ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    PlayStation Plus

    Předplatné PlayStation Plus Extra a Premium brzy opustí několik velkých titulů

    Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

    Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

    Dread Templar opustil předběžný přístup

    Dread Templar opustil předběžný přístup

    GOG

    GOG zveřejnil přehled nejprodávanějších her roku 2022

    Dorazila desková adaptace výborné strategie Northgard

    Dorazila desková adaptace výborné strategie Northgard

    Uncharted

    Naughty Dog s Uncharted skončilo

  • Recenze
    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Dwarf Fortress Steam Edition dostalo datum vydání

    Recenze Dwarf Fortress – nebývale návyková záležitost

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

  • Speciály
    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Lednové hry

    Lednové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    PlayStation Plus

    Předplatné PlayStation Plus Extra a Premium brzy opustí několik velkých titulů

    Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

    Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

    Dread Templar opustil předběžný přístup

    Dread Templar opustil předběžný přístup

    GOG

    GOG zveřejnil přehled nejprodávanějších her roku 2022

    Dorazila desková adaptace výborné strategie Northgard

    Dorazila desková adaptace výborné strategie Northgard

    Uncharted

    Naughty Dog s Uncharted skončilo

  • Recenze
    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Dwarf Fortress Steam Edition dostalo datum vydání

    Recenze Dwarf Fortress – nebývale návyková záležitost

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

  • Speciály
    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Lednové hry

    Lednové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad

Dying Light 2 pomáhá v Polsku na světlo také český vývojář.

Marek Černý autor: Marek Černý
3. 8. 2020
v sekci Novinky, Speciály
1
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Martin začal designovat hry v Disney.

Po pěti vydaných mobilních titulech, a dvou nevydaných, odešel do startupu jménem Falanxie.

U menších titulů zůstal i následně v Geewě.

Po téměř šesti letech přišel k AAA. V Bohemia Interactive se podílel na DayZ.

Po téměř dvou letech se přidal do Warhorse Studios. Na další téměř dva roky.

Před půl rokem odešel pracovat do polského Techlandu.

Jak jsi se dostal k práci v game designu?

Už od střední školy jsem psal na mladém českém internetu po roce 2000 herní a dokonce i pár hardwarových recenzí a skrze Counter Strike komunitu a českou herní novinářskou scénu jsem se potkal s docela dost lidmi, což i díky tomu, že jsem studoval tvůrčí psaní a žurnalistiku vedlo k intenzivnější práci pro herní média, ba dokonce k neoficiálním překladům několika her a manuálu k Legend of Zelda: Twilight Princess mezi lety 2003 a 2007, kdy jsem se blížil konci svých vysokoškolských studií a začal jsem se poohlížet po práci na trvalý úvazek, kde bych mohl uplatnit co jsem se naučil při studiích a narazil jsem na inzerát od pražského Disney Mobile (ať je mu země lehká), kde hledali game designéry.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad zeldatp
Martin začínal kromě jiného českým překladem manuálu pro hru Zelda: Twilight Princess

Prošel jsem normálním pohovorem, vypracoval testovací zadání a byl jsem přijat a v lednu 2008 jsem se oficiálně stal Game designerem. Shodou okolností byl ten klíčový člověk, který mě do svého týmu přijímal, bývalý šéfredaktor časopisu Level, Honza Herodes, se kterým jsme už v té době sdíleli společné známé skrze redakci Levelu a hrej.cz. Přijal mě na pozici pozici junior game designéra v té době stále ještě her pro mobilní zařízení s podporou J2ME a některých starších pokusů o mobilní operační systémy. Což zpětně považuji za perfektní praktickou školu gamedesignu, vzhledem k hardwarovým omezením zařízení pro které jsme vyvíjeli hry.

Které hry tě designem nejvíce fascinovaly?

Řekl bych, že ta jedna hra, která tak nějak udala směr mého profesionálního života v gamedesignu, byl první Thief: The Dark Project někdy v roce 97 nebo 98, kdy jsem se dostal k demoverzi z Level nebo Score CD a posléze i k plné verzi a hra mě absolutně pohltila. Vzpomínám si, že redaktoři všech v té době existujících herních časopisů měli tendence vzpomínat na první System Shock, který jsem sice zkusil, ale příliš pozdě, v době vydání jsem z toho ještě neměl rozum, ovšem když jsem objevil Thief, tu atmosféru, stealthovou hratelnost, kontextuální vyprávění a dialogy, frakce a vůbec celek té hry mě uchvátil do té míry, že jsem se začal zajímat o to jak to celé funguje, jak můžu já vytvořit takový úžasný zážitek a začal jsem asi hry víc analyzovat co se mechanik a příběhů týká.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad thieftdp
Thief byl pro Martina velká inspirace

Po prvních dvou hrách ze série Thief jsem pak přešel plynule na System Shock 2 a posléze na Deus Ex 1, no a myslím, že je teď docela jasné, že buď přirozeně inklinuju k immersive sim hrám, nebo mě stará garda české herní novinařiny zdárně naočkovala láskou k tomuhle konkrétnímu subžánru. Baví mě hry, které umí dobře kombinovat systemický design a atmosférický svět s příběhem co mě vtáhne.  Sice mi to chvíli trvalo, ale časem jsem se nakonec dostal k práci na DayZ, Kingdom Come a teď Dying Light 2, což jsou všechno hry, které v sobě mnohé prvky immersive sim designu obsahují.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad kcd
Na KCD se Martin podílel jako designér open world herních mechanik

Co nejvíce chybí herním designerům AAA titulů, kteří se nepodíleli na vývoji žádného mobilního titulu?

Za sebe můžu říct, že mě práce na mobilních hrách a to především na těch z éry před chytrými telefony, naučila pracovat s minimálním výkonem a velmi malým množstvím vizuálních assetů tak, abych i s takovými limitacemi navrhl a pak pomohl vyprodukovat zábavnou hru. Nemyslím, že by vývojáři AAA her byli nějací maximalisté, ale občas vnímám, že chybí ta zkušenost práce na menším projektu od začátku do konce během několika měsíců, maximálně jednoho roku s týmem 3-5 lidí, kde se musí designér věnovat každému detailu hry, ne jenom jednomu nebo několika aspektům, které mu normálně připadnou při vývoji velkého projektu.

Do Techlandu jsi nenastoupil okamžitě po Warhorse. Měl jsi jiné plány a nabídky?

Z Warhorse jsem odcházel s tím, že si odpočinu po crunch období, které jsme absolvovali několik měsíců před vydáním Kingdom Come a chtěl jsem si trochu zacestovat stejně tak jako jsem to udělal mezi prací na DayZ a Kingdom Come, a tak jsem si udělal výlet po světě na několik měsíců a přitom jsem sledoval potenciální nabídky a zkoušel herní studia v zemích, kde jsem se zrovna vyskytoval a líbilo se mi tam. Nakonec se tohle období protáhlo na skoro dva roky strávené dobrodružným cestováním se 40L batohem na motorce napříč několika zeměmi jihovýchodní Asie. Ke konci mé cesty se ozval Techland s dobrou nabídkou práce na pro mě zajímavém projektu a po nějaké době vyjednávání jsem jejich nabídku přijal.

Na čem tam pracuješ?

Tady bych měl být velmi opatrný. Můžu říct, že pracuji na Dying Light 2 a z titulu mé pozice senior quest designéra pracuji na questech do hry a nějakém tom open world contentu. Znamená to, že buď implementuji již napsaný scénář questů, případně dostanu zadání a sám si scénář napíšu a pak ho sám, případně s asistencí kolegů implementuji přímo do hry.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad Dying Light 2 1
V současnosti Martin pracuje v Polsku na Dying Light 2

I když tam jsi poměrně krátkou dobu, dokážeš porovnat přístup k vývoji tam a u nás?

Není to tak velký rozdíl. Nemůžu tady úplně rozebírat produkční procesy Techlandu a Warhorse nebo Bohemia Interactive. Co se nátury vývojářů týče, ta je v Polsku dost podobná jako v Čechách, včetně kancelářského humoru. Hlavní rozdíl, který cítím, je efektivnější organizace práce, daná nejspíš delší kontinuitou existence Polských studií, na rozdíl od těch českých, kde tak dlouho drží pouze Bohemia Interactive a tam bych raději o kvalitě organizace práce pomlčel.

Jsi na pozici senior game designera. Liší se něčím tvá pozice v Techlandu od řadových game designerů?

Jsem konkrétně quest designer, takže se věnuji skriptování questů za použití herních mechanik a systémů, které navrhli game designéři předtím, případně pokud se jedná o delší questovou linii nebo prvek, který se hodí ve více questech, dostanu příležitost přidat do hry nějakou novou mechaniku nebo funkcionalitu, po diskuzi s game designéry samozřejmě.

Jaké jsou tvé nejoblíbenější hry?

Jak jsem již zmínil předtím, miluju immersive sim hry, takže první dva díly série Thief jsou moje srdcovky, první Deus Ex a System Shock 2 taky. Nesmíme zapomenout na rané hry Arcane Studios – Arx Fatalis a koneckonců i ten Dark Messiah. Když řeknu Bioshock 1, asi tím už nikoho nepřekvapím a zrovna tak Dishonored série nebo Prey 2017. Z poslední doby jsem strávil nejvíc času nejspíš u věcí jako Subnautica, Days Gone, Red Dead Redemption 2, Legend of Zelda: Breath of The Wild a občas si s kamarády zastřílím v Hunt: Showdown a samozřejmě se těším na Cyberpunk 2077 jako všichni ostatní 🙂

Zatím ses nepodílel na VR hře. Zajímají tě, nebo jdou mimo tebe?

Zatím jsem se na VR nepodílel jako vývojář, i když nějaké příležitosti byly ještě před nástupem do Warhorse, ale jako hráč se o VR zajímám poměrně dost. Mám Oculus Rift S a hrál jsem už snad všechny větší hry a pravidelně poskakuju mezi prací na home office do rytmů v Beat Saberu. Samozřejmě bych se určitě rád někdy pustil do vývoje VR her, ale ne dřív než dokončíme Dying Light 2 a pak se uvidí.

Plánuješ se k menším hrám ještě někdy vrátit?

Jestli se někdy vrátím ke tvorbě menších her, tak spíš jako k hobby projektům z radosti, než pracovně.

Máš oblíbené menší/mobilní tituly?

Na mobilu moc nehraju, ale nedávno jsem si pořídil Nintendo Switch, které bych možná považoval za takovou ideální platformu na malé hry a pustil jsem se do Wargroove, který mi připomněl ty desítky až stovky hodin, co jsem strávil při hraní Advance Wars na Gameboy Advance, což považuji asi za tu jednu “menší” hru u které jsem strávil hodně času.

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Strnad martinstrnad2

Štítky: cesti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Videohry součástí vedení Hospodářské komory ČR

Další článek

Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 2 roky
Další článek
Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

Obaly her pro Xbox se zbavují přehnaného loga

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    1 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    1 Autoři komentářů
    Sellen Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Sellen
      Komunita
      Level 25
      Sellen
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zajímavý rozhovor.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 8. 2020 23:47

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Ubisoft

      Ubisoft nabízí hru zdarma

      20. 1. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      19. 1. 2023
      11-11 Memories Retold

      Přidejte si zdarma do knihovny příběhovou hru z období první světové války

      19. 1. 2023
      Epic

      Epic nabízí dvě hry zdarma

      26. 1. 2023
      Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

      Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

      37
      V Praze je asi 200 vývojářů S.T.A.L.K.E.R. 2, dalších 130 zůstává na Ukrajině

      V Praze je asi 200 vývojářů S.T.A.L.K.E.R. 2, dalších 130 zůstává na Ukrajině

      34
      The Last of Us

      „Ellie byla aktivována“ bizarní výrok tvůrců TLOU seriálu

      32
      Forspoken

      Forspoken se dočkalo vydání, bezplatnou demoverzi si můžete vyzkoušet i na PC

      29
      PlayStation Plus

      Předplatné PlayStation Plus Extra a Premium brzy opustí několik velkých titulů

      27. 1. 2023
      Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

      Jim Ryan se měl znovu sejít se zástupci Evropské komise

      27. 1. 2023
      Dread Templar opustil předběžný přístup

      Dread Templar opustil předběžný přístup

      27. 1. 2023
      GOG

      GOG zveřejnil přehled nejprodávanějších her roku 2022

      27. 1. 2023

      Nejnovější komentáře

      • krupisekuzasneden: Far Cry 6 si můžete již nyní zahrát v češtině
      • Hubert: Wild Hearts v nových záběrech z hraní ukazuje souboj s obřím monstrem
      • Matkychtivej: Naughty Dog s Uncharted skončilo
      • Kross: Ubisoft má mít ve vývoji dvě hry ze série Far Cry – sedmý díl a multiplayer
      • Matkychtivej: Naughty Dog s Uncharted skončilo
      • skylines: Forza Motorsport nabízí bližší pohled na auta, okruhy a další novinky
      Kia prodlužuje spolupráci s LEC jako hlavní partner nejvyšší evropské League of Legends soutěže

      Kia prodlužuje spolupráci s LEC jako hlavní partner nejvyšší evropské League of Legends soutěže

      25. 1. 2023
      Návrat do Morrowindu a nová třída v DLC Necrom pro The Elder Scrolls Online

      Návrat do Morrowindu a nová třída v DLC Necrom pro The Elder Scrolls Online

      25. 1. 2023
      Po čase stráveném hraním Roblox mažou rodiče účty svých dětí

      Po čase stráveném hraním Roblox mažou rodiče účty svých dětí

      23. 1. 2023
      Deskovka The King’s Dilemma dostane videoherní adaptaci

      Deskovka The King’s Dilemma dostane videoherní adaptaci

      24. 1. 2023
      Epic

      Epic nabízí dvě hry zdarma

      26. 1. 2023
      Do Egypta se v Pharaoh: A New Era vydáme v půlce února

      Do Egypta se v Pharaoh: A New Era vydáme v půlce února

      26. 1. 2023
      Preload Warzone 2 byl spuštěn

      Už příští měsíc by Warzone 2.0 měl dostat upravenou verzi gulagu

      23. 1. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář