Vydavatelství Electronic Arts a vývojáři ze studia DICE zveřejnili nový trailer z Battlefieldu 2042, ve kterém blíže představují trojici map. Jedná se o mapy Renewal (Egypt), Breakaway (Antarktida) a Discarded (Indie).
Kromě tohoto trojlístku bude v den vydání dostupná rovněž mapa Manifest (Singapur), Hourglass (Katar), Kaleidoscope (Jižní Korea) a Orbital (Francouzská Guyana), kterou jste si mohli osahat v nedávné otevřené betě (naše dojmy). Celkem se tak můžete těšit na 7 různých prostředí.
Další oblasti by měly přibýt po vydání hry. Zajímavě působí například plánované mapy ze starších dílů, které se objeví v rámci režimu Battlefield Portal.
Battlefield 2042 vychází 19. listopadu na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Jak se vám nově představené tři mapy líbí?
Battlefield 2042 si můžete předobjednat v Xzone.
Mapy nádherné jako vždy,ale u Breakaway už abych začal trénovat maratón, jak na mně nezůstane volné vozidlo 😂

Každopádně za 12 dní to pořádně rozjedu, hlavně ten Portal mód, na který jsem zvědavý nejvíc 👍
Já nevim, už v tý betě byla v podstatě většina tý mapy prázdná, protoře většina lidí si to rozdávala o ten mrakodrap, takže tahle zasněžená mapa sice vypadá nádherně, ale neumím si úplně představit jak moc „akční“ to ve finále bude. Obrovský mapy jsou super, ale nemůžete bejt takhle spoutaný počtem hráčů. BTW Planetside to uměl už před milionem let, proč to neuměj hry dneska ???
No na tu antarktickou mapu devs rovnou říkají, aby jsme používali vozidla jak jen to jde, navíc prý podle nich je nejlepší taktikou hlídat a bojovat o jednotlivé body a nesnažit se zabrat jeden a jet o dům dál 😂
To furt nezodpovídá dotaz jestli se vyplatí vytvářet obří mapy pokud je nemůžete zalidnit. Na tý mapě budou pravděpodobně 2 body, kde budou všichni a zbytek, cca 80% mapy bude zas prázdnej. Z toho traileru to vypadá, že se budou všichni mlátit o tu ropnou plošinu. Netvrdím, že znám lepší řesení, ale tohle podle mne není způsob ja designovat mapy, protože pak je ve finále ten údaj o rozloze jenom PR výkřik do prázdna. Ale jako obvykle u posledních BF, rád se budu mýlit.
Je pravda,že Conquest bude hodně bolet s tím velkým prostorem a tím,že nepotkáš ani živáčka nějakou chvíli ,spíš mám pocit, že Devs sázejí na Breakthrough, který je v posledních dvou dílech nejhranějším módem, tím pádem se bude 128 hráčů mlít o jeden sektor, dokud ho neubrání nebo nezískají, aby hra pak pokračovala dál 🤔
uvidíme jak ty mapy budou navrhnuté jako odhaduji že pěchota se bude střetávat hlavně v nějaké zástavbě a na volném prostranství se bude spíše střetávat technika ale bude záležet na rozvržení vlajek a počtu techniky Orbital byl v tomhle tom takový nemasný neslaný pro mě každopádně u mě pořád vede mód portal