O připravovaném Assassin’s Creed Mirage se už od jeho oznámení mluví jako o komornějším dílu, který se má svou náplní a hratelností vrátit ke kořenům série. Několik zajímavých detailů nově v rozhovoru pro magazín Gamesradar prozradil kreativní ředitel hry Stéphane Boudon.
Oproti prvních dílům série se máme dočkat například výrazně bohatšího prostředí s větším množstvím interakcí a herních možností. Boudon konkrétně láká na neuvěřitelné a pohlcující detaily, díky kterým můžeme město Bagdád, kde se hra odehrává, považovat za jednu z hlavních postav.
V další narážce na starší díly zmíněný vývojář zmínil systém a chování davu. Assassin’s Creed Mirage má v tomto směru nabídnout organičtější systém, který se má podobat zpracování většího množství NPC v Assassin’s Creed Unity. Tento díl nabídl na svou dobu nebývale početné davové scény, což však kladlo nemalé nároky na tehdejší hardware.
Kromě důrazu na detailní zpracování města i jeho obyvatel se vývojáři měli zaměřit také na stealth. Boudon prozradil, že se vrátí ve starších dílech populární vrhací nože a kouřové bomby, které budeme moci v Mirage různě vylepšovat a přizpůsobovat dle vlastních preferencí a herního stylu.
Kreativní ředitel hry následně v rozhovoru zopakoval, že výchozím bodem projektu byla touha fanoušků po díle v komornějším měřítku, který by se vrátil k základním pilířům série Assassin’s Creed. O tom, zda se vývojářům tato vize podaří naplnit, se dozvíme v průběhu letošního roku, kdy Assassin’s Creed Mirage vyjde na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
To je jak zasekla gramofonova deska, ktera furt preskakuje na jednom miste. Tohle Ubi tvrdili o kazdem dile ze serie AC. Jako ja to koupim kupuju vsechny dily :).
Držím palce. Dobrých stealth her je jak šafránu. Je těžké udělat opravdu dobrý stealth a ve Valhalle není špatnej. Ale umím si přestavit i promakanější což se doufám podaří tady
Kde už jsem to jenom…
aaaa, Valhalla.
Tak uvidíme. Třeba se jim to tentokrát podaří
Bylo by hezké kdyby vrátily hádanky ala Ezio, strašně jsem se těšil až objevím nějakou další lokaci kde si budu chvíli lámat hlavu, atˇuž v nějaké zbořené opuštěné ruině nebo v nablýskané bazilice. A šerm který byl asi jedno z nejlepších věcí co se týče soubojů, nestačilo jen dělat kotrmelce a tupě sekat, ale hráč se musel trochu snažit a navíc se pak daly krásně dělat komba, kdy jste byly schopni zabít v jednom souboji docela dost protivníků..
Kdyby to bylo zasazeny nekam jinam, tak bych to i ocekaval s vyhlidkou ze bych si to koupil (zadnej preorder!), ale me ten arabskej nebo buhviodkud Bagdad plnej cmoudu a muslimu vubec nelaka….
Tá hra sa odohráva v roku 861, v kontinentálnej Európe sa preháňali barbarské hordy Húnov, Gótov či Frankov a na Veľkú Moravu sa len chystali Cyril s Metodom, aby vôbec doniesli prvé písmo. Kultúra a svet sa hýbali v Byzancii a na Blízkom východe. Bagdad bol vo svojom zlatom veku, umiestnený v kolíske ľudstva, kde sa stretali rôzne kultúry a v 9. storočí rástol na najväčšiu metropolu sveta. Arabi boli toho času v umení, architektúre, medicíne aj v obchode ďaleko, ďaleko pred ostatnými.
Takhle prosím vypadá komentář zaostalého a příliš jednoduchého jedince.
Ubisoftu naprosto nevěřím, že by byli schopní nějakou svou fungující formulku změnit… ale uvidíme, no.
Zajimave…pritom veris vyvojarum, kteri ti neukazou ani realne zabery ze hry ala Days Before.
Tak to je silné tvrdenie. Mesto v „hlavnej postave“ predstavilo prvýkrát GTA IV, kde Liberty City bolo niečo úžasné, prvýkrát GTA ukázalo takmer kópiu predlohy, tá správna atmosféra z toho dýchala z každej ulice. Je to celkom umenie takto to vytvoriť. Rockstar behal po NYC a spravil tisíce fotiek a je to vidieť. Netusím odkiaľ bude čerpať Ubisoft, ale mapy a prostredie ako také robiť vedia. Treba len správne trafiť ten „vibe“ a pohrať sa s detailami v meste. Má to byť menší projekt, tak neviem čo čakať… Najhoršie čo môžu spraviť, sú 4 druhy ulíc, ktoré nakopčia a prehodia im textúry, aby v jednej vial z okna červený koberec, v druhej modrý, v tretej zelený a štvrtej fialový a potom zahlásili, že „každá ulica v meste je unikátna“.
Paradoxně mě poslední 3 díly bavily víc než většina těch „tradicnich“. Už jenom proto že vám hra co 2 hodiny nepripominala že vlastně nehrajete za toho borce v Římě(resp. Jakékoliv jiné supr lokaci z historie) ale jen za typka/typanku co sedí v křesle v nějaký laborce.
Je to už 13 dilu a já se pořád nesmiril s tím že Assassins creed není historický drama ale prostě jen scifi (co s každým dalším dílem dává menší a menší smysl) Ale Ubisoft tvrdí že assassin byl vždycky jen a pouze o tom scifi křesle takže pro mě zklamání zůstává (hlavně že v reklamnich kampaních se o něm jaksi odmítají zmínit…)
K Mirage jsem skepricky. Postava Basima mě ve Valhalle tuze nebavila a po tom supr dupr twist (souvisejícím právě s tím scifi kreslem) se bojím že zaměření bude právě na to.
To že bude Mirage menší povazuju za plus. Ubi velký hry neumí. Valhalla svou až serialovou skladbou příběhu byla supr na dlouhodobé hrani ale místo aby se zaměřili právě na to tak tam přibyly i obri fantasy lokace, tuna obřích DLC (a překvapivě i ty zadarmo byly supr) a absolutně brutální množství sběratelských věci. Po 75 hodinách sem horko těžko ve třetině a už teď vím že Valhallu nikdy nedohraju (už jen proto že jako u každého AC očekávám ze závěrečná pětina hry patří scifi nesmyslum)
Co tím chci říct je že AC by byla strašně supr kdyby ubi nastavil na věcech co nefunguje nebo aspoň vymyslel jak je udělat zábavný aby nerusily (ano opět to scifi kreslo) Kdyby hry jako Ghost of tshushima Witcher 3 který neredi zážitek z historie zbytečnému berlickama pro další díly tak o AC ani nezávidím ale nedostatek konkurence u open world historich her ubisoftu hraje do karet. Od Mirage očekávám prakticky jen to že vyplní díru na trhu a nic z problémů co se s AC táhnou už X dilu bude hrdě ignorovat a dal si pojede tu svou. Ach jo…
Docela se těším
To je vždycky keců a plánu a ve finále to je úplně stejné jako poslední 2-3 díly. Tahle serie už je jak Call of Duty. Klidně bych si zahrál remake Assassins Cred 2+Brotherhood.