Od prvního oznámení Alaloth: Champions of The Four Kingdoms uplynulo hodně vody. Na počátku s ním byl dokonce spojován v minulých letech značně démonizovaný herní designer Chris Avellone. Nyní už však o této výrazné postavě herního průmyslu tvůrci příliš nemluví. Do předběžného přístupu na PC autoři vstupují hlavně s tím, že hráčům nabízí akční RPG s propracovaným soubojovým systémem, jehož vizuál evokuje vzpomínky na starší izometrická RPG v čele s kultovním Baldur’s Gate.
V aktuální verzi hra disponuje rozsáhlým herním světem plným staromilsky navržených lokací , čtyřmi jedinečnými rasami (člověk, elf, trpaslík, skřet), dvanácti společníky a řadou možností, nač svého šampiona zaměřit. Na kompletu je patrné, že jeho nejsilnější stránkou je soubojový systém, který na první pohled působí inovativně a dostatečně dynamicky na to, aby celek utáhl.
Ve fázi předběžného přístupu by měl být Alaloth: Champions of The Four Kingdoms na PC přibližně dvanáct měsíců. Tvůrce můžete podpořit třeba nákupem na Steamu.
Hello Champions!
Alaloth – Champions oof The Four Kingdoms is available now in Early Access. Check EA Launch Trailer here 👇https://t.co/XJX9JSX1Lh#alaloth #rpg #fantasy #madewithunity #outnow #action #earlyaccess
— Alaloth – Champions of The Four Kingdoms (@alalothgame) June 30, 2022
OVŠEM! Tak tohle je přesně pro mě. Rovnou házím do košíku na Parovodu! Old-school RPGček není nikdy dost.
Super, děkuji ti za betatest
Neskutečná pecka. Ve hře je gró obrovská, KURE*** obrovská interaktivní mapa a MNOHO rodů z ras lidí, elfů, trpaslíků a skřetů…Po obří mapě se pohybuješ a jdeš tak příběhem, náhodnými setkáními a různými úkoly. Jakmile táhneš avatarem po mapě a vybereš si, kam se chceš podívat, přepneš se do dané lokace. Souboják je akční v reálném čase a velmi propracovaný. V žádném případě to není klikačka a la Diablo, ale používáš souboják po vzoru akčních adventur (úskoky, krytí štítem, parry, lehký a těžký útok, rozboření guardu nepřítele, házení např. nožů). Velmi zvláštní kombinace klasicky ukecaného izo RPG + poměrně těžké souboje a la akční adventury + cestování po obrovské mapě + zároveň ale klasické RPG prvky – strom/inventář/mnoho lootu. Mnoho dialogů, vedlejších úkolů, střetů s obchodníky, rodovými příslušníky, nepřáteli… crafting, vaření, kradení… atd. Kombinace mi připomíná stařičké, ale výborné Revenant. Mimochodem, hra obsahuje i obrovskou databázi míst a ras atd.
V sobotu jsem Alaloth pařil a je to hodně dobrý. Vizuál je třešinka (PDF art book skvostný). Mimochodem za každou rasu startuješ úplně v jiném prostředí. Na předběžný přístup jde už teď o velmi propracovanou a dotaženou záležitost. Schválně jsem si vybral jako startovní pozici město Na’Nardur, což je opevněná skřetí pevnost. Za lidi/elfy/trpaslíky jsem hrál už kde co, tak jsem tentokrát zkusil rasu skřetů. Vřele doporučuji zakoupit (Alaloth: Champions of The Four Kingdoms – Supporter Edition / Steam – € 34,96/ 865 Kč).
Přikládám mapu z artbooku:
Mám to ve wishlistu a s velkou pravděpodobností zakoupím, protože už mě to před časem učarovalo, ale až skončí EA… nerad hraji nedodělané v hry, protože dvakrát je nehraji, zas tolik času nemám.