The Callisto Protocol je dílem, které se od počátku prezentuje jako titul, který bude hodně stavět na strachu. Jedním z faktorů, jež budou definovat podobu toho, jakým způsobem budete hru prožívat, je bezesporu AI. Ta má být dle předchozích informací zaměřená nikoliv na to, aby vás zabila, nýbrž spíše děsila. Děs zde má hrát prim. Jeho intenzitu má navyšovat opravdu hutná hororová atmosféra, která vás bude provázet skrze celý vězeňský komplex. Zajímavé je, že na jeho design padla prakticky polovina rozpočtu, který byl dostupný na vývoj, což se jistě odrazí na jeho vysoké kvalitě. Minimálně z prezentovaných záběrů působí všechny lokace The Callisto Protocol skutečně strašidelně.
Tvůrci skrze něj chtějí světu prezentovat podobu toho, jak by mohla vypadat věznice budoucnosti. Hodně si podle všeho hráli s barvami a osvětlením, které značně definuje celkový zážitek. Celý prostor je v The Callisto Protocol velmi klaustrofobický, takže neustále cítíte tlak a fakticky se budete obávat každého stínu. A co teprve zvuky, ty mají představovat další silnou stránku této hororové symfonie. Dle vývojářů díky nim budou hráči zažívat stabilní pocit strachu, jenž bude postupem času pouze gradovat. Jakožto celek působí The Callisto Protocol jako opravdu silný horor. Detaily o tom, jak probíhala jeho tvorba naleznete v přiložených videích, která opravdu stojí za to.
In the second installment of Mastering Horror | The Callisto Protocol Docuseries, we look at the relationship between atmosphere and tension and how they're used to amplify fear in the game.
— The Callisto Protocol (@CallistoTheGame) November 3, 2022
Stále čekám na tu svou hru roku 2022 a začínám mít pocit, že The Callisto Protocol má zatím rozhodně největší šance (samozřejmě myšleno subjektivně pro mě). Tajně jsem doufal v Gotham Knights, ale všichni víme, jak mizerně to dopadlo. Snad Glen Schofield nezklame.
ten dead space remake vypadá hodně dobře
Hodně se těším a doufám, že to bude opravdu promyšlený horor a ne jen pár jumpscarů. Avšak Glenu Schofieldovi v tomhle věřím, kdykoli ho slyším o tomhle mluvit, je z něj cítit ta vášeň.
Snad to bude pořádně dlouhý protože to čekání v době herního sucha je šílený.
10H XD
Já se u toho rád podělám strachy i kdyby to mělo mít jen 10 hodin.
Dlouhý to nebude už jen kvůli tomu, co je to za žánr.
Ale vzhledem k faktu, že mají mít ve hře tu mechaniku s částečnou evolucí potvor, mohli by nějaký nový transformace nacpat do NG+ a přidat tak na důvodu, proč to hrát minimálně dvakrát. To je ale výmysl, kterýmu sám nevěřím. Jedině, že by podobnou srandu přidali časem v rámci patche