Před vydáním Shadow of the Tomb Raider nám Square Enix prostřednictvím videa připomíná, co archeoložka Lara Croft prožila v restartu série z roku 2013 a poté v Rise of the Tomb Raider. V letošním díle je Lara mnohem zkušenější, vyspělejší a má více odvahy, aby zachránila svět před mayskou apokalypsou. V průběhu dobrodružství se stane Tomb Raider.
Shadow of the Tomb Raider vyjde 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Konzolové verze předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk s dárky v podobě oficiálního trička a magnetické placky s otvírákem.
Shadow of the Tomb Raider – koupeno, checked ✔
Snad se jim tento nadcházející díl povede co nejlépe a půjde o nejkvalitnější hru z celé série! Co můžou nejvíce pokazit? 1) Repetetivní hratelnost. 2) málo inovací 3) či naskriptované scény? Uvidíme, každopádně držím vývojářům palce! Hodně štěstí! ヅ
Tak ale když hrajeme Assassina nebo Batman Arkham sérii, co tam je inovativního kromě nového prostředí?
Zeptal bych se takhle. Co mohou vylepšit?
1. dát do hry ranec zábavných hrobek a mnoho hlavolamů
2. dát do hry méně přestřelek a Rambo scén
3 odstranit bílé římsy
4. přidat photo mod
Myslím, že budete po závěrečných titulkách hry, po shlédnutí dodatečné cutscény nadšený
Ve hře jdou odstranit bílé římsy, můžeš hrát stealth, hrobek má být nejvíc a měly by jít vypnout nápovědy, photo mod by měl být
Photo mod je!
https://youtu.be/BDaTHhLRyok
A hrobky, hra je plná hrobek a krypt, plná povinných hrobek, možná ale budeme brečet, že není do koho pořádně střílet, mám trochu obavu.
Už sa dá predbežne stiahnuť 25,4 Gb na Steame, v stredu sa môže ísť na to.
Ta nová TR hra je fakt parádní! A tohle shrnující video poukazující na klíčové momenty určitě potěší. I přes to si myslím, že jako nejlepší připomenutí před hraním poslouží odehrání obou her v nějakém tom crazy maratonu. I když už příběh obou her moc dobře znám, udělal jsem to tak, protože jsem se na hru tak moc těšil, že to prostě nešlo nezopakovat si to hezky každý večer kus po kusu a když jsem v neděli večer začal konečně pařit, byl to neuvěřitelný pocit radostí, jít dál. Pokračovat přímo tam kde parádní Rise končí. Fakt se máte hráči na co těšit, řekl bych, že se to Eidos Montrealu v rámci svých možností povedlo.