ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

    Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

    Přehled novinek z Japonska 15. týdne

    Přehled novinek z Japonska 15. týdne

    IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

    IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

    Genshin Impact: termín a detaily PS5 verze

    Genshin Impact: termín a detaily PS5 verze

    Bláznivý život skřítků v Gnomepunk

    Bláznivý život skřítků v Gnomepunk

    Vyšel Shadow Man Remastered

    Vyšel Shadow Man Remastered

  • Recenze
    HW Test: WD_BLACK D10 Game Drive

    HW Test: WD_BLACK D10 Game Drive

    Recenze Oddworld: Soulstorm

    Recenze Oddworld: Soulstorm

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Recenze Outriders

    Recenze Outriders

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze It Takes Two

    Recenze It Takes Two

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Paradise Lost

  • Videa
    Steam ceny v korunách, film Uncharted na Netflixu

    Steam ceny v korunách, film Uncharted na Netflixu

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

  • Preview
    Returnal – shrnutí dosavadních informací

    Returnal – shrnutí dosavadních informací

    Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

    Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

  • Speciály
    Krev, pot a kabely

    Krev, pot a kabely

    Hráli jste? Resident Evil Code: Veronica X

    Hráli jste? Resident Evil Code: Veronica X

    Herní fotografie: Control

    Herní fotografie: Control

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

    Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

    Přehled novinek z Japonska 15. týdne

    Přehled novinek z Japonska 15. týdne

    IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

    IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

    Genshin Impact: termín a detaily PS5 verze

    Genshin Impact: termín a detaily PS5 verze

    Bláznivý život skřítků v Gnomepunk

    Bláznivý život skřítků v Gnomepunk

    Vyšel Shadow Man Remastered

    Vyšel Shadow Man Remastered

  • Recenze
    HW Test: WD_BLACK D10 Game Drive

    HW Test: WD_BLACK D10 Game Drive

    Recenze Oddworld: Soulstorm

    Recenze Oddworld: Soulstorm

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Recenze Outriders

    Recenze Outriders

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze It Takes Two

    Recenze It Takes Two

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Paradise Lost

  • Videa
    Steam ceny v korunách, film Uncharted na Netflixu

    Steam ceny v korunách, film Uncharted na Netflixu

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

  • Preview
    Returnal – shrnutí dosavadních informací

    Returnal – shrnutí dosavadních informací

    Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

    Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

  • Speciály
    Krev, pot a kabely

    Krev, pot a kabely

    Hráli jste? Resident Evil Code: Veronica X

    Hráli jste? Resident Evil Code: Veronica X

    Herní fotografie: Control

    Herní fotografie: Control

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad

Dying Light 2 pomáhá v Polsku na světlo také český vývojář.

Marek Černý autor: Marek Černý
3. 8. 2020
v sekci Novinky, Speciály
1
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Martin začal designovat hry v Disney.

Po pěti vydaných mobilních titulech, a dvou nevydaných, odešel do startupu jménem Falanxie.

U menších titulů zůstal i následně v Geewě.

Po téměř šesti letech přišel k AAA. V Bohemia Interactive se podílel na DayZ.

Po téměř dvou letech se přidal do Warhorse Studios. Na další téměř dva roky.

Před půl rokem odešel pracovat do polského Techlandu.

Jak jsi se dostal k práci v game designu?

Už od střední školy jsem psal na mladém českém internetu po roce 2000 herní a dokonce i pár hardwarových recenzí a skrze Counter Strike komunitu a českou herní novinářskou scénu jsem se potkal s docela dost lidmi, což i díky tomu, že jsem studoval tvůrčí psaní a žurnalistiku vedlo k intenzivnější práci pro herní média, ba dokonce k neoficiálním překladům několika her a manuálu k Legend of Zelda: Twilight Princess mezi lety 2003 a 2007, kdy jsem se blížil konci svých vysokoškolských studií a začal jsem se poohlížet po práci na trvalý úvazek, kde bych mohl uplatnit co jsem se naučil při studiích a narazil jsem na inzerát od pražského Disney Mobile (ať je mu země lehká), kde hledali game designéry.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad zeldatp
Martin začínal kromě jiného českým překladem manuálu pro hru Zelda: Twilight Princess

Prošel jsem normálním pohovorem, vypracoval testovací zadání a byl jsem přijat a v lednu 2008 jsem se oficiálně stal Game designerem. Shodou okolností byl ten klíčový člověk, který mě do svého týmu přijímal, bývalý šéfredaktor časopisu Level, Honza Herodes, se kterým jsme už v té době sdíleli společné známé skrze redakci Levelu a hrej.cz. Přijal mě na pozici pozici junior game designéra v té době stále ještě her pro mobilní zařízení s podporou J2ME a některých starších pokusů o mobilní operační systémy. Což zpětně považuji za perfektní praktickou školu gamedesignu, vzhledem k hardwarovým omezením zařízení pro které jsme vyvíjeli hry.

Které hry tě designem nejvíce fascinovaly?

Řekl bych, že ta jedna hra, která tak nějak udala směr mého profesionálního života v gamedesignu, byl první Thief: The Dark Project někdy v roce 97 nebo 98, kdy jsem se dostal k demoverzi z Level nebo Score CD a posléze i k plné verzi a hra mě absolutně pohltila. Vzpomínám si, že redaktoři všech v té době existujících herních časopisů měli tendence vzpomínat na první System Shock, který jsem sice zkusil, ale příliš pozdě, v době vydání jsem z toho ještě neměl rozum, ovšem když jsem objevil Thief, tu atmosféru, stealthovou hratelnost, kontextuální vyprávění a dialogy, frakce a vůbec celek té hry mě uchvátil do té míry, že jsem se začal zajímat o to jak to celé funguje, jak můžu já vytvořit takový úžasný zážitek a začal jsem asi hry víc analyzovat co se mechanik a příběhů týká.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad thieftdp
Thief byl pro Martina velká inspirace

Po prvních dvou hrách ze série Thief jsem pak přešel plynule na System Shock 2 a posléze na Deus Ex 1, no a myslím, že je teď docela jasné, že buď přirozeně inklinuju k immersive sim hrám, nebo mě stará garda české herní novinařiny zdárně naočkovala láskou k tomuhle konkrétnímu subžánru. Baví mě hry, které umí dobře kombinovat systemický design a atmosférický svět s příběhem co mě vtáhne.  Sice mi to chvíli trvalo, ale časem jsem se nakonec dostal k práci na DayZ, Kingdom Come a teď Dying Light 2, což jsou všechno hry, které v sobě mnohé prvky immersive sim designu obsahují.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad kcd
Na KCD se Martin podílel jako designér open world herních mechanik

Co nejvíce chybí herním designerům AAA titulů, kteří se nepodíleli na vývoji žádného mobilního titulu?

Za sebe můžu říct, že mě práce na mobilních hrách a to především na těch z éry před chytrými telefony, naučila pracovat s minimálním výkonem a velmi malým množstvím vizuálních assetů tak, abych i s takovými limitacemi navrhl a pak pomohl vyprodukovat zábavnou hru. Nemyslím, že by vývojáři AAA her byli nějací maximalisté, ale občas vnímám, že chybí ta zkušenost práce na menším projektu od začátku do konce během několika měsíců, maximálně jednoho roku s týmem 3-5 lidí, kde se musí designér věnovat každému detailu hry, ne jenom jednomu nebo několika aspektům, které mu normálně připadnou při vývoji velkého projektu.

Do Techlandu jsi nenastoupil okamžitě po Warhorse. Měl jsi jiné plány a nabídky?

Z Warhorse jsem odcházel s tím, že si odpočinu po crunch období, které jsme absolvovali několik měsíců před vydáním Kingdom Come a chtěl jsem si trochu zacestovat stejně tak jako jsem to udělal mezi prací na DayZ a Kingdom Come, a tak jsem si udělal výlet po světě na několik měsíců a přitom jsem sledoval potenciální nabídky a zkoušel herní studia v zemích, kde jsem se zrovna vyskytoval a líbilo se mi tam. Nakonec se tohle období protáhlo na skoro dva roky strávené dobrodružným cestováním se 40L batohem na motorce napříč několika zeměmi jihovýchodní Asie. Ke konci mé cesty se ozval Techland s dobrou nabídkou práce na pro mě zajímavém projektu a po nějaké době vyjednávání jsem jejich nabídku přijal.

Na čem tam pracuješ?

Tady bych měl být velmi opatrný. Můžu říct, že pracuji na Dying Light 2 a z titulu mé pozice senior quest designéra pracuji na questech do hry a nějakém tom open world contentu. Znamená to, že buď implementuji již napsaný scénář questů, případně dostanu zadání a sám si scénář napíšu a pak ho sám, případně s asistencí kolegů implementuji přímo do hry.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad Dying Light 2 1
V současnosti Martin pracuje v Polsku na Dying Light 2

I když tam jsi poměrně krátkou dobu, dokážeš porovnat přístup k vývoji tam a u nás?

Není to tak velký rozdíl. Nemůžu tady úplně rozebírat produkční procesy Techlandu a Warhorse nebo Bohemia Interactive. Co se nátury vývojářů týče, ta je v Polsku dost podobná jako v Čechách, včetně kancelářského humoru. Hlavní rozdíl, který cítím, je efektivnější organizace práce, daná nejspíš delší kontinuitou existence Polských studií, na rozdíl od těch českých, kde tak dlouho drží pouze Bohemia Interactive a tam bych raději o kvalitě organizace práce pomlčel.

Jsi na pozici senior game designera. Liší se něčím tvá pozice v Techlandu od řadových game designerů?

Jsem konkrétně quest designer, takže se věnuji skriptování questů za použití herních mechanik a systémů, které navrhli game designéři předtím, případně pokud se jedná o delší questovou linii nebo prvek, který se hodí ve více questech, dostanu příležitost přidat do hry nějakou novou mechaniku nebo funkcionalitu, po diskuzi s game designéry samozřejmě.

Jaké jsou tvé nejoblíbenější hry?

Jak jsem již zmínil předtím, miluju immersive sim hry, takže první dva díly série Thief jsou moje srdcovky, první Deus Ex a System Shock 2 taky. Nesmíme zapomenout na rané hry Arcane Studios – Arx Fatalis a koneckonců i ten Dark Messiah. Když řeknu Bioshock 1, asi tím už nikoho nepřekvapím a zrovna tak Dishonored série nebo Prey 2017. Z poslední doby jsem strávil nejvíc času nejspíš u věcí jako Subnautica, Days Gone, Red Dead Redemption 2, Legend of Zelda: Breath of The Wild a občas si s kamarády zastřílím v Hunt: Showdown a samozřejmě se těším na Cyberpunk 2077 jako všichni ostatní 🙂

Zatím ses nepodílel na VR hře. Zajímají tě, nebo jdou mimo tebe?

Zatím jsem se na VR nepodílel jako vývojář, i když nějaké příležitosti byly ještě před nástupem do Warhorse, ale jako hráč se o VR zajímám poměrně dost. Mám Oculus Rift S a hrál jsem už snad všechny větší hry a pravidelně poskakuju mezi prací na home office do rytmů v Beat Saberu. Samozřejmě bych se určitě rád někdy pustil do vývoje VR her, ale ne dřív než dokončíme Dying Light 2 a pak se uvidí.

Plánuješ se k menším hrám ještě někdy vrátit?

Jestli se někdy vrátím ke tvorbě menších her, tak spíš jako k hobby projektům z radosti, než pracovně.

Máš oblíbené menší/mobilní tituly?

Na mobilu moc nehraju, ale nedávno jsem si pořídil Nintendo Switch, které bych možná považoval za takovou ideální platformu na malé hry a pustil jsem se do Wargroove, který mi připomněl ty desítky až stovky hodin, co jsem strávil při hraní Advance Wars na Gameboy Advance, což považuji asi za tu jednu “menší” hru u které jsem strávil hodně času.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad martinstrnad2

Štítky: cesti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Videohry součástí vedení Hospodářské komory ČR

Další článek

Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 3 týdny
Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

před 2 měsíci
Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

před 2 měsíci
Další článek
Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    1 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    1 Autoři komentářů
    Sellen Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Sellen
      Redakce
      Level 25
      Sellen
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zajímavý rozhovor.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 8. 2020 23:47

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Trojitá porce her zdarma na Epic Games Store

      Trojitá porce her zdarma na Epic Games Store

      15. 4. 2021
      Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

      Dojmy z hraní plné verze Hobo: Tough Life

      12. 4. 2021
      Mortal Kombat je podle prvních ohlasů opravdu brutální

      Mortal Kombat je podle prvních ohlasů opravdu brutální

      15. 4. 2021
      Recenze Oddworld: Soulstorm

      Recenze Oddworld: Soulstorm

      11. 4. 2021
      Krev, pot a kabely

      Krev, pot a kabely

      37
      Fortnite dostává na Nintendu Switch vylepšení

      Podle společnosti Apple je Epic Games Store vysoce prodělečný

      37
      Oznámen termín PC verze Days Gone

      Oznámen termín PC verze Days Gone

      31
      PS5 firmware obohacuje funkce konzole

      PS5 firmware obohacuje funkce konzole

      26
      Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2

      Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2

      17. 4. 2021
      Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

      Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…

      17. 4. 2021
      Přehled novinek z Japonska 15. týdne

      Přehled novinek z Japonska 15. týdne

      17. 4. 2021
      IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

      IO Interactive pracují na nové multiplayerové hře

      17. 4. 2021

      Nejnovější komentáře

      • bokas: Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2
      • Anciabl: Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2
      • Tukan: Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2
      • Ondrej_V: Oznámena F1 2021
      • Kamoi: Čtvrhodinka záběrů z NieR Replicant ver.1.22474487139…
      • CRYPT: Mass Effect: Legendary Edition přinese fotorežim
      Nelítostná upoutávka na Subnatica: Below Zero

      Nelítostná upoutávka na Subnatica: Below Zero

      13. 4. 2021
      Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2

      Desítky tisíc fanoušků podepsaly petici za Days Gone 2

      17. 4. 2021
      Temné Crowsworn míří na Kickstarter

      Temné Crowsworn míří na Kickstarter

      12. 4. 2021
      Mass Effect Legendary Edition – oficiální video srovnání

      Mass Effect Legendary Edition – oficiální video srovnání

      13. 4. 2021
      Returnal – shrnutí dosavadních informací

      Returnal – shrnutí dosavadních informací

      14. 4. 2021
      Fortnite dostává na Nintendu Switch vylepšení

      Podle společnosti Apple je Epic Games Store vysoce prodělečný

      11. 4. 2021
      Ukázka na druhou sezónu Mythic Quest: Raven’s Banquet

      Ukázka na druhou sezónu Mythic Quest: Raven’s Banquet

      15. 4. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář