O PC verzi vynikající exkluzivity pro PlayStation 4 se jménem Bloodborne se spekuluje už poměrně dlouho dobu, kdy se první náznaky objevily v květnu, což následně pokračovalo i v červnu. A aby toho nebylo málo, tak tato vytoužená konverze mnoha fanoušků nebude spát ani v srpnu.
Podle nedávných zpráv od youtube kanálu PC Gaming Inquisition (v komentářích pod videem) měla totiž tato konverze v červenci projít velkým testováním, které mělo vyřešit většinu kritických bugů a problémů, jenž byly v portu nalezeny, přičemž by již kompletně měly fungovat online funkce a port je skoro dokončen.
Další informací následně bylo to, že PC verze pravděpodobně nebude podporovat více jak 60 FPS, jelikož pokud hra běžela na větší počet snímků za sekundu, tak to vytvářelo různé problémy.
Diskutovalo se i datum vydání, kdy se titul na osobní počítače má podívat společně s remasterem pro PlayStation 5 (ten by kromě veškerého dodatečného obsahu a lepšího běhu neměl obsahovat nic moc nového a je možné, že pro majitele původní hry bude upgrade na PS5 verzi zdarma), přičemž ohlášení by se mělo odehrát v následujících několika měsících.
Kanál PC Gaming Inquisition tyto informace údajně dostal od lidí, kterým věří, jelikož už v minulosti se jejich zvěsti ukázaly jako pravdivé (například oznámení Demon’s Souls remaster).
Samozřejmě je třeba tyto informace stále brát s velkou rezervou a až čas ukáže, jestli se tohoto portu skutečně dočkáme.
Už jsem skeptický že BB vyjde na PC, ale bral bych všemi deseti, FS hry jsou pro mě instabuy.
Na druhou stranu, hra běží na assetech DS3, takže udělat PC verzi pro ně bude hračka, teda záleží kdo to bude dělat.
Módery by to trošku naštvalo, ti se snaží do DS3 převést trick zbraně, sety, rally aj. Já zase se snažím změnit atmosféru DS3, BB používá jinou metodu na skyboxy, to jsem totálně zničen xD. To jen taková vsuvka.
Podle mě je vydání na PC prakticky jisté. Bude to parádní doplění soulsovek. Velké těšení na tento skvost.
Na PC bych určitě viděl radši poslední GoW.
Když už to bude 30 FPS, tak aspoň stabilních po celou dobu hry. Ne jako první Dark Souls, u kterého jsem měl 20 FPS v Blighttownu nebo u posledního bosse.
Na PC je 30 fps dávno mrtvý, to by se neodvážili vydat
No na PS5 bych si celkem rád dal opáčko, protože na původním PS4 to občas s fps hraničilo s nehratelností, na pročku s boost modem už je to sice lepší ale i tak, chtělo to nějaký patch přímo s podporo na pro jako sůl.
No pokud to běží tak špatně jak Horizon tak ať si to nechají. O rozbité hry nemá nikdo zájem
Píšeš to jako by to vyšlo
Je to Souls hra a taký Dark Souls port si dodnes PC hráči pamätajú. Strašil ich viac, než niektorí bossovia.
Durante to během pár hodin opravil, poměrně brzy to pak běželo v 1080p 60fps bez problému.
Tak místo rozmlácených ovladačů budou rozmlácené klávesnice, myši a třeba i ostatní pc staff
Hehe, to jsem zvědavý
Ve skutečnosti mi ale přijde, že když člověk hraje s rozvahou a opatrně, tak – kromě některých bossů – zas tak moc neumírá.
Případně může hrát v coopu a jakmile jsou tam alespoň dva, mohou si prakticky každého bosse otáčet/kitovat, čímž se to drasticky zjednoduší .)
Spousta PC hráčů má ovladač. Mě nevyjímaje. Takové hry se mi s ním hrají pohodlněji.
Takže bych tam započítal i ty rozmlácený ovladače
Já věděl, že se vyplatí si počkat na PC port. S Horizon jsem také maximálně spokojen.
pokud ano tak snad to nebude tak rozbité jak Horizon
co je na tom rozbitýho , akorát máš na hovno počítač tak ti to nejede ,,,
Prosím pana šéfredaktora, aby tohoto hosta odstranil z guest listu. Pouze tu uráží uživatele a píše nesmysly. Děkuji
Už o tom uvažuji pár dní…
KKokso – prosím přestaňte se navážet do ostatních čtenářů a pokud možno, zmírněte také trochu svůj slovník.
Neuvažujete o zákazu anonymních účtů, takhle si každej ocas může přes anonymní účet plácat totální hovn*. A nejspíš by mě to donutilo si konečně obnovit účet.
Uvažujeme, ale zase je mi líto přijít o živější diskuze.
Nejprve to ale zkusíme pozitivně – např. příští soutěž plánujeme udělat jen pro registrované uživatele s určitou (rozumnou) číselnou úrovní jejich profilu.
To jsem si myslel, že už je teď, že nikdo neregistrovaný nevyhraje (nic jsem nevyhrál, tak podle toho uvažuji).
PS: U hry Forza Motorsport je na Xbox storu napsáno, brzy v gamepassu, to by mohlo znamenat, že hra vyjde už brzy ( ne za rok).
počítač na to mám víc než dostatečný není problém v PC ale problém s portem což už uznali i vývojáři a na opravě Horizonu naPC pracuji a má to být jejich hlavní priorita
Nenarazil jsem na sebemenší problém na PC u té hry. Naopak vše běží stabilně a krásně.
Mám to stejně… bohužel, protože pro účely recenze bych možná byl raději, kdybych na některé ty problémy narazil a mohl o nich informovat.
A co treba, ze v dlc nefunguje deformace snehu. Nebo, ze jsou animace locknuty na 30 fps takze pri vetsim fps nefunjou vlasy nebo obleceni jak by melo. O tom ze to nekdo spusti a druhej se stejnou sestavou ne je taky haluz. Propady z 60 na 5 fps
Deformace sněhu mají různé hry řešené různě, nepřipadlo mi to nějak rozbité.
Hrál jsem na 60 fps a nepozoroval jsem nějaké nepřirozené chování oblečení nebo vlasů, které by mě tahalo za oči a kazilo zážitek.
O problémech s FPS jsem četl, ačkoliv sám jsem si ničeho takového nevšiml (ano, ani v Meridianu).
Nerozporuji vůbec, že ta hra je špatně optimalizovaná, ale mě prostě běžela ok (to samé se mi stalo s Phoenix Pointem, Red Dead Redemption 2 a dalšími, na které plno hráčů potom nadávalo).
Deformace snehu je pridana featura pro dlc lokace u ps4 ktera na pc chybi.
Pc verze:
https://youtu.be/beO0CF6EJ7E
Ps4
https://youtu.be/59IdznMNXxk
Děkuji za odkazy, už to chápu.
Je to určitě škoda, ale nevnímám to, jako že to na PC je „rozbité“ – prostě to tam není a nevypadá to tak dobře, jako kdyby to tam bylo.
Coz je zvlastni pac na gureilla twiteru sou screeny z pc verze a je tam ta deformace videt. Je mozny ze to pokazil day one patch.
Já jsem právě měl pocit, že jsem to ve hře během recenzování viděl, ale nejsem si už dostatečně jistý, abych to mohl tvrdit 100%.
i7 9700, 32gb ddr4, 2070rtx 8gb hra na m.2 SSDčku a pprostě to má problém udržet stabilně FPSka (60+) + sem tam to crashuje a je uplně jedno jeslti nastavení na ultra nebo medium vyjde to skoro nastejno
Někomu to jede v pohodě a někomu vůbec, není to jediná hra, která je taková, i když tady to je očividně o něco horší. Každopádně dost často je problém i na straně uživatele, kterej má sice top komponenty, ale počítač zasviněnej všelijakým balastem, nefunguje mu správně a pak se diví.
3 Roky stará hra si bere 22 GB z 32 GB RAM a 13 GB z 16 GB VRAM a stejně běží špatně.
A ne není to problém jen u mě – stačí se podívat na recenze.
Tohle je studio který už dělalo několik her na pc a je to aji jinej engine. On je to možná aji stejnej engine jak z DS kterej má taky problém s více než 60 fps ale u takový hry není stejně potřeba víc jak 60.
Přesně tak. Ta hra byla od začátku stavěná s tím, že poběží na 30 FPS. Už od Demon’s Souls sice v enginu je 60 FPS mód, který lze zapnout pomocí debug menu, ale herní logika je vázaná na framerate, takže v momentě kdy FPS přesáhlo 30, běžela hra rychleji.
Od toho se odvíjí i rozhodnutí při designu jak samotných levelů, tak způsobu jakým hra streamuje assety z disku.
To jak FPS ovlivňují rychlost hry se změnilo až s PS4 Pro patchem a PC portem Dark Souls 3. Lance McDonald využil ten PS4 Pro patch pro Dark Souls 3 a pomocí reverse engineeringu zjistil jak funguje. Aby dosáhli vyšších FPS, tak museli manuálně projít všechny části enginu, které jsou vázané na FPS a změnit kód hry tak, aby pravidelně zjišťoval aktuální framerate a herní logika se řídila dle něj. Je toho opravdu hodně včetně např. rychlosti výtahů, lezení po žebříku, fyzika oblečení, částicové efekty, alfa efekty, krev z nepřátel.
Každopádně engine Bloodborne je velmi velmi podobný enginu z Dark Souls 3 a očekával bych tak PC port který na tom bude podobně jako port DS3.
Je to stejný engine, gparams, mapy a další je identické.