Stačí se podívat na nový trailer, který má lehce přes minutu, a pravděpodobně si řeknete, co jsem to zrovna viděl. Codemasters své nové arkádové závody OnRush prezentuje dost svérázným způsobem. Vždy nám ukazuje adrenalinem a šíleností nabité záběry, které vypadají lákavě. Především potom díky skutečnosti, že jakmile vám něco nevyjde a vy škaredě havarujete, případně se někdo postará o to, aby to s vámi nedopadlo dobře, tak vás hra velmi rychle hodí zpět a vy dostáváte další šanci. Třeba na pomstu, která je vždy sladká.
Každá trať bude mít navíc několik tras, aby hráč mohl využít rozmanitosti ve svůj prospěch. Jen si dejte pozor, cesta se může jevit jako zkratka, ale nemusí tomu tak ve skutečnosti být. Každá trať je k tomu ještě vícevrstvá. Co to přesně znamená? Je na vás, zda se budete držet na zemi nebo se hnát nahoru, abyste zničili soupeře drtivým dopadem ze vzduchu. K tomu využijete různé power-upy.
OnRush vyjdou 5. června 2018 na PlayStation 4 a Xbox One. Později se hra dostane i na PC. V květnu si majitelé konzolí budou moci vyzkoušet OnRush ve veřejné betě. Předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Tohle vypadalo dobre, ale potom co jsem videl zabery z bety uz to tak dobre nevypada…
Sice jsem nikdy na takove silenosti nebyl, spise real zavodeni typu PC, Dirt, Gran Turismo. Ale posledni dobou me to celkem chytlo, pocinaje FlatOut a ted OnRush.
Jedine co mi vadi na OnRush, jsou ty powerupy, proc to vsude cpou? nestaci, ze uz tam je nitro, turbo apd.
Podle ukázek je to na mě až moc prepaleny
Vypadá to jako pokus o Motorstorm.
Na OnRush dělají lidi původně z Evolution Studios, takže není divu, že se hodně podobá Motorstormu.
Trailery vypadají parádně ale gameplay už tak ne. No uvidím po vyzkoušení té bety.