Futuristické závody GRIP se v předběžném přístupu na Steamu po dvou letech a čtyřech měsících dostávají do fáze, kdy je studio Caged Element Inc. schopno oznámit datum vydání plné verze. Duchovní nástupce oblíbeného Rollcage si to na PC, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch přisviští během letošního podzimu. V Early Access na Steamu stojí hra 19,99€.
Lákadlem GRIP je ohromná rychlost. S vozy budete ve futuristických závodech jezdit až 767 mil v hodině, což v přepočtu na kilometry je přes 1234 km/h. To je pro nás smrtelníky nepředstavitelný fičák. Díky tomu jde o nejrychlejší závodní hru na čtyřech kolech. V téhle navíc budete závodit po stěnách i stropu a k tomu všemu čelit nástrahám od svých soupeřů a vyhýbat se nebezpečnému prostředí. Vybírat budete z 15 obrněných vozidel. Některá jsou rychlá, zatímco jiná pomalejší, ale za to mnohem brutálnější a s lepší ochranou. S nimi se budete snažit zdolat rekordy na 19 tratích napříč různými nepřátelskými a mimozemskými světy. Naštěstí na výběr budete hned 11 ničích a elektrických zbraní, které vám poskytnou výhodu, abyste se ujali vedení v závodě.
To a mnohem víc si budete užívat v šesti módech. Nechybí klasické okruhové závody, eliminace, časovky či deathmatch v arénách.
GRIP pohání Unreal Engine 4 a na PS4 Pro a Xboxu One X bude hra vylepšena, prý přinese okouzlující vizuální obraz s velkolepou fyzikou.
Pokud to pojede tak rychle tak 120Hz Monitor je minimum…
Jinak mě se to náhodou líbí. Uvidím až si to zahraji. Osobně jsem velký fanoušek DethKarz.
Mně to nepřijde jako 1200+ km/h. Což je ale asi dobře, protože v takové rychlosti bychom z okolního světa moc neviděli, jen rozmazanou mlhu.
19 trati a 15 aut a dohromady tak 3 mody? co se to s nekterejma hrama deje? proc vydavaji takhle vykastrovanou skorapku? vzdyt to puvodni rollcage z roku 2000 melo vseho nejmin 3x tolik…
tahle hra se bohuzel moc dobre, narozdil od predchudce (rollcage), nehraje, auta maji moc realnou fyziku a neni to zabava, porad se o neco zasekavaji, meli se vydat vic arkadovitejsim smerem
Tak já nevím co si pamatuju (a to jsem hru hrál ještě relativně nedávno), tak Rollcage na ps1 měla asi patnáct tratí a maximálně deset aut, takže třikrát tolik asi ne
3x tolik jo? To by už v té době musel vládnout mor zvaný DLC. Ach ty hatere, nemystifikuj tady. Ale chápu, že dnes je v módě na všechno plivat, jak je to ořezané.
Rolcage (2000): 4 módy ( „módy“ – klasická jízda a otvírání tratí – libovolný výběr trati – jízda na čas – hra ve dvou hráčích… Módy s velkým „M“ ); 6+1 aut, 15 tratí.
No co se to s těma hrama dneska děje?
jenze kazdy to auto melo nejmin 10 varaci s ruznejma statama, modu byla taktez cela rada, at uz to byl hloupej time attack nebo deathrace, nemluve o modech jako fotbal s kamenem (predchudce rocket league), klasickej death match v arenach, Scramble kde bylo dalsich nekolik desitech specialnich trati primo pro tento mod a to jen hrabu v pameti, kdybych si to pustil, mozna toho najdu vic
Proč se to nejmenuje Rollcage? Podle videa jsou tam i některé tratě min. z dvojky.
trademark, nemaji na to prava
Protože práva. Nemůžeš jen tak svou hru pojmenovat, jak chceš tohle dělal někdo jinej, jakožto duchovního nástupce, jelikož k tomu nezískal práva
Že se nesoudí původní tvůrci jako ti šašci u PUBG
jedna starší ale hodně podobná hra se stejnýma autíčkama už vyšla, vzpomene si někdo na jméno?
Rollcage?
Mám dotaz. Je to takové slúvko. Co je to Hrdobec
až na podziiiiiiim ?