Společnost EA se na svých stránkách pochlubila novými informacemi ohledně očekávané kolekce Mass Effect Legendary Edition. Ty představují rozdělení výstupního rozlišení a očekávané snímkové frekvence pro hru podle různých platforem.
Hráči na PC budou moct Mass Effect Legendary Edition hrát až při 240 fps s podporou obnovovací frekvence až 240 Hz. Hráči mohou navíc kdykoli vylepšit několik grafických možností, aby doladili preferovanou rovnováhu mezi grafikou a výkonem.
Na konzolích, a to nejen na těch nových, budou mít hráči možnost kdykoliv přepínat mezi dvěma režimy. Ten první s názvem Favor Quality upřednostňuje dosažení nejvyšší možné věrnosti obrazu výměnou za nižší snímkovou frekvenci. Druhý, Favor Framerate, upřednostňuje nejvyšší možnou rychlost snímkování tím, že změní měřítko nativního rozlišení a sníží některé grafické funkce. Podrobnější tabulku s tím, jaké rozlišení a snímkovou frekvenci hra nabídne na různých konzolových platformách, naleznete níže.
Mass Effect Legendary Edition vychází 14. května na platformy PC, Xbox One a PlayStation 4. V režimu zpětné kompatibility bude možné hru hrát také na nových konzolích Xbox Series X|S a PlayStation 5. Hru si můžete předobjednat skrze obchod Xzone.
Tak se dívám že xbox series X má otrochu více navrch o proti PS5
ME:LE je hra na PS4, takže na PS5 běží ve zpětné kompatibilitě. PS5 má zpětnou kompatibilitu locknutou na 60fps. Takže možná výkon ani nehraje roli.
To platí jen pro staré hry ne? Ono by 120 fps šlo i na PS5, jen by to vývojáři museli udělat. MS si to jede přes svoje funkce bez vývojářů. Takže tady to bude opravdu výkonnostní „problém“. Spíš by mě zajímalo, jestli PS5 už podporuje 1440p výstup obrazu.
Pokud vím, tak to platí pro všechny PS4 hry. Je to kvůli tomu, jak ta zpětná kompatibilita funguje. Tuším, že o tom mluvili vývojáři Rocket League.
A tím, že ME:LE vyjde jen jako PS4 hra, tak je to vlastně „stará“ hra. Třeba nějaký patch bude, ale nespoléhal bych na to.
Ne, nepodporuje.
Nemá náhodou Legendary edition vyjít i na Nintendo Switch?
Nemá, bohužel zrovna na Switch bych to bral všemi deseti. Ale jak EA vtipně poznamenalo v roce 2018 – Switch pro nás není perspektivní platforma. Střih a o tři roky později se nic nezměnilo i přes 70 mega prodaných kusů (tedy skoro dvojnásobek XO).
Ty mínusy mi dávají zřejmě falešnou naději, že by to na Switch mohlo vyjít 😁
Na PC super. Ještě mě bude zajímat, jak si reálně povedou PS5 vs XSX. Podle tabulky jsou na tom při favor quality stejně, ale vzhledem k rozdílu ve výkonu by ty snímky na xku měly být stabilnější (“up to”).
Tak furt jsou to jen konzole. Pc na tom bude s vykonem vzdy lip
nepovídej to je novinka :O akorát nějak nevidím pointu s tím co napsal Duchino