Když v minulém roce vyšlo po mnoha letech pokračování takřka legendární série Shenmue, jednoznačně v prodejích nedopadlo natolik dobře, jak by si fanoušci tohoto titulu jistě přáli. Vyjma 70 000 podporovatelů na Kickstarteru hra nedokázala oslovit širší publikum, a dokonce i vydavatel hry Depp Silver ji označil jako hru určenou jen pro malý segment trhu. Mnozí se proto mohli obávat, zda se vůbec hra může dočkat pokračování, a právě na to se nyní rozhodl odpovědět sám Yu Suzuki v rozhovoru pro IGN Japan.
Shenmue 3 jsem tvořil pro fanoušky, ale pokud budu mít možnost připravit pokračování a já myslím, že budu, tak se zaměřím na širší publikum. Vím, jak uspokojit běžné hráče, takže chci udělat hru, se kterou bude každý spokojený.
U Shemnue 3 jsem moc nepřemýšlel nad tím, jestli mi hra něco vydělá, ale od té doby, co vlastním studio, tak nad tím přemýšlet musím.
Je tu mnoho věcí, které by mohly udělat Shenmue 3 příjemnějším pro širší publikum. Můžeme například přidat sledování jednotlivých úkolů, vylepšit rychlé cestování a přidat funkce, které některé úkoly zkrátí. Také můžeme udělat uživatelsky přívětivější rozhraní.
Pokud by Shenmue 4 mělo stejné množství obsahu, tak bych chtěl, aby ti hráči, kteří o to budou mít zájem mohli hru dohrát 1.5x rychleji.
Akurát teraz som to rozohral. Dostal som jednotku a dvojku v rámci Humble Bundle za pár eur (či dokonca centov) a je to stroj času. Snažím sa zabudnúť na svet vonku, predstavujem si, že je rok 1999 a ja mám Dreamcast. Veľmi zaujímavá hra. Spolu s inými titulmi ako napr. Chrono Trigger či MGS by som ju zaradil do „povinného fondu každého hráča“.
Až na to ovládanie postavy a aj otváranie šuplíkov je otrasne urobené.
mel 3 díl vydat na steamu mezi fortnite hráči asi moc fanoušků nebude
Taky proto na to v prodejích dojel. Hodně lidí si nechalo vrátit peníze.