Mafia: Definitivní edice patří v České republice mezi nejočekávanější tituly letošního roku, kdy se rozhodně není čemu divit, jelikož původní titul je nesmazatelně zapsán v našich hráčských srdcích.
A zatímco minulý týden jsme se dočkali oficiální ukázky hratelnosti, tak tento nás vývojáři seznamují se změnami, které podstoupilo samotné město Lost Heaven při tvorbě této předělávky.
Asi nikoho nepřekvapí, že v rámci modernizace, různých designérských rozhodnutí a technologickému postupu se bude mapa definitivní edice oproti původnímu titulu některými prvky lišit.
Lost Heaven z roku 2002 v podstatě sloužilo jako základní šablona pro jeho modernější verzi, kdy víceméně bylo zachováno rozvržení městských čtvrtí, bloků a silnic, a to i přesto, že v některých případech došlo ke změně některých názvů. Přirozeně nebudou chybět ani pro hru tak typické lokace, jako je letiště, závodní dráha či Clarkův motel, do kterých se však nově můžete volně podívat kdykoliv jen budete chtít a nemusíte čekat na to, až vás tam příběh hry vyšle, což znamená, že taktéž byly odstraněny neviditelné zdi a načítací obrazovky.
Některá vylepšení, jenž vývojáři udělali, by pak následně měly dopomoci k lepší a autentičtější atmosféře. To znamená, že bylo například přidáno více výškových budov do centra hry (podobně jako tomu bylo ve městech ve 20. a 30. letech), případně byla upravena čínská čtvrť, jenž nově více odpovídá čínským komunitám té doby. Dále byla v některých oblastech upravena topografie terénu pro větší zajímavost a lepší výhledy na město.
Přepracování se dočkala i dopravní infrastruktura města, kdy došlo na přidání mnoha vedlejších uliček, poskytujících další možnosti úkrytu před dotěrnou policií. Lidé z Hangaru 13 se pak rozhodli přesunout některé cíle misí na základě dat z teplotních map z původní hry, kdy zjistili, jaké cesty se používali nejčastěji, přičemž tímto krokem by hráči měli využívat více cest a tím pádem vidět i více města.
Celé město se posléze pod rouškou noci promění k nepoznání, kdy více vyniknou různé neonové poutače v prázdnějších ulicích města, které na vás v tu chvíli dýchnou zcela odlišnou atmosférou.
Mafia: Definitivní edice vyjde 25. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One s českým dabingem.
promin dane… hangaar!
Někde jsem četl že přejmenovávání čtvrtí je kvůli tomu, že Lost Heaven je založené na Chicagu, zatímco původní názvy, byly čtvrti z NY
Nevím ale kamrádi z ameriky mi kazí překvapení . Takle to je o hovně když všechno řeknou předem . Jak by bylo nádherný hru zapnout a objevovat svět který vytvořili , bavit se o tom na různých fórech a řešit co jak udělat . To je a bylo kouzlo her , ne to že nám vše vysypou a my pak jak ovečkky jen tupě hrajem to co nám někdo naservíroval . Dřív ohledně toho tedy byla o dost lepší doba a lepší přístup .todle se mi nelibí a vůbec mě to nenaplňuje :/
Já si nemyslím že tě někdo nutí ty články číst
Bavím se o principu , holt ty si asi ta mladá generace takže to nechápeš . Nevíš co to je se prosírat hodiny v jedný lokaci a zjišťovat jak se dostat dál . Ptát se kamarádu a dokola jen zkoušet a zkoušet , ty si zvyklej že tě každej vodí za ručičku a nic nevnímáš . To už je pak jen tvůj postoj .
Za durhé sem četl jen prvních pár řádků a pak napsal komentář co si o tom myslím , pokud nejsi hoden naslouchat cizým názorům tak tě v životě lituji . Moc daleko nikam nedojdeš .
To vy jste se projevil tak, že nedokážete snýst kritiku, okamžitě reagujete ofenzivně a navíc primárně se i mýlíte, když nechcete, články číst nemusíte, ale pokud to chcete principielně zakazovat, pak se chováte jak komunista. A než mě napadnete jako ,,toho mladýho“, tak mi laskavě sdělte, jak starej jste vlastně vy, já jsem skoro přesvědčen, že jsem starší než vy, vzhledem k nekontrolovatelné aroganci vaší reakce.
Opatrně s tím urážením ostatních čtenářů, vím že to je ledaskde běžná praxe, ale na Zingu to netolerujeme – snažíme se diskuze udržet slušné a příjemné pro všechny.
I rozdílné názory je možné probírat v klidu.
Že se hra řádně prezentuje je jen dobře. U některých her vím, že si to koupím a tak ani informace nečtu a nesleduju. O některých uvažuju, ale nějak si nejsem jistý. V tom případě jsem rád, že toho hodně autoři nasdílí. Bylo by špatně, kdyby to tak nebylo a všichni máme dost rozumu na to, abychom věděli, jak s tím naložit.
A už vůbec nebudu komentovat, že nazančuješ, že jsi „starší/dospělejší generace“. Mluvíš tu o „řešení problémů na různých fórech“. To by mě zajímalo, kolik ti je, protože já si pamatuju, kdy se třeba čekalo, až vyjde návod ve Score, protože něco jako diskuzní fora rozhodně nebylo…. Takže zas až tak moc „dospělejší“ nebudeš ;).
Tady zas klasicky lidi vytváří problém, kterej neexistuje. Si vypni internet a nesleduj nic ohledně Mafie, až takhle jednoduchý to je… Jak bylo dřív nádherný, když se k nám zprávy z ostatních zemí dostaly po půl roce. Jo, zlatý 16. století, se slzou v oku na to vzpomínám.
@Kkoksa Nechtěl jsem se tě nijak dotknout ,ale zároveň my se jako známe ? že víš co jsem za generaci , jaký hry hraju nebo kam jsem to v životě dotáhl ? mohl si to alespoň napsat normálně a slušně, nemyslím že bych si zasloužil aby si mě urážel. A nevím z jaké generace si ty ale psát si o hře na internetových fórech to moc starý asi nebudeš.
Každopádně jestli si z části myslel to co si psal tak jak to teď budu psát teď tak si to měl napsat jinak.
Dřív si zapnul hru a musel si se jí naučit sám tím že jí budeš hrát , žádný návod ke hře žádný youtube…. ve hře minimální hud a bez výběru obtížnosti a jelikož dřív hráli hry jenom počítačoví hardcore hráči a stejně tak je i podobní vytvářeli tak hra byla správně těžká a nebyl výběr obtížnosti potřeba.
Ale ty časy jsou už dávno pryč minimálně v AAA produkci, jediná moderní výjimka je asi kingdom come na tu si někteří stěžovali že je moc těžká např. ta lukostřelba nikdo jí na začátku neuměl a v mafii… Kdo dal na poprvé ten závod.. asi nikdo, ale hraním je z vás Robin Hood a Schumacher který i přes všechny zkušenosti může udělat chybu a o tom je ta „obtížnost“ ve hrách, alespoň podle mě. Někdo by mohl ještě říct dark soul nebo doom na nightmare ale to je zase jiný typ obtížnosti který nemyslím.
Holt je to dobou a spousta lidí má raději hry u kterých už rok před vydáním ví jak se bude hrát a za pět minut hraní umíš veškeré ovládání a kdyby náhodou ne tak jsou tutoriály přímo na obrazovce, v menu, v manuálu a kdyby to náhodou nestačilo tak ještě na internetu.
A ať se to někomu líbí nebo ne je to hlavně kvůli konzolím ale na druhou stranu bez nich by většina her vůbec neexistovala takže člověk si nevybere. :Roll:
Změny vítám, Mafii si ob rok střihnu vždycky znova a je pravda, že se tam jezdilo pořád stejnejma cestama a některý části města jsem skoro neviděl (moje chyba samozřejmě). Jestli to bude navržené lépe, tak je to jen dobře.
Takže mě vlastně nejvíc štve změna názvu Hobokenu, což asi teda přežiju.
P.S. Good point s tím, že je v tiráži mapy uvedeno, že je vytištěná v Hobokenu. Asi kluci přejmenovávali ve spěchu…
Začínám se vážně těšit.
Kde je OneShot když ho člověk potřebuje? Můžeš mi vysvětlit, proč někdo mění názvy čtvrtí? Ty víš všechno, nebo alespon přijdeš s nějakou uchvatnou teorií. Doufám, že se to k tobě dostane.
Vie sa či budú aj niake vedľajšie úlohy alebo len hlavný príbeh ?
Zajimavy je, ze na mape Hoboken uz neni, ale mapa byla dle razitka dole vydana v Hobokenu
No, ta mapa vypadá dobře, až na ty změny názvů čtvrtí, ale je to jen malý detail. Doufám, že v tom městě budou alespoň nějaké obchody (benzinky, bary a restaurace, autoservisy či prodejny zbraní či oblečení) jako tomu bylo u Mafie 2.
Když nic jiného, tak město, věřím, že se povede. New Bordeaux v M3 bylo úžasný, moje nejoblíbenější město ve hře.
Já myslim že změn tam bude hodně. Začíná to u banálnich věci a končí u velkých změn. Teprve se ale ukáže jestli je to dobře a nebo špatně. Změna názvu měst mě vadí a tady to začíná.
Fajn mapa, je tam všechno co znám a celkově dává větší smysl.
Už jenom to že propojili Salieriho skladiště a nádraží dává naději, že u toho přemýšleli.
Informace o „hráčských cestách“ je trošku zavádějící. Viz původní text:
Hangar 13 reviewed heatmaps of players‘ driving routes to see which roads were being used most frequently during missions, and based on this data, the locations of certain objectives were changed. As a result, you’re more inclined to pass through a variety of different neighborhoods and explore new areas, instead of finding yourself on the same roads over and over again like it’s your daily commute.
Ve zkratce bych řekl, že namísto jakési mapy, kde by hráč viděl, kde ještě nebyl, tvůrci prostě přepracovali cíle misí tak, aby cestování bylo rozmanitější.
Aha, upraveno, děkuju.
Jak jsem to bral z toho českého překladu, tak je tam, že „Studio Hangar 13 přepracovalo teplotní mapy hráčských cest…“, což mě asi zmátlo.
Jsem zvědavý na Heavens peak a tu vyhlídku na něm. Jinak jo. Některá jména jsou jiná. Že by si je někdo licencoval nebo byla používaná jinde jako třeba u RDR2 a problému s Mafii3? No třeba nám to řeknou. Ale bude to problém na pár minut. Pak si to člověk už spojí a dojede i bez mapy.
Úplně nechápu, proč by měl být s přejmenováním problém. Zřejmě jen nostalgie, ale předpokládám, že k tomu autoři měli důvod.
Názvy čtvrtí jako měnili proč? Mezi Oak a Beech je trochu rozdíl…