Čínská vývojářská společnost Leenzee Games oznámila nové akční RPG Wuchang: Fallen Feathers. Odehrává se ve starověké Číně v posledních letech vlády dynastie Ming a vyjít má někdy v roce 2024. Nicméně prozatím netušíme, na jakých platformách.
Leenzee Games o RPG Wuchang: Fallen Feathers moc neprozradili, ale kromě období, kdy se odehrává, víme, že budete prozkoumávat překrásnou krajinu císařské Číny a bojovat proti tajemným silám, které dokážou proměnit ponurou realitu v dokonale nadpřirozenou hrůzu.
V tomto „souls-like Bloodbornu“ se mezi lidmi objevila lidožravá příšera a lidé začali trpět nemocí Feathering, kvůli které jim začíná růst peří. Proti svým nepřátelům půjdete s ostrými čepelemi a také střelnými zbraněmi.
Více se o hře dovíte z nového 18 minut dlouhého traileru. Novinky o hře můžete sledovat na Twitteru @PlayWUCHANG.
Zdroj: Leenzee Games
Celkem vtipne jak se vsichni smejou, ze Cina kopiruje veci, ale naprosto zapominaji, ze i dokonce zbytek sveta kopiruje uspesne hry. Dneska se nikdo nesnazi vytvorit originalni hru. Vsichni se radsi podivaji co je uspesne a pak to jen kopiruji. To plati jak pro online Battle Royale hry, tak pro singleplayer pribehovky. Ale hlavne se smejte jen cinanum.
On ten stereotyp, že Čína kopíruje platí tak nějak všeobecně. Jakmile se něco objeví ve světě, tak Čína to často zkopíruje. Možná proto to lidi vidí jen jako kopírku.
Tak jasne, ze Cina je znama timhle, ale kdyz se jedna o hry tak Cina neni jedina zeme, ktera kopiruje ostatni hry. Poslednich par let to dela cela Zeme tak proc „ponizovat“ Cinu a ne zbytek? Opravdu bych rad videl aspon nejak originalni hry. Nejenom dalsi generic open world AC-like hry. Nebo taky dokonce bych rad videl neco lepsiho nez je jen dalsi kopirka ostatnich BR her. Koho vubec muze bavit hrat dokola jednu a tu stejnou hru jen s jinym pribehem a jeste za to davat 60+ euro. Zajimave, ze na Mortal Shell jsem neslysel skoro nic. I kdyz to je v podstate souls hra.
V tomhle případě je ta podobnost ještě větší než třeba u Mortal Shell nebo například Lords of the Fallen nebo The Surge protože tahle hra má za mě takový ten „typický“ asijský styl a ne jenom zasazením, ale tak obecně. Třeba takové Dark Souls vypadá jak ze středověku v Evropě, ale je tam poznat, že to dělali japonci. A já osobně taky nejsem fanoušek těhle „rádoby“ souls like her protože za mě je From Software v tomhle nejlepší.
Sekiro DLC? to nemůže být jiná hra od jiného studia to .. :DDD bruh
Jsem v pohodě s tím, když se někdo inspiruje soulsborne hrami, ale tohle je až moc velká kopírka. Pohyby nepřátel a hrdinky, inventář, interface a to nejhorší – zvukové efekty. Nejčastěji tam jdou slyšet zvukové efekty z bloodbornu, které jsou snad identické a nedivil bych se, kdyby to prachsprostě vykradli. Prostě Čína…
Nechci nic rikat, ale FromSoftware pouziva dost casto stock sounds, ktere jsou k dispozici z databaze. Takze je celkem jasne, ze s necim z jejich her se setkas i nekde jinde. Hazet spinu kvuli soundum je trosku trapne. Dokonce i Valve ve svych hrach pouziva stock soundy.
https://youtu.be/BFda1MZ54G4?t=85 Tady mas treba ukazku stock soundu z Bloodborne.
Nebo tady https://youtu.be/VPWisWHkaWo?t=38 je Cleric Beast.
Tak snad si pochopil, ze stezovat si na stock soundy je naprosta blbost. Zminovat je jako „to nejhorsi“ co mohli cinani okopirovat. Taky cinske kopie moc nemam v oblibe, ale takhle hazet na ne spinu bezduvodne…naprosta stupidita.
Trochu divný, že ty stock sounds jsou skoro stejný, jak ve hře, která je pro ně inspirací. Když už dělám něco podobného, tak se snažím, ať alespoň zvuky nejsou totožný a interface není téměř stejný. Nebo pro souls-like hry nemohu použít jiné zvuky? Blbost samozřejmě. Tak si laskavě nech ty hloupý kecy, ty jedna stupidito…
To nejsou hloupe kecy, jenom si je spatne pochopil. V tvem prvnim komentari si rekl, ze ty zvukove efekty jsou to nejhorsi co ti na tom prislo. Muj komentar smeroval na to, ze stezovat si na soundy je blbost, jelikoz ty zvuky jsou stejne z bezplatne audiobanky takze je uplne jedno jake zvuky to ma, jelikoz to neni jejich original. Ty zvuky nejsou „skoro stejny“, ty zvuky jsou naprosto totozne.
Klidne si stezuj, ze ukradli jejich originalni tvorbu, neboli gameplay. Stezovat si(a jeste k tomu rikat, ze to je nejhorsi co mohli udelat) na zvukove efekty je opravdu zarazejici. To neni jejich tvorba takze nema moc cenu resit zvukove efekty. To je to naproste minimum na co bych se dival.
Je to moc hezký, ale taky bych si ještě někdy zahrál něco nesouls like!!!! Už mi to přijde trochu trapný.
Mě to přijde celkem hodně trapné. Jedni vývojáři uspějí s nějakým konceptem a druzí se pak začínají opičit. Teď jsou oblíbené Battle Royale, tak budem dělat BR hry. Teď jsou oblíbené Souls hry, tak budem dělat Souls hry. Teď jsou oblíbené „hide and run“ 1st person horory, tak budeme dělat „hide and run“ 1st person horory. Dříve se něco podobného dělalo taky, ale mám pocit, že si častěji vývojáři dokázali zachovat alespoň určitou dávku originality.
lol Čína zase předvádí, jak dobře umí kopírovat
…ne, nechápu! Už mě ti korejští, japonští a čínští vývojáři začínají drobátko srát Dejte mi okamžitě Project: Eve, Wuchang a Opičího krále! A kašlu na God Of War. Tohle chci hrát! HNED! Ještě, že se v lednu nabažím Elden Ring. Jak asi bude vypadat Wuchang za 3 roky, když už teď vypadá takhle?