V alfa verzi připravovaného datadisku pro World of Warcraft zvaném „Shadowlands“ bylo nově objeveno nastavení stínů využívající technologii ray tracing. Podobné využití této technologie můžeme třeba nalézt v Shadow of the Tomb Raider.
Na novinku upozornila populární informativní stránka Wowhead věnující se hře World of Warcraft. Autor článku ale zmiňuje, že tyto nové grafické volby využívající ray tracing nelze prozatím aktivovat, a proto ještě nenajdeme snímky ze hry používající tyto realistické stíny, ale pouze ono nastavení v menu.
Fanoušci hry, kteří jsou majiteli aktuálních RTX karet se tedy mohou na co těšit v novém datadisku Shadowlands, který mimochodem má přinést i podporu ovladačů, ale ne tak úplnou jakou byste čekali.
Podle vysvětlení komunitního manažera hry na fóru Blizzardu, mají vývojáři za cíl to, aby měli hráči možnost přiřadit různé tlačítka z klávesnice na ty na ovladači, měli možnost otáčet kameru a pohybovat postavou joysticky, a tak umožnit hraní i hráčům s omezenou mobilitou používající například Xbox Adaptive Controller.
na tech amd to pojede blbe (rt bude hodne orezanej), pac amd nema specialni jednotky u novych konzoli pro dostatecnej vypocet paprsku (hrubej vykon jim nepomuze) narozdil od karet nvidie
Zrovna pred nedavnem jsem koukal na youtube kde ve videiich RTX ve WoW jiz aplikovali a vypadalo to fakt paradne. Dnes uz zastarala grafika dostala uplne novej rozmer. Orazkou je, jak dobre hra po aktivaci RTX pojede… respektive nepojede. Ale tak tohle by se s prichodem nove generace graf. karet mohlo zmenit.
spis nez moderni technologie by se jim zas po par letech hodila optimalizace tim jak tam zacali „srat“ ruzny mlhy a koure tak v raidech i lidem s necim lepsim jako 1080 a lepsi padali fps dost bidne o zaskubech nemluve
Raytracing na všechny 4 polygony světa. Pěkně no. Worth.
snad ten raytracing budou dávat uváženě protože to co jsem viděl za demo ukázky bylo pokaždý na vyblití.
Já Ray tracing vypínám většinou pořád nebo všechno vypadá naleštěně a podlahy čerstvě vytřeně
Je to pro dnešní výkon karet zbytečná technologie. S DLSS to sice chodí, ale já stejně hry nehraji ani na ultra. Radši dám přednost trochu lepším fps, před kvalitou.
náhodou, Metro Exodus vypadá peckově
metro vypadá pěkně i bez něj. Ale jak říkal lincoln, nikdo nemá rád když se všechno leskne. Ani na tom technologickém demu to nebylo pěkné. Určtiě to neni zbytečné když ti vývojáři budou vědět co se má a co nemá a jak lesknout.