ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

    Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

    Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

    Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

    The Last of Us

    Seriál The Last of Us se dočká druhé série

    Remake dead space

    Remake Dead Space se dočkal vydání, podívejte se na porovnání s originálem

    Redfall

    Redfall od vývojářů Prey odhaluje minimální HW požadavky

    Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

    Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

  • Recenze
    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Dwarf Fortress Steam Edition dostalo datum vydání

    Recenze Dwarf Fortress – nebývale návyková záležitost

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

  • Speciály
    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Lednové hry

    Lednové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

    Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

    Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

    Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

    The Last of Us

    Seriál The Last of Us se dočká druhé série

    Remake dead space

    Remake Dead Space se dočkal vydání, podívejte se na porovnání s originálem

    Redfall

    Redfall od vývojářů Prey odhaluje minimální HW požadavky

    Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

    Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

  • Recenze
    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze kompletní edice hry Zaklínač 3: Divoký hon

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Recenze Sonic Frontiers – divná správným způsobem

    Dwarf Fortress Steam Edition dostalo datum vydání

    Recenze Dwarf Fortress – nebývale návyková záležitost

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

    Recenze New Tales from the Borderlands – jen pro fanoušky

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní World War 3

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

    Dojmy z hraní Forever Skies – velká naděje pro fanoušky Subnauticy

  • Speciály
    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Nejočekávanější hry roku 2023 podle redakce magazínu Zing

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Lednové hry

    Lednové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý

Marek se v Norsku podílí na nové hře na motivy Duny.

Marek Černý autor: Marek Černý
3. 9. 2020
v sekci Novinky, PC, PlayStation 4, Speciály, X1
0
Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Marek začal s herním designem v Cauldron, kde spolupracoval s Activisionem na sérii Cabela’s Big Game Hunter.

Přešel do Bohemia Interactive jako senior a následně lead na DayZ, Survivor GameZ DLC, a k Charged Monkeys na vývoji F2P What The Hen!

Dnes je to víc jak půl roku, co pracuje pro Norské studio Funcom.

Ahoj Marku, co tvoje začátky s hrami a PC?

Keď sa nad týmto zamyslím, tak sa musím usmiať. Vždy som sa veľmi rád hral. Trávil som za počítačom viac, ako si moja rodina myslela, že je dobré. Klasické „keď sa budeš stále iba hrať, tak z teba nič nebude“ asi tak úplne nevyšlo. Najzvláštnejšie na tom pre mňa je, že napriek tej všetkej vášni  k hraniu ma nikdy nenapadlo, že by som hry mohol robiť aj ja. Tento moment prišiel tak trochu náhodou, keď mi prišla do cesty ponuka od Pixelfederation robiť ako creative writera a dizajnéra na strategickej hre Emporea. Vtedy som zistil, ako veľmi túto prácu zbožňujem a že už nikdy nechcem robiť nič druhé.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý emporea
Emporea

Jaké jsou tvé nejoblíbenější hry?

Ako herný dizajnér musím byť schopný oceniť akúkoľvek hru, preto rozoznávam dva módy hrania: pracovný, kedy študujem referenčné projekty a osobný, kedy hrám načo mám práve chuť. Momentálne pracujem na projekte, v ktorom sa tieto dve sféry veľmi silno prelínajú, ale začína sa mi veľmi silno kopiť zoznam hier, ktoré si dlžím prejsť (napr. Death Stranding, Sekiro, Last of Us 1 a 2).

Nakoniec ale môjmu hernému kráľovstvu vládne jediná hra, ktorá ma zasiahla silnejšie ako akékoľvek iné. Kombinácia kozmického hororu, holistického rozprávania príbehu, rytmu výziev a uspokojenia, neskutočná hudba a hlavne všadeprítomný pocit tajomstva robia z Bloodborne moju osudovú hru. Celkovo osobne rozdeľujem hry na From Software souls hry a ostatok, ale Bloodborne je osudová láska. Ešte stále sa vyrovnávam s tým, že už nikdy žiaden Bloodborne nebude a asi by ani nemal byť.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý bloodborne
Bloodborne

Jací jsou tvoji oblíbení designéři a z jakého důvodu?

Na túto problematiku mám vcelku vyhranený a asi nie úplne populárny názor. Hlavne medzi dizajnérmi… Z môjho pohľadu by som mohol povedať, že najobľúbenejším designerom je Peter Molyneux, lebo krásne demonštruje čo si myslím o kulte osobnosti v hernom priemysle.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý pm
Peter Molyneux

V skratke by som povedal, že geniálne osobnosti na ktorých stojí a padá úspech projektov sú extrémnymi výnimkami a väčšinou sa jedná o veľmi konkrétnu situáciu konkrétneho projektu s konkrétnym tímom. Dokončiť dobrú hru je neskutočne komplexný proces, ktorý vyžaduje obrovskú koncentráciu talentu, skúseností a schopností. Vždy je to o tíme, nie o jednom dizajnérovi, alebo inej celebrite – tváre projektu. To je väčšinou marketingová komunikácia. Veľa krát som počul, že úspešný titul bol dokončený nie kvôli, ale napriek kreatívnemu géniovi s veľkým menom. Samozrejme, že máme veľké mená ako už spomenutý Hidetaka Miyazaki, ale aká je skutočnosť, to je veľmi ťažko zistiť. Ja si tieto veľké mená veľmi vážim, hlavne keď sa im podarí opakovaný úspech, ale nerobím si ilúzie o ich skutočnom prínose k projektu.

Osobne si myslím, že hra je tak maximálne 5 – 10% nápad, ostatné je samotné spracovanie. Preto moji najobľúbenejší dizajnéri sú tí, ktorí pomáhajú tímu pri tomto spracovaní a nepotrebujú, aby ich meno svietilo na titulkách. Pre mňa je jadrom herného dizajnu násobenie potenciálu vývojárskeho teamu. Každý dizajnér, čo toto dokáže, čiže má dostatok kreativity, systematickosti, komunikačných schopností a zároveň pokory je mojím hrdinom a vzorom.

Proč jsi nakonec zvolil Funcom a co nám můžeš říct o survival hře z prostředí Duny?

Celé moje Nórske dobrodružstvo sa stalo tak nejak samo. Dostal som kopanec, ktorý ma dostal mimo komfort zóny a musel som hľadať novú pozíciu. Keďže Česko – Slovenský herno-vývojársky ekosystém má iba určité množstvo možností – pre mňa trochu prekvapivo musím povedať, že náš ekosystém štúdií a celkovej gamedev komunity je vyvinutejší ako v Nórsku – tak som musel hľadať v zahraničí. Po asi mesiaci intenzívnych pohovorov boli vo finále Funcom a CD Project, nakoniec som vybral Funcom kvôli Nórsku a Dune.

Asi nikoho neprekvapí, že zatiaľ moc toho o survival hre z prostredia Duny povedať nemôžem. Môžem ale povedať, že je to pre mňa asi to najbližšie k projektu mojich snov, čo som zatiaľ v živote mal. Survival žáner je už moja srdcová záležitosť a mať možnosť pracovať na hre z prostredia Duny je neuveriteľné. Máme sa všetci načo tešiť…

The latest @funcom presentation of Q2 2019 Financials included a short segment on their forthcoming #Dune game. pic.twitter.com/LlY6T0W8Ih

— Dune-BehindTheScenes (@DuneInfo) August 31, 2019

Jak se stavíš k celému universu Duny?

Lynchov film patrí medzi moje najobľúbenejšie scifi filmy. Hlášky ako „A beginning is a very delicate time“, alebo „Sleeper must awaken“ som vždy používal viac ako by som mal. Knihu som čítal na strednej škole a RTS Duny som hltal jednu za druhou. Teraz, keď pracujem na komplexnej hre z prostredia Duny mám možnosť sa znovu ponoriť do tohto sveta a nevychádzam z úžasu. Od vtedy, čo pracujem pre Funcom som prečítal všetky Frankove knihy a čakám, kedy sa mi dostatočne uležia, aby som ich mohol začať čítať znova. Herný dizajnér sa musí nechať vedieť profesionálne posadnúť svetom, ktorý spracováva a v prípade Duny je to pre mňa neskutočným potešením a inšpiráciou.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý duna
První české vydání (1988) kultovní knihy Duna od Franka Herberta (napsal ji roku 1965)

Funcom funguje přes dvacet let. Jak tam vůbec vývoj probíhá?

Funcom za tých 20 rokov prešiel niekoľkými fázami. Zažil doby, kedy mal pobočku s 400 zamestnancami, ale aj obdobie kedy veci neboli rúžové. Jeden z dôvodov, prečo som sa rozhodol pre Funcom bol, že som videl, že sa dokáže poučiť a spraviť evolučné kroky. To z mojej skúsenosti dokáže spraviť veľmi málo tímov. Je to náročné a vyžaduje si to veľkú mieru reflexívnosti všetkých zúčastnených. Samozrejme, že tento proces nikdy nekončí.

Čo sa týka samotnej práce, musím povedať, že si neskutočne užívam profesionalitu kolegov, ktorí sú väčšinou z celého sveta a ešte sa stále bavím na to, kto všetko robil na akých projektoch a aké tam boli perličky za oponou. Celkovo prevláda Škandinávska plochá hierarchia, profesionálny prístup a úcta. Na pozadí sú stále relatívne vrelé a kamarátske vzťahy, ale nikdy nie na úkor profesionality. A všetci zbožňujú moje vtipy.

Jak jsou na tom Norové s hrami? Co říkají na České a Slovenské hry?

Akurát minulý týždeň som mal oblečené DayZ tričko a bol som v obchode, kde sa ma predavač spýtal, či hrávam DayZ. Zazubil a povedal som, že som bol jeden z vývojárov. Predavač vybuchol nadšením a po pár vetách som mu odporučil, nech znovu skúsi DayZ zahrať, že teraz je nato skvela doba. Myslím si, že tá príhoda spríjemnila deň aj mne, aj predavačovi.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý dayz
DayZ

Jak ti vyhovuje home office?

Ja som už pred tým pri viacerých príležitostiach pracoval z domu takže som vedel, že home office mám vcelku rád. Teraz už znovu chodíme do kancelárie. Doma sme boli asi 4 mesiace.

Vôbec som sa nesťažoval. Našťastie mi robia doma neustálu spoločnosť moji traja mačací supervízory, takže o „sociálny“ kontakt som núdzu nemal. Bez nich by to bolo neporovnateľne ťažšie. Tiež som vedel, že keďže teraz budem doma, tak musím naskočiť na nejaký konštruktívny režim, čo sa mi aj podarilo. Začal som pravidelne cvičiť, normálne si variť a skrotiť svoj jedálniček. To popri mojej práci dalo existovaniu v izolácii rytmus, vďaka ktorému, som nemal najmenší problém. Dokonca práve naopak mi to veľmi fyzicky aj psychicky prospelo. Trochu mi to chyba.

Celkovo home office ma výhody aj nevýhody. Umožňuje štruktúrovanejšiu a účelnejšiu komunikáciu, ľahšie sa vytvára čas a priestor keď je treba sa ponoriť do nejakej úlohy a zostať v zóne, ale stráca sa spontánna komunikácia. Tiež mne osobne vyhovuje flexibilnejšia možnosť si nadávkovať pracovné hodiny počas dňa ako potrebujem. Bol som prekvapený ako málo home office narušil efektivitu tímu.

Návrat do kancelárie bol prvý deň veľmi zvláštny, ale hneď druhý deň naskočili rutiny a všetko bolo ako pred tým. Teraz budem home office využívať účelne na dni, počas ktorých sa potrebujem viac sústrediť na špecifické úlohy.

Slovenští vývojáři v zahraničí: Marek Žilavý marekz
Marek Žilavý
Štítky: cesti vyvojari v zahranicislovensti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Mafia DE upoutávka „Vítejte v Lost Heaven“

Další článek

Koukněte, jak se hraje Doom Eternal na RTX 3080

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 2 roky
Další článek
Koukněte, jak se hraje Doom Eternal na RTX 3080

Koukněte, jak se hraje Doom Eternal na RTX 3080

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Ubisoft

      Ubisoft nabízí hru zdarma

      20. 1. 2023
      Epic

      Epic nabízí dvě hry zdarma

      26. 1. 2023
      11-11 Memories Retold

      Přidejte si zdarma do knihovny příběhovou hru z období první světové války

      19. 1. 2023
      The Last of Us

      „Ellie byla aktivována“ bizarní výrok tvůrců TLOU seriálu

      21. 1. 2023
      Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

      Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

      37
      V Praze je asi 200 vývojářů S.T.A.L.K.E.R. 2, dalších 130 zůstává na Ukrajině

      V Praze je asi 200 vývojářů S.T.A.L.K.E.R. 2, dalších 130 zůstává na Ukrajině

      34
      The Last of Us

      „Ellie byla aktivována“ bizarní výrok tvůrců TLOU seriálu

      32
      Forspoken

      Forspoken se dočkalo vydání, bezplatnou demoverzi si můžete vyzkoušet i na PC

      29
      Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

      Vyzkoušejte si demo sci-fi strategie The Last Starship

      28. 1. 2023
      Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

      Warhammer 40K: Rogue Trader ukazuje v novém vývojářském deníčku nepřátele

      28. 1. 2023
      The Last of Us

      Seriál The Last of Us se dočká druhé série

      28. 1. 2023
      Remake dead space

      Remake Dead Space se dočkal vydání, podívejte se na porovnání s originálem

      27. 1. 2023

      Nejnovější komentáře

      • eVe-CZ: Redfall od vývojářů Prey odhaluje minimální HW požadavky
      • Paul: Remake Dead Space se dočkal vydání, podívejte se na porovnání s originálem
      • Rack: Redfall od vývojářů Prey odhaluje minimální HW požadavky
      • Rack: Redfall od vývojářů Prey odhaluje minimální HW požadavky
      • Rack: Remake Dead Space se dočkal vydání, podívejte se na porovnání s originálem
      • Rack: Seriál The Last of Us se dočká druhé série
      SpellForce: Conquest of Eo má datum vydání

      SpellForce: Conquest of Eo má datum vydání

      24. 1. 2023
      Souhrn recenzí remaku hry Dead Space

      Souhrn recenzí remaku hry Dead Space

      26. 1. 2023
      The Dark Pictures: Switchback VR

      The Dark Pictures: Switchback VR postihl odklad

      24. 1. 2023
      Dungeons and Dragons: Čest zlodějů přichází s ambiciózním trailerem

      Dungeons and Dragons: Čest zlodějů přichází s ambiciózním trailerem

      25. 1. 2023
      Přehled esport novinek ze 3. týdne

      Přehled esport novinek ze 3. týdne

      22. 1. 2023
      Streamer dohrál TLoZ: Breath of the Wild padesátkrát za 24 hodin

      Streamer dohrál TLoZ: Breath of the Wild padesátkrát za 24 hodin

      27. 1. 2023
      Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

      Jake Solomon na dalším XCOMu nepracuje a „nic o něm neví“

      27. 1. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář