Zemřel senior designer Bethesda Softworks Ferret Baudoin. Podle vzpomínkového profilu na facebooku odešel „náhle obklopen přáteli a blízkými“ 15. října. Příčina úmrtí nebyla zveřejněna.
Informaci sdílel bývalý šéf vývoje Falloutu 76 Jeff Gardiner. „[Ferret Baudoin byl] věčný optimista a skvělý přítel. (…) Bude mi chybět,“ vzpomíná, „psali jsme si o všech RPG hrách, které jsme hráli. Je to jediný člověk, o kterém vím, že jich hrál víc než já a Emil Pagliarulo (design director v Bethesdě, pozn. red.)“
We'd text about any and all RPGs we were playing. He's the only person I know that plays more of them than @Dezinuh and I. He completed four runs of the most recent #Pathfinder @OwlcatGames RPG alone.
— Jeff Gardiner ➡️ SOMETHING WICKED GAMES (@jg93) October 17, 2022
Právě zmiňovaný Pagliarulo o Baudoinovi napsal: „Byl nezastavitelně kreativní, vždycky plný inspirace a tvrdě pracoval, protože pro něj to nebyla jen práce. MILOVAL dělání her. Téměř každý náš rozhovor o designu končil tím, že jsme se shodli na tom, jak obsah vylepšit, aby byl zábavnější.“
(3/4) It's so rare to meet someone who has been doing the same thing for so long, and doesn't possess an ounce of cynicism. That was Ferret. I will forever miss his passion for games and his boundless, joyous collaborative energy.
— Emil Pagliarulo (@Dezinuh) October 18, 2022
Pravé křestní jméno Baudoina bylo Eric, ale mezi přáteli byl známý právě jako Ferret a toto jméno najdeme i v titulcích videoher, na kterých pracoval. Původ přezdívky ale tajil. „Tři roky jsem s ním bydlel na koleji a byl mi za svědka na svatbě, ale kde se [přezdívka] vzala, nevím,“ svěřil se jeden z uživatelů redditu, „vím ale, že se tím bavil, když navštívil Irsko. V té době tam byla taková móda, že si člověk strčil do kalhot fretku, a on to použil jako balicí hlášku!“
Baudoin pracoval na mnoha známých titulech. Naposledy se podílel na Starfieldu, roli lead designera převzal u Falloutu 76. Předtím dělal také na Falloutu 4. Dříve zastával roli lead designera v Bioware, kde se podílel na Dragon Age 2 a Inquisition, a v Obsidianu, kde stál u zrodu Neverwinter Nights 2 a KOTOR 2. Krátce se mihl už u nedokončených titulů Black Isle Studios.