Studio Remedy, v jehož portfoliu září Max Payne, Alan Wake, Quantum Break nebo nadcházející Control, dnes oznámilo novou iniciativu nazvanou Vanguard. Její podstatou je poskládání nového, ale malého týmu uvnitř rozsáhlé struktury studia, který bude netradičním způsobem, rychle a nezávisle vytvářet menší, svěží projekty. Konkrétně má jít o žijící multiplayerové projekty vyvíjené v enginu Unreal 4.
Cílem je zkrátka nabídnout svéráznější alternativy k velkým projektům, jež pohání proprietární engine Northlight. Remedy se specializuje na singleplayerové AAA počiny, jak dokazuje nejen Control, ale i singleplayer pro korejskou free-to-play střílečku Crossfire 2, a tak má Vanguard nabídnout multiplayerový, aktivně podporovaný a víceméně indie protipól z dílny menšího počtu vývojářů. Výsledkem týmu a iniciativy Vanguard mají být nekonvenční návrhy a hry, které mají stále na to pyšnit se jménem Remedy Entertainment.
Introducing, a new Remedy project: the Vanguard initiative. https://t.co/FjBQuEvWFC#UE4 #UnrealEngine pic.twitter.com/0DberyAhR5
— Remedy Entertainment (@remedygames) August 29, 2018
Z Remedy se pomalu ale jistě stává studio, které mě přestává zajímat s každou novou zprávou o nich.
Sice to sem nepatří.
Ale ví se něco o pokračování Horizon ZD? Bude?
Mělo by být. Horizon: Zero Dawn mělo dost úspěch, ale bude jim nějakou dobu trvat, než udělají další díl. Dle všeho dělají teď na dvou hrách, možná Killzone a právě pokračování Horizon: Zero Dawn.