Po dvou letech GRIP: Combat Racing opustil na Steamu Early Access a dočkal se vydání i na PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch. Stalo se tak 6. listopadu a herní vývojář promluvil, čeho všeho se dočkáme po vydání.
Do hry se chystá systém turnajů, které budete moc zakládat. Budete si moc nastavit, jakýkoli mód, úroveň a další možnosti, které chcete. V budoucnu se dočkáme i oficiálních turnajů s cenami. Promluvil i o dodatečném obsahu, kdy různé tratě a kola budou zdarma, nicméně auta a další herní módy by měly být zpoplatněné, ale nepůjde o žádné velké sumy.
VR je jednou z dalších věcí, o kterých tvůrci přemýšlí, pokud by byly dobré ohlasy na hru, dalo by se o něčem uvažovat. Cross-play také zmínili, ale zatím není v plánu.
Pamatuji starý rollcage a tento moderní klon mě láká, ale na PS Storu za to chtějí cca 1000kč. Stojí to opravdu za tu cenu?
Pár závodů už mám odjeto a je to super, pocit z rychlosti jsem měl parádní a frenetická hratelnost to jen umocňuje
Já si hru náležitě užívám, mám nahraných 97 hodin a pár jich ještě určitě přibude. Co je fakt, tak že pro nováčky není uplně přívětivá. Co se mi líbí je, že bude přibývat obsah i po vydání, zkrátka nikdy není pozdě se do hry dostat.
bohuzel se hra vubec nehraje tak dobre, jako puvodni rollcage, zbrane se schovaji divne, fyzika aut je zbytecne realna (coz znacne ubira na zabavnosti) a celkove ma hra jeste mene obsahu, nez predchudce, smutny
Nevím co přesně myslíš jako předchůdce ale že by to mělo málo obsahu, to si teda fakt nemyslím. 15 aut, 23 tratí, možnost upravit si auta, nevím co ti schází.
podivej se, kolik obsahu nabizelo Rollcage stage 2, to se s timhle neda snad ani porovnat