Ve srandě si říkáme, co může být jednodušší než prodávat inzerci na herním magazínu jako je třeba náš Zing.cz ? Roste (meziročně jsme na dvojnásobku unikátních uživatelů) a má věrnou a kvalitní komunitu hráčů počítačových a konzolových her. No a fandové her, to je přeci ta nejlepší skupina zákazníků, ne? Mají nadprůměrné příjmy (ty mašiny a hry něco stojí) a nebojí se je utratit. Mají rádi technologické novinky a hračičky, jsou technicky zběhlí a žijou hodně online. Mají rádi eshopy a rychloobrátkové zboží. No a 3/4 z čtenářů jsou muži a to většinou ve věku 25-35 let, jsou už po škole, vydělávají ale také si rádi za ty peníze udělají radost. Dámské publikum je zde pravda v menšině, ale výrazně roste a za poslední rok se podíl žen a dívek v naší komunitě zdvojnásobil a to nám dělá také velkou radost.
Pravda je, že to s prodejem inzerce zas tak jednoduché není a my to neumíme. Rádi hry hrajeme, rádi o nich píšeme a ještě radši si o nich vyměňujeme názory se čtenáři, ale inzerce se zatím točila čistě jen kolem herních distributorů, ale dál jsme zatím nemířili. Jelikož web je živ z inzerce, tak to výrazně brzdí náš rozvoj a cíl: vyměnit současnou pozici č.3 v herních online magazínech za číslo 1. Cítíme, že na to máme a čísla, kvalitní redakce a zájem čtenářů nám to potvrzují. Co ale nemáme, je kvalitní prodej reklamní plochy a s tím byste nám mohl(a) pomoci.
Mise je jednoduchá: čím více inzerce seženete, tím více peněz doputuje na Zing, tím kvalitnější bude mít obsah a rychleji poroste a tím lépe se vám zas bude prodávat inzerce. No a nezapomínejme na takový „malý detail“, že 30% ze získaných peněz za inzerci je odměna pro vás.
Nenabízíme žádné teplé místečko a životní jistoty. Nabízíme ale kvalitní „produkt“ a 30% z prodeje, strop v odměnách neexistuje. Vhodné pro někoho, kdo má více podobných inzertních ploch a nebude závislý jen na Zingu, protože minimálně ze začátku ho to nedokáže uživit. Vhodné pro člověka na volné noze a živnostenském listu. A také je to vhodné pro někoho, kdo o reklamě a jejím prodeji něco ví a má již kontakty. Ale jde to i bez nich, pak je ale podmínkou hodně energie a nadšení.
Na věku, vzdělání a pohlaví nám nezáleží. Záleží nám na výsledcích a kvalitní reprezentaci našeho magazínu mezi potencionálními inzerenty a partnery. Pokud uspějete, získáte do portfolia jeden z největších oborových magazínů v zemi s velkým potenciálem a postupně i nadstandardní výdělek dle vašeho přičinění.
Pokud nám chcete s touto misí pomoci a cítíte se na to, tak pošlete životopis či nějaké pracovní porfolio a průvodní dopis, proč zrovna vy. Pokud k tomu přihodíte ještě třeba hrubou analýzu z veřejných dat, co byste hned začal(a) dělat a jaký máte plán a vizi, tak tím nemůžete nic zkazit, spíše naopak.
Kontaktovat nás za tímto účelem můžete zde.
Nemám s reklamama problém. Na stránkách, který mě baví si vypínám Adblock. Jen to prosím nepřežeňte, aby tu nebylo víc reklam než obsahu.
Souhlasím. Když na mě nebudou vyjíždět ze stran webu okénka a vyskakovat pop-upy s reklamami, tak s nimi taky nemám problém. Pokud se ale podobné chování začne ukazovat nebo mi reklama znemožní navigaci či prohlížení webu, tak Adblock okamžitě zapínám.
Nejprve par citaci z clanku:
„… meziročně jsme na dvojnásobku unikátních uživatelů …“
„… 3/4 z čtenářů jsou muži …“
„Dámské publikum je zde pravda v menšině, ale výrazně roste a za poslední rok se počet žen a dívek v naší komunitě zdvojnásobil a to nám dělá také velkou radost.“
Prominte, ale tyhle „oblbovaci kecy“ si nechte na manazerske schuze, ne pro ctenare. Jestlize mate celkove za posledni rok dvojnasobek unikatnich ctenaru a jejich pomerne zastoupeni se nezmenilo, je uplne logicke, ze pocet zen mezi ctenari bude take dvojnasobny a cokoliv jineho by bylo neocekavane. Jestlize byl pred rokem pomer muzu a zen 3:1, i po pomernem zdvojnasobeni poctu ctenaru za rok bude dvojnasobny pocet muzu a dvojnasobny pocet zen a pomer stale bude 3:1.
Nevim, jak vy si vykladate slovo „vyrazne“, ale pokud vam vyrazne vzrostl pocet ctenaru celkem, pritom pomerne zastoupeni tech ctenaru se nezmenilo, vypichovani pouze jedne casti z onoho pomerneho zastoupeni jako „vyrazne“ si pozvolna zacina tykat s manipulativnimi technikami. Samo o sobe to neni nic extremne duleziteho, ale vzhledem k tomu, ze selektivni vypichovani informaci je dnes pritomno temer vsude, kam se clovek podiva, jsem na tohle uz citlivy. Proc vubec resite pocty muzu a zen? Pripada mi, ze se Zing zacina posledni dobou cim dal casteji zajimat o „postmoderni temata“ a to mi radost nedela. Ja tu jsem kvuli hram, ne kvuli pomernemu zastoupeni a prirustku konkretnich skupin populace.
Mě zase osobně směr a kvalita Zingu, která už poslední rok výrazně stoupá, přesně takhle vyhovuje. Nikde tu nevidím žádná „postmoderní témata“, ale naopak poctivý herní servis. Zrovna v neděli mě potěšila nová hardwarová rubrika a takových věcí tu je víc.
Bylo tam jedno slůvko špatně – nemělo být „počet“ ale „podíl“.
Opraveno, děkujeme za upozornění.
To samozrejme vyznamne meni vyzneni clanku a v takovem pripade to vypichnuti podilu zen je relevantni nova informace, ktera z marketingoveho hlediska stoji za zminku. To take znamena, ze muj puvodni prispevek se vztahuje k jinemu kontextu, nez ktery je nyni v clanku.