Již zítra vychází očekávaný středověký RPG titul Kingdom Come: Deliverance od pražského studia Warhorse, které založil Dan Vávra, scénárista skvělé Mafie. Dostali jsme možnost ponořit se do sledované hry dříve a od čtvrtečního odpoledne se potulujeme po českých lesích, lovíme zvěř, bojujeme s bandity a užíváme si středověký příběh z naší malebné země.
Při té příležitosti jsme se rozhodli obnovit možnost zeptat se nás na to, co vás na Kingdom Come: Deliverance zajímá nejvíce. Napište nám, co byste chtěli vědět a na co se máme v recenzi zaměřit. Své otázky můžete směřovat na vše možné, včetně soubojového systému, animací, příběhu, atmosféry nebo technické stránky na PC a PlayStationu 4. Kolega Honza Kalný si vzal na starost PC verzi, zatímco já se pustil do hraní na PS4 Pro.
Pokud vše půjde podle plánu a nestane se něco neočekávaného, tak si recenzi na Kingdom Come: Deliverance budete moci na Zingu přečíst již v úterý v devět hodin ráno. Ve stejný čas vám hru ukážeme v živém streamu. Hrát budu na PS4 Pro.
Těšíme se na vaše otázky. Teď nás omluvte, vracíme se do Skalice, Ratají a Talmberku, kde máme své povinnosti.
Vy děláte jako by 7/10 bylo mizerné hodnocení
pokud vím, tak je to nadprůměr, ne-li víc. A když vidím recenze na Steamu nebo tady od hráčů, tak si to asi těch 7/10 zaslouží, ne? Na Metacritic to má dokonce 8/10.
to jste jako po těch porodních problémech čekali 10?
Bugy tam jsou, vesměs zabaví – viz koník na střechách (Klepna) , ale jsou tam i bugy, které vám hru pěkně zkazí, a to nemluvím o klasických pádech do Win, kterých je tam také požehnaně (bez sejvu přes sejvovici je celodenní snažení v hajzlu) . Za tohle bych teda lepší známku než 7 rozhodně nedal 
Když jsem mlatil toho opilce tak po par ranach bylo vidět na obličeji, že je domlacenej.
Odpověď na komentář uživatele
Playman ...
Až si přečteš recenzi, tak zjistíš, že 7/10 není příliš tvrdé. Viděli jsme spoustu chyb a bugů, nastala celá řada problémů.
Odpověď na komentář uživatele
Jamajčan
Zatim jsem si moc nevsiml pri souboji… Spis je vse od krve po boji, zvlast na hlavni postave udelali dobre poskozeni nebo zakrvaveni zbroje
DOTAZ: Není 7/10 příliš tvrdé? A recenzi jdu přečíst celou až za dvě hodiny, nyní jdu hrát.
*Komentář editován redakcí.
DOTAZ: Je ve hře poznat nějak, že jsme zranili nepřítele a třeba protivníkovi začne téct krev? ? ?
Odpověď na komentář uživatele
Sabracon
Ano, patche bereme v potaz. Na PS4 Pro mám od pátku verzi 1. 1. Včera pro PC vyšel ještě novější patch, který přidal podpory různých vychytávek pro grafické karty. Ještě včera jsme hru hráli, abychom zjistili, co nejnovější patch v PC verzi opravil/vylepšil, případně zhoršil.
DOTAZ: Budete v recenzi jeste brat ohled na day one patch ktery vysel vcera a ma toho tunu opravovat vc animaci atd ?
BackPa: Sorry, myslel jsem, že se ptáš obecně.
Odpověď na komentář uživatele
GoOdTiMe
No protože ne všechny hry to podporujou.
BackPa: A proč by proboha nešlo?
Možná bylo řečeno, ale jak jsou řešeny okraje mapy?
Jde na PC hrát pomocí gamepadu z PS4?
Odpověď na komentář uživatele
Díky za dotaz. O technické stránce PS4 Pro verzi věnuji v recenzi nemálo prostoru. Jinak, mě hučí PS4 Pro téměř u všech her.
Caute zaujima ma ako to ide na ps4 pro. Fps, padanie rps a hlavne prehrievanie konzole. Priklad Wolfenstein New Colossus hodne huci konzola nonstop. Mam odpor hrat nieco ked pocujem hucanie vetraku v konzole ze mi to prehuci TV. A cely cas sa bojim ze zhori konzola. Wolfenstein som koli tomu vypol po 30 minutach a hru predal do bazaru. Chcel by som preto vediet ako je na tom tato podla mna skvela hra od ikony herneho priemyslu.