Naughty Dog je již dávno etablované studio, které nám v průběhu let přineslo hned několik videoherních trháků, jako je třeba Uncharted či The Last of Us.
Minulý rok jsme se pak dočkali druhé dílu právě z The Last of Us (naše recenze zde), tudíž aktuálně zůstává otázkou, na jaký jejich další projekt se můžeme těšit.
A někteří fanoušci by si zřejmě velmi přáli fantasy, přičemž se mohlo zdát, že tento jejich sen by se brzy mohl stát realitou, jelikož si někteří všimli, že senior concept artist z Naughty Dogu, Hyoung Nam, v listopadu na server ArtStation vypustil trojici zajímavých konceptů pod názvem Ženy severu, které lze vidět níže, přičemž popis u nich byl:
„Inspirace z nové hry. Vy víte, o čem mluvím…“
Někteří se proto začali domnívat, že ona „nová hra“ mohla být právě oním připravovaným projektem, na němž toto studio aktuálně pracuje, což by podle obrázků naznačovalo, že skutečně půjde o fantasy.
Bohužel, toto přání nejspíše zůstane pouze přáním, jelikož Nam serveru IGN upřesnil, že tyto ilustrace nejsou z jejich nové hry, kdy se pouze jedná o fan art inspirovaný Assassin’s Creed Valhalla, jenž právě vyšel v listopadu.
Také posléze raději upravil popis, aktuálně znějící takto:
„Inspirováno novou hrou zvanou Assassin’s Creed Valhalla. Vy víte o čem mluvím…“
Přirozeně tedy zůstává záhadou, na čem Naughty Dog aktuálně pracuje.
A rozhodně na něčem ano, jelikož Neil Druckmann v půlce ledna lákal případné nové zaměstnance na to, aby šli k nim pracovat na něčem velice „cool“ s několika nabízenými místy v oblasti animace, editace či programování.
Come work with us! We're making something very cool!🤐 https://t.co/ZGU6W3cAKU
— Dr. Uckmann (@Neil_Druckmann) January 14, 2021
Máte nějaké tipy, na čem by studio mohlo dělat? Dejte nám vědět v komentářích.
Já bych něco co jde hrát i v kooperaci, takovy Uncharted: The Lost legacy si o to říkal.
Ač bych si přál TLOU part 3, tak hádám, že dělají na nějaké nové značce. A pokud to opět bude lineární příběhový singleplayer titul, tak budu jen rád.
Uncharred ve středověku
Tak on to vlastně je středověk.
A lidskému jazyku je nemožné vylíčit tu strašnou věc. Vskutku každý, kdo nespatří tu hrůzu, smí být zván blažený. A oběti umíraly téměř ihned. Otékaly pod pažemi a ve slabinách a padaly k zemi mrtvy během řeči. Otec opouštěl dítě, žena muže, jeden bratr druhého; neboť tato nemoc, zdálo se, zachvacovala dechem a pohledem. A tak umírali. … Na mnoha místech v Sieně se vykopávaly velké jámy a plnily množstvím mrtvých. A umírali po stovkách ve dne v noci a všichni byli vhazováni do těch jam a zahazováni hlínou. A jakmile se tyto jámy naplnily, vykopávaly se další. A já, Agnolo z Tury … jsem vlastníma rukama zakopal svých pět dětí. … A tak mnoho lidí umíralo, že všichni věřili, že je to konec světa. (wiki)
Tento popis epidemie moru ze 14. stol. jsem již četl. Jeden z nejbarvitějších. Nicméně, středověk mnohdy nebylo špatné místo k žití. Zejména 12-13. stol. To byl rozkvět vědy, literatury, umění, architektury apod. (tzv. Renesance 12. Stol.). Druhá polovina 14. stol byla pěkně na nic, zejména kvůli epidemii moru, tzv Černé Smrti, která zkosila 1/3 tehdejší evropské populace, a dále po epidemii moru, přišli hospodářské problémy, takže zbytek 14. stol. se nesl v duchu hospodářské krize a hladomorů.
Uncharted se zamerenim na severskou mytologii
Ani se nedivím. Tohle by byl moc velký zásah do jejich šablony podle které jedou každou hru už od prvního Uncharted – pokaždé jen s minimální změnou. Ať už dělají na čemkoliv tak to bude klaustrofobní a lineární příběhovka co se bude hrát úplně stejně jako už šestkrát před tím. Hezky po vzoru Ubisoftu.
Gameplay a zasazení by mohli trošku odměnit, ale já sem ráda, že aspoň někdo ještě koridorovky dělá. Že všech těch open worldů už začínám být dost frustrovaná
Díky popularitě otevřených světů o to víc pak ty očividné hranice koridoru praští do očí a působí to zastarale protože i koridor se musí umět udělat. Ale to není jediný problém. I ten jejich level design je stejně mizerný už celé roky. Třeba v TLoU2 při hledání benzínu vlezu do synagogy a první co vidím je vpravo evidentní cesta ven, naproti k té nenápadné konstrukci budu muset přistavět bednu která bude kde jinde než vlevo za plotem u benzínu aby to vypadalo trošku jako puzzle k vyřešení. Jo přesně tam kde je ta velká brána kterou ani není třeba zkoušet když hned dva metry od ní je díra v plotu velká jako náklaďák ale proč to nezmáčknout „for the LoLs“. Když tam pak člověk zjistí že ta brána je zajištěná z druhé strany západkou a prostrčit ruku obří mezerou mezi mříží a západku odjistit je pro přežití moc pokročilá mechanika tak to už bylo k pláči. Hned jsem si vzpomněl na ten meme „very hard“ lockpickování napůl vyvrácených dveří ze třetího falloutu.
Proč měnit něco v čem jsou nejlepší ?
Jen doufám že se nebudou cpát do open worldu. Jejich hry mě baví už jen z důvodu že to nejsou hry na několik desítek hodin
Jak bohužel, BOHUDÍK. Ve světě her je již docela dost zastoupeno fantasy. Oni existují i jiné žánry víš a to jak právě ty uvažuješ tak to přesně kurví hry, dej si facku. Právě teď se po telefonu bavím (na rozdíl od tebe) se skutečným fanouškem ND a ten z představy, že studio ND by se pustilo do žánru fantasy, které je takřka nutně a nudně povinné, netleská nadšením, kdy děkuje bohu, že ty 3 obrázky jsou jen fake. Vnímám to úplně stejně. Běž si zahrát FORTNITE a umři strachy u The Callisto Protocol.
Já bych si od nich to fantasy klidně dal.
Fortnite jsem nikdy nehrál (nebo teda pardon, zkoušel jsem to, ale nebavilo mě to) a úplně nevím, jak by má láska k fantasy měla „kurvit“ hry, ale budiž.
A ano, zrovna takový fanoušek ND nejsem, to je pravda.
Každopádně to, že někdo by si to fantasy rád dal, a někdo ne, je naprosto v pořádku, každý má nějaké ty preference, ale nevím, proč je třeba reagovat takto útočně?
Protože je to žánr, který převažuje ostatně podívej se co se se odehrává v Resident Evil Village, to nemá s RE vůbec nic společného, je to jen plagiát. A tak je u významné části her.
P.s: Fanatsy je dle literární vědy brakový žánr. Zatímco právě třeba The Last of Us vychází ze žánru „jižanská gotika“.
P.p.s.: Umíš psát bez „smaljíků“, nebo již bez nich nejsi schopen větu formulovat?
Jelikož u svých volnočasových aktivit tohoto typu (četba, film či digitální hra) především hledám zábavu a jsem schopen žít bez nějakého vysokého umění (ano, můžete mě asi klidně označit za burana), tak se častokrát u braku bavím nejvíce, což ale přirozeně neznamená, že bych nerespektoval či se nebavil i u něčeho jiného!
A ačkoliv souhlasím, že fantasy žánr je zastoupen hojně, tak asi v tom osobně nevidím aktuálně příliš problém, jelikož pořád mají hráči na výběr z mnoho dalšího.
Situace u RE Village mě posléze vlastně docela baví, jelikož zase dostáváme něco jiného. Ostatně to je podobné jako u sedmičky,
To je ale Tvůj problémm že ti stačí fastfood. Ve své volnočasové aktivitě čtu i autory jako Kafka, Cormac McCarthy, Merle, etc. a veř mne – neudím se, naopak až na pár vyjímek (třeba Rowlingová – a to je fantasy, nebo King a jeho nejlepší romány, ne ty které seká jak Baťa cvičky a již vůbec ne – vyjma Rita Hayworth and the Shawshank redemption – příšerné filmové adpatace) je to právě žánrová literatura, která je prázdná a především neskutečně nudná.
Ty si vlastně napsal, že si přeješ aby z Cafe Imperial se stal Mcdonald protože jíš právě tam a divíš se, že host CI toto odmítá.
A především jako novinář, by jsi v textu neměl vyjadřovat své subjektivní názory, ale pouze popisovat věcně události, tedy bez příslovce jako je např.: bohužel.
Napsal si ukázkový bulvární nadpis.
A proč se tedy značka jmenuje jako značka když tou značkou nechce být? Jsem, rád že mne rajská polévka kterou mne přinesli chutnala jako vanilkový puding, protože ještě včera byla rajskou polévkou.
Pokud chtěji vytvořit něco nového a ne RE ať značka nese i nový název.
Já se vůbec nedivím, že to onen „host“ odmítá. Zcela bez problémů ho chápu a jsem schopen jej respektovat, ačkoliv to vidím třeba jinak.
Což mi právě přijde, že tohoto vzájemného respektu úplně nejste schopen vy.
A já tady vůbec nemluvím o tom, aby McDonald vystřídal Café Imperial. Pokud bychom měli zůstat u této analogie, tak vlastně jen říkám, že by mi nevadilo, kdybych si od Café Imperial dal nějaký pořádný prasácký burger, jenž může být díky tomu, odkud pochází, ještě navíc povýšen na další level.
Nevykej mne – děkuji. A jsme doma, prostě Ty chceš opět burger. Uvědomuješ si jak je to vlastně sobecký vůči dnes, asi již bohužel menšině, kteří jej nemůžou vystát a jsou vděční, že alespoň ND vytvořilo hru, která se snaží být syrovější a vymanit se ze škatulky. To Ti opravdu přijde, že je málo fantasy her? Sám píšeš, že není.
Sobecké mi to rozhodně nepřijde, jelikož zde hovoříme pouze o tom, co by si někdo zahrál s chutí, zatímco někdo ne. Jedná se o osobní názor, jenž nikomu není vnucován (nebo alespoň z mé strany).
Pokud budou pracovat na něčem, co se zase o něco více trefí do tvé noty, tak ti to samozřejmě přeji (případně té vaší menšině) a i já na to pravděpodobně budu zvědav.
Prostě a jednoduše ale říkám, že já osobně nejsem fantasy přejeden, tudíž opravdu nemám problém, kdyby Naughty Dog pracoval na nějakém echt AAA titulu z tohoto žánru. Zároveň ovšem nemám problém s tím, když to bude kompletně něco jiného.
Podle hlavní fotky jsi fanoušek Dark Souls. Pokud ano, tak si představ že by Tě teď fanoušek Fortnite začal přesvědčovat o tom že je škoda že FromSoftware a jejich příští hra nebude battleroyal, protože dělají přeci pořád ty samé hry. A ja bych hned nastoupil a začal tu psát jaká je to škoda, že je třeba další battleroyal protože souls hry zjevně asi nejsou zas tak originální.
Být novinář automaticky neznamená, že člověk nemůže psát subjektivní slova/pocity. Novinky tady na Zingu se aspoň podle mě snaží být podány záživnější formou, proto si myslim, že sem tam se subjektivní pocit hodí. Je to o tom, jak si to daná redakce nastaví.
Dominiku to se ale VELMI pleteš, ale chyba nebude na Tvé straně, ale právě v tom že většina novinářů toto pravidlo nerespektuje, naopak děje se čím dál tím větší opak: Jeho úkolem je zpravit veřejnost o nějaké události, která se stala (nestala) nebo stane (nestane). Stojí na informacích a faktech. Ve zpravodajství se nesmí vyskytnout hodnocení nebo názor na danou událost, zpráva má být objektivní.
To je sice pravda, ale to se bavíme o zpravodajství typu ČTK, Reuters, BBC, ČRo, ČT atd. V takovém případě by mě osobní názory štvaly taky. Tady na Zingu ale jedeme trochu “odlehčenější formu”. Troufám si říct, že o tom docela vím, protože to studuju.
Na to jak sečtělý jsi, bys mohl zvládat mě/mně.
Nejen to, píšu se spoustou překlepů (jsem – jsme atd.) i chyb to mám celej život. Já je prostě nevidím, text vnímám jako celek.
Ty jsi kvalitní másílko….běž si dodělat úkoly a nepleť se mezi dospělé kloučku.
The Last of Us může vycházet z čeho chce, ale nic to nemění na tom, že je to taky fantasy/science-fiction. Uncharted jakbysmet.
Např.:
1) August 10, 2011 gamepur.com
Beware Spoilers Ahead/Read at Your Own Risk. The masterpiece from Naughty Dog, The Last of Us took inspiration from a post apocalyptic novel “The Road” written by American writer Cormac McCarthy.
This new bit of information comes from a hidden image in Ellie’s backpack. This easter egg was discovered by Reddit user “qazwsx127”, here is what he has to say about this: “Found an item in Ellies backpack during the winter section that seems to be a reference to the book, “The Road” which was a big inspiration for the story of The Last of Us.”
For those who want to know more about The Road Novel: “The Road is a 2006 novel by American writer Cormac McCarthy. It is a post-apocalyptic tale of a journey of a father and his young son over a period of several months, across a landscape blasted by an unspecified cataclysm that has destroyed most of civilization and, in the intervening years, almost all life on Earth. The novel was awarded the 2007 Pulitzer Prize for Fiction and the James Tait Black Memorial Prize for Fiction in 2006.”
The book was adapted to a film (post-apocalyptic drama) by the same name in 2009, directed by John Hillcoat, starring Viggo Mortensen and Kodi Smit-McPhee.
Boze Neubergu, uz se vzpamatuj. Na ty tvy povysenecky sracky neni nikdo zvedavej. Chovas se takhle i v realu?
Divím se, že tenhle thread tu ještě ve 13:30 visí. Nejradši bych drahého agresora propleskla. Co je tohle sakra za chování? Tady asi soudruzi rodiče udělali někde chybu…
Když už nic jiného, tak já se aspoň bavím. Jižanská gotika pro TLOU, tak to jo.
Re: Geralt z Rivie:
TLOU je i inspirováno CESTOU, a to je žánr jižanská gotika. Ve hře se nachází i jeden easter egg který k tomu odkazuje. Jestli si neviděl film, nebo nečetl předlohu (ta je krapánek drsnější – např..: scéna kde žena z hladu sní vlastní plod) podívej se na třeba tuto scénu z filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=L6QXs4oMayc
Okey, tady se nebudu hádat protože o „jižanské gotice“ jsem až do včerejška neslyšel. Co jsem našel na internetu, tak nějaké jeho prvky to má. Původně jsem myslel, že mluvíš přímo o žánru, což mi přišlo divný psát tohle u hry.
Agresora. Nepovídej a která část je agresivní?
A hlavně, kolik musí mít volného času na psaní těhle blábolů. Věřím, že to nedělá jen tady.
Mně hrozně připomíná sushi232 z Moviezone. To je taky podobný exot. Viz třeba tato diskuze:
https://www.moviezone.cz/clanek/41415-nataceni-noveho-batmana-provazi-problemy/diskuze/3
Vidíš a přitom mu právě v tomto vláknu nejvíce oponuji.
Re: Boggym 999
Protože sloužím v režimu tzv směnnosti kdy po každé jedné službě (24hod) mám volný víkend (3dny). Pojď k nám a budeš to mít stejně navíc za 48k hrubého (aktuální výše mzdy).
Díky za nabídku, jsem rád, že se ti v práci líbí. Popravdě, nechci si přihoršit tvými 48K a 24hod směnou
fízl no
Díky bohu za to. Navíc se již těším na rentu a 350 000/400 000 odstupné. Jméno pojď k nám, dostaneš náborák – tuším že 100K, ten když jsem nastupoval v 2006 nebyl.
Ano i v zábavě jsem náročný právě v reálu. A na rozdíl od Tebe se neschovávám za nick 1234, který není ani provázán s profilem.
Tak jsme se dozvěděli, že všechno co se nelíbí Neubergovi je blbost a měli bychom se nad sebou zamyslet. Co tam máme dál?
To není ale pravda, třeba mne se moc nelíbí poslední God of War, nebo Horizon, ale chápu a vnímám, že jsou to mistrovské kousky a že je GoW právem nejlepší hrou svého roku.
Jo, Neuberg. Jeho bláboly nikdy nezklamou
Starej dobrej Jířa vždy pobaví
K článku: Škoda, pořádný fantasy bych si od ND dal, myslím že by jim to i prospělo podobně jako tehdy přechod od Jacka k dobrodružné akční adventůře a později survival stealthu, a minimálně TLoU2 má skvělý close combat animace a když koukám občas na nějaký ty kompilace hráčů, tak až se divím že to opravdu není naskriptovaný.
Za tak starý nejsem. Tak nejúčinnější zbraň v LOUII je cihla (atd) která nikdy nemine a poté třeba ocelová trubka (na groundet hru ani jinak hrát vlastně nejde, munice se ve hře moc nenachází…). Poslední co bych si ale přál Abby a Ellie začaly kouzlit.
Hlavně jeho každý komentář je úplně o tom samém…..Nechtěl bych ho znát v reálu.
Tak takhle jsem se při čtení komentářu dlouho nebavil. Jakmile někdo na netu chce aby mu někdo vykal tak je jasný že člověk neni zrovna v pořádku…
PS: Ještě k ND je mi jedno na čem dělají pokud to zase bude lineární příběhovka tak mě to na 99% bude bavit, v tomhle jsou mistři.
Nauč se číst.
Mám pocit, že většina lidí vnímá Jirku asi takto.
NIKDY v životě bych na nohu nevzal sandále.
Ty vole, co dodat.
Tohle mě jen utvrzuje, že na zingu je strašně zmrdská komunita.
Někdo přijde s opačným názorem, než mají místní ovce a je následně tvrdě lynčován. A každej se rád přidá, už jen aby si kopnul do oběti.
Tohle, že se tady děje je jasný důsledek neschopného šéfredaktora.
Zlatej vortex
Opačných názorů tu je více a nikdo je neosošuje, ale když odpovídáš na nečí článek a zakončíš ho „Běž si zahrát Fortnite“… To je stejný jako by napsal „Jdi si hrát ty svoje hloupé, jednoduché hry pro děti“. A kvůli tomu, že by Ondra rád viděl fantasy hru od ND, tak ta jeho myšlenka kurví dnešní hry a měl by si dát facku. Já beru to co chce Jirka říct, ale říká to zkrátka agresivně. A někteří mu holt odpovídají stejně.
Skodak: Souhlasim, zing ma hroznou komunitu, ale Neuberg je namyslenej ***** co si mysli, ze vi vsechno.
Pokud by Jiří nepsal koment na článek tak útočně a respektem k autorovi , věřím ze by se takových reakci nedočkal . A v tomto případě určitě není oběť .
Facku si pleskni sobě, za ten přiblblý komentář…
Johan: jenom abych tomu správně rozumněl, nesouhlasíš stim, že je tu toxická komunita a sám napíšeš tohle?