Heroes of Might and Magic je značkou, která má po celém světě řadu fanoušků. Ubisoft s ní v současnosti příliš nepracuje a tak si milovníci této série musí vystačit s duchovními nástupci. Demiurges je tahovou strategií, za kterou stojí osamocený tvůrce, jenž se už čtyři roky svému dílu stabilně věnuje. Nyní podle něj pomaličku nazrává čas k tomu, aby jeho výtvor vstoupil do předběžného přístupu. V něm hráčům nabídne propracované mapy plné výzev, možnost vytvořit si specifický balíček karet, unikátní města s vlastními strukturami a jednotkami, jež mají možnost postavit do pole. Scházet tu nebudou ani hrdinové s možností vývoje.
Datum vydání Demiurges prozatím nebylo na PC specifikováno, vyzkoušet si však můžete jeho slibnou demoverzi. Autor by rád své dílo přinesl také na Steam Deck.
The new demo version of Demiurges is live on Steam#indiegame #steamdeck #indiedevhttps://t.co/Iz4xGGdwa2
— Berih | wishlist Demiurges on Steam (@GSabiniok) January 29, 2023
No…duchovní nástupce…sorry za upřímnost, ale vždyť je to vykrádačka s osekanější hratelností a horší grafikou
Pokud by chtěl někdo kouknout na zajímavou hru, která si bere částečně inspiraci z HoMaM, tak vyzkoušejte Hero´s Hour, taky stavění města a tahy, rozdíl je v bitvě, která probíhá jinak
„Heroes of Might and Magic je značkou, která má po celém světě řadu fanoušků. Ubisoft s ní v současnosti příliš nepracuje…“
Zatial este neprisli na to ako nadrbat sto otaznickov do HOMAM map, ale ono to pride
Zrovna předevčírem jsem si zapl po pár letech Heroes 2 a nakonec u toho strávil pěkných pár hodin, prostě dvojka byla za mě top, dokonce mě bavila víc než trojka 😁
Jo Heroes 2 je topovka. Dokonce jsem měl možnost to vidět i s CZ lokalizací a dabingem a nebylo to bad. Ten datadisk k tomu je ale hodně drsný.
My hráváme 3 nebo 5. Tyto dvě se mi zdají asi nejlepší.
Minulý rok jsem viděl nějakou hru, která vypadala jako právě nástupce HOMAM. Byl to také pixelart, ale oproti tomuto to vypadalo opravdu super a krásně. Bohužel si nevzpomenu, jak se to jmenovalo a teď jen doufám, že si to neprošlo takovým brutálním downgradem a že to není tohle. 🤞
Jednalo se o Songs of Conquest
Jó to je ono. Super, díky.
Já tedy netuším, proč by mělo být za „duchovního nástupce“ považováno něco, co vypadá hůř než HoMaM 1
taky nezapomeň že HOMAM dělalo celé studio o desítkách lidí sedící na penězích z Might&Magic série, tohle dělá jeden Polák ve svým volnu
Ahá, tak řeknu hned, že to dělá Polák. To pak jo.
Mně jde o to „duchovní nástupce“. To by neměla být každá hra co se tomu podobá. Na takové označení bych očekával nějakou úroveň.
Tak hodně tvůrců to tak samo prezentuje, protože tam jistá spojitost s legendou je.
Já ten termín „duchovní nástupce“ mám v mysli zapsanej podobně jako třeba slovo „kultovní“ – prostě parádu a významné dílo. A taky to, že přívlastek ukáže čas a fandové. Pokud s tím přicházejí sami tvůrci (a ještě před předběžným přístupem), tak to vnímám jako klasické „samochvála smrdí“.