World of Warcraft je stále mimořádně populárním MMORPG, které hrají milióny hráčů po celém světě. Tento rok se posléze tento titul dočká svého nového datadisku s podtitulem Shadowlands, jenž kromě různých změn ve hratelnosti přinese i možnost připojení se k jednomu ze čtyř covenantů (Necrolord, Kyrian, Night Fae a Venthyr), jenž nabízejí i různé speciální výhody.
Včera pak byla ohlášena i oficiální animovaná série Shadowlands Afterlives, která bude ještě více rozvíjet příběhové pozadí, kdy se zaměří na čtyři říše (Bastion, Maldraxxus, Ardenweald a Revendreth), v nichž se právě vyskytují i jednotlivé covenanty a jejich stoupenci.
V seriálu se taktéž pravděpodobě dočkáme i Garroshe, Uthera či Arthase, kteří se zde v nějaké formě zřejmě objeví.
Na první epizodu se můžeme těšit 27. srpna v 20:00 našeho času v rámci letošního Gamescomu během Opening Night Live. Celkově se pak bude jednat o čtyři díly, kdy se tedy dá očekávat, že každá epizoda bude pokrývat jednu z připravovaných zón v datadisku.
Nejprve cestování časem, nyní záhrobí a práce s mrtvými postavami. Jde vidět, že Blizzardu dochází nápady a WoW by měli dát alespoň na chvíli k ledu.
WoW je MMORPG a takové hry nejdou odložit k ledu, protože by ta hra nadobro umřela, kdyby měla například dva roky pauzu. Mimochodem, tohle všechno je v rámci příběhu v pořádku a není to žádný výmysl, který by si někdo vycucal z prstu ze dne na den. Všechno co si zmínil je příběhově v pořádku. Říct, že dochází Blizzardu nápady je blbost, protože to je lore, který se takto vyvíjí a vyvíjel celý předchozí datadisk a bude se napojovat na tento nový datadisk. Někdy je lepší nic nekomentovat, pokud danou hru nehraješ a neznáš, protože potom se akorát šíří tyto blbosti, kdy si to jeden přečte a tvrdí to dalších 10 let o WoWku.
Přesně
Hru možná nehraji, ale lore mě vždycky zajímal a mám doma komplet knihy, co vyšly v češtině. Kdyby Blizzard chtěl, mohli by klidně pokračovat jen s Classicem, nechat značku chvíli uležet, vydat třeba zase nějaký menší titul ze série a zkusit tak dát značce nový směr. Pak by se mohli vrátit a udělat třeba WoW2. Novou hru, založenou na nových mechanikách, kde by svět nebyl rozdělen pořád mezi tytéž 2 frakce, ale fungoval by třeba zase trochu jinak. Jsou ale tropy, které se obecně považují za takové, kdy po nich tvůrci sahají, když už neví, kam značku posunout. A to teď právě Blizzard dělá. Nevidím problém v tom, aby hodili větší časový skok, kdy si rozehrají úplně novou zápletku, než aby se táhli celou dobu s těmi stejnými postavami a pak nevěděli, co s nimi.
Tak to, že Blizzard neví co s postavama jde vidět už pěknou dobu například na Jaině. Ta svoje chování mění od zakladu co datadisk, jako by to byla pokaždé úplně jiná postava. Důležité postavy, na které se lidé roky těší, jsou na scéně při nejlepším jeden větší patch a nemluvě o překrucování již dávno poroběhnutych události ala Illidan a démon hunteři, kdy to s prominutím nedávalo absolutně žádný smysl. O Allerii a Turalyonovi raději pomlčim. I když kdyby je „neoživili“ tehdy, tak budou smrdět v Shadowlandu no, ale i to by dávalo větší smysl, než jejich zázračné přežití. Ale i tak tu hru mám rád a nedivím se že po takové době to má spoustu nejasností a blbosti co nedávají smysl. Nedělá na tom jeden člověk a že by se děj nějak podrobněji plánoval do předu si taky můžeme max nechat jen zdát.