.
V únoru dorazí do hry nový herní mód nazvaný Jetpack Cargo. Jedná se o jakousi obdobu klasického režimu Capture the Flag, v níž bojuje na každé straně osm hráčů a každý z nich je vybaven jetpackem. Cílem je ukořistit náklad a dostat ho do své základny. Uvedení nového módu, jehož funkční základy byly nedávno nalezeny v souborech hry, má však jeden háček. Jetpack Cargo budete moci hrát jen po omezenou dobu.
Samozřejmostí je pak další sezóna, tedy další várka bezplatného dodatečného obsahu. Stále nevíme, co druhá sezóna nabídne a kdy začne, stále častěji se ale spekuluje o zaměření na Klonové války a přidání Obi-Wana Kenobiho a generála Grievouse. Mnozí také předpokládali, že odhalení nového obsahu je na spadnutí a sezóna začne v řádu několika týdnů, ale tak to možná nebude. Dennis Brännvall, ředitel designu v DICE, na Twitteru prohlásil, že na prvním místě seznamu priorit je překopání systému postupu, přičemž tvůrci chtějí hráče zabavit menšími novinkami (mezi něž jistě patří i Jetpack Cargo), dokud nedojde na větší věci.
Celkově tvůrci slibují zlepšení celkového zážitku ze hry, a to na základě zpětné vazby hráčů, dřívějších chyb a dosavadních poznatků. Mezi ně patří i výsledky první sezóny, které mají ovlivnit plánování dalšího obsahu. Z nich kupříkladu vyplývá, že 58% hráčů se přidalo k Prvnímu řádu a 42% hráčů dalo přednost Odboji. Proto nepřekvapí, že se vítězem sezóny stal První řád. Celkově hráči splnili přes 10 milionů výzev, ale pokud jde o nové hrdiny, Finn byl využíván mnohem více než Phasma.
Zdroj: Oficiální web, Twitter
Odpověď na komentář uživatele Angeller
To je taky pravda, jestli někdo má problém s kreditama nebo crafting partama, tak musí dělat opravdu něco špatně, protože na hráče těčou opravdu ze všech stran. Dokonce už i časové challenge dávají po tisících.
Neříkám, že je to prefektní. Jako progression systém je to pořád na nic.
Odpověď na komentář uživatele Foxhole
A ty karty byly ve většině případů úplně k ničemu… Většinou jen zvyšovali AoE či duration spellu… Bez problémů se dá fialová karta nahrát za par dni, kredity to dává už požehnaně od prosince nebo listopadu. Když víte jak hrát mapy a tím pádem jste první, tak 660 kreditu je na účtě za level dostávám 2, 5k kreditu +. Zvyšuje se čím vyšší máte level.
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
Opravdu každý týden. Oficiálně teda každé dva týdny, ale teď to vyplňují updatama serverů, takže je to vlastně každý týden. O Redditu se tady orapvdu bavit nehodlám, to už rovnou můžeme číst i komentáře na YT. Co se Twitteru a fóra týče, tak jsou vývojáři normálně aktivní. Je pravda, že první měsíc nebylo slyšet ani slovo, což popravdě nevím proč (co tak ale čtu, tak to vypadá na nějaký nda nebo něco takovýho)
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
Fialove karty ziskali hraci v Deluxe edicii, takze to bol len klasicky mor drahsich edicii, nie mikrotransakcie.
Já mám 80+ hodin a hraju na Ultra a ta hra je prostě nádherná. Je to hra, neočekávám že se nikdy nepřihodí bug. Progress systém sice není z těch dobrých, na hře to ale zase tolik neubírá. Nechci zpochybňovat kvality starých BFrontu a podobných her, ale po grafické a zvukové stránce je to dneska prostě úplně jinde, ač na úkor gameplaye, pořád je hra docela dost zábavná. Mikrotransakce byly odstraněny v den oficiálního vydání, ikdyz hra se dala hrát už 10 dni dopředu. . Máte rádi Battlefield serii? Star Wars? Já ano a dostal jsem přesně co jsem očekával, protože 1. Díl to určitě překonalo.
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
V tuto chvíli ten každý týden vychází. Minulý týden vyšel masivní client-side patch s Craitem pro Blast, TIE Iden, nočním Mos Eisley atd. , včera nebo dnes zase vyšel server-side update, který má za cíl zlepšit rozložení týmů mezi jednotlivými zápasy. Po pouhých dvou týdnech je vážně brzo na to odhadovat, jestli i nadále bude každý týden něco (spíš bych počítal s patchem jednou za dva týdny) , ale zatím to tvrzení platí, i když se samozřejmě dá namítat, že během předešlých týdnů bylo naopak ticho po pěšině.
S komunikací každopádně souhlasím. Dennis tu situaci dost zachraňuje, výjimečně s něčím přijdou i další zaměstnanci DICE a Criterion se občas také činí, ale pořád ta komunikace dost drhne
Odpověď na komentář uživatele Foxhole
Zvláštní, během dvou dnů od vydání už na YT byla videa s hraci s fialovymi kartami u hrdinu a tyto karty určitě hraním nezískali
Odpověď na komentář uživatele Frezen
Ne, DICE fakt nevzdávají každý týden a pravda je, ze nebýt Dennise, tak DICE stále děla mrtvého brouka. Však i na r/StarWarsBattlefront, kde jsou ti hraci celkem shovívavi, tak už je ta neaktivita a nekomunikace EA vytáčela
Lootboxi v té hře jsou kravina a gambl za HERNÍ měnu, ale hra samotná je supr… pokud teda nelaguje. Takže keci o free to play a podobně jsou strašná pípovina a ukazuje jen na neinformovanost nebo ignoraci osoby, která tohle tvrdí.
Pravda, lidi hejtí kvůli tomu, co slyšeli při vydání, ale co se s hrou děje teď je jim jedno. S lidma, co očekávají, že všechno opraví během jednoho měsíce se ani nemá cenu bavit. Pravdou je, že se DICE dost snaží a vydávají updaty každý týden, ať už serverové nebo na straně klienta. Komunikují s hráči a balancují všechny problémy.
Já s hrou nemám problém. Pro mě za mě ať mi je hanba, konec konců, moc mě ani nezajímá, co si lidi na internetu myslí
Odpověď na komentář uživatele kyjak
Najprv si nastuduj ake mikrotransakcie tam vlastne naozaj boli. V case ked este fungovali tak si za 100€ neziskal skoro nic cenne co by si realne mohol pouzit proti tym co hru len poctivo hrali. Dokaz [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele kyjak
nevíš o čem mluvíš a vezeš se pouze na hatu komunity, hra v tuto chvíli neobsahuje žádné mikrotransakce. Postup ve hře je přirozený a ani odemykání hrdinů netrvá nijak závratnou dobu, každopádně ti nejzábavnější jsou stejně bez tak už od základu odemčeni. Mapy jsou graficky užasné a každá je něčim vyjímečná a zajímava. Gameplay je velmi svižný a nováček si potřebuje zvyknout na tu rychlost ale hned co se do toho dostane je to zábava která jen tak nepustí, přecejenom nový Battlefront II jedu prakticky každý den ode dne vydání a stále se bavím (a to preferuji SP hry) . Samozřejmě hra má stále pořád tunu nedostatku a much ale veřim že do budoucna se dočkáme ještě dost zajímavého contentu.
Odpověď na komentář uživatele Spinder
Dělají si jen alibi, aby ukázali, že se poučili ze svých chyb a že hráčům naslouchají. Zachraňují trochu tržby pro budoucí hry.
Fajn odstrani system lootboxu ale az pul roku po vydani jako by to pomohlo. Hrace uz ve vetsim poctu nenalakaji.
Odpověď na komentář uživatele kyjak
Hra nemá mikrotransakce, kde je problém?