Zaklínač 3: Divoký Hon dostal novou verzi a ta v den vydání nejela úplně ideálně. Tedy lépe řečeno, byla na tom v rámci optimalizace hodně špatně. Zatímco na PC byla pro řadu lidí takřka nehratelná konzolím jela slušně. CD Projekt Red se k problému postavil čelem a slíbil, že potíže co nejrychleji opraví. Aktuální patch 4.01 však ukazuje, že se to snáze řekne, než realizuje. Zatímco před touto aktualizací šlo s problémy způsobené ray tracingem bojovat vypnutím, nyní si moc nepomůžete.
Do jisté míry je situace možná ještě horší než předtím, protože při zapnutém DirectX 12 hra běží opravdu hodně špatně, což ukazuje i přiložené video. Jistou formou záchrany je pro hráče opět návrat k DirectX 11, jenže ten rozhodně není tím, po čem většina hráčů touží. Je vskutku zajímavé, že studio stále nebylo schopno své dílo optimalizovat. Zaklínač 3: Divoký Hon si bezesporu zasloužil lepší start, tak snad se tvůrcům podaří se s novou várkou potíží co nejdříve vypořádat.
The Witcher 3: Wild Hunt’s 4.01 patch improves ray tracing, but tanks non-RT performance – https://t.co/ihjxek95sn pic.twitter.com/9R5ejuSMrv
— Rock Paper Shotgun (@rockpapershot) February 3, 2023
To je tak když se drbe do (legendy)
Fakt beru remaky,remastry her cca 15-20 let z5 proč ne,ale ta dnešní móda remastrovat hry 3-5 let staré a ještě je rozesrat…
Já fakt nevím kdo tohle podporuje..
Pamatujete si časy,když hra vyšla v pořádku a do roka kní vyšel plnohodnotný datadisk?
Od zacatku neni problem v ray tracingu ale v diretx 12 ketra je v teto hre totalne v pr..
Alespoň v dx11 je po patchi 1%low o dost lepší.
Jo když chcete namodovanou hru je lepší si to namodovat sám.
za všechno muže PS5 zlé konzole ničí optimalizaci pc her
Já měl problémy hned po vydání, kdy hra padala co pár vteřin, což ale vyřešil hotfix. Výkon není kdo ví jaký a doskakování RT verze stínů je dost otravné, ale jinak si nemůžu stěžovat, hra jede stabilně v rozmezí 50-90fps v 5120×1440 na RTX 4090. Často slýchám stížnosti na CPU bottleneck – osobně jsem ale neviděl zatížení CPU snad přes 5% na i7-13700K.
V tom cd projektu absolvovali nějakou skupinovou lobotomii ne?
Problem je ,že DX12 verze jako jedina podporuje HDR na ktery sem si zvykl..
Hru mam rozehranou už dost přes 100h, ale před patchem jsem v dx12 režimu měl cca 70-90 fps, tedka mam mezi 55-65 fps lítá to jako prase.. takže to odmitam hrat a nepomáhá ani snížit na minimum ty odrazy ,,opravený´´
O RT se vubec nebavim ten šlape blbě skoro všude neni na to vykon ani optimalizace
Co mas za monitor, kdyz resis hdr?
34″ Samsung Odyssey Oled
PS5 v pohode, v performance režimu jede a vypadá to nádherně
No jo tak na medium to jede dobře všem.
No, vypadá to jako high/ultra pc nastavení před příchodem next gen updatu. Plus plynulých 60fps bez framedropů, já jsem víc než spokojenej.
Blbosti jako ray tracing nepotřebuju 
je to ultra preset z aktuální next-gen verze na PC. Takže PC má možnosti navíc Ultra+ a lepší RT. Lepší si zjistit info, než začneš trollit
PS5 Perfomace režim vypada na Medium setting na PC a to pojede dobře všem nejlepši je stará verze zaklínače bez ray tracingu ta na PC jede bez problému na ultra oproti konzolím
Vcera jsem to pustil, ze si tu hru zopakuju. Na radeonu 6900xt,ryzen 3950x,32GB RAM to slape v 3440×1440 k me spokojenosti, rt, fsr a dynamic resolution vypnute.
Co jako tva spokojenost na tvem buildu je… 30fps?! lol…..
30 to neni, takove slideshow bych nehral. Mam i ps5 a tam mam zaklinace taky, na pc mi jede pocitove plynuleji nez ps5 performance, ve vetsim rozliseni, s vetsim fov. Tam zitra zapnu fps counter a dam vedet.
FPS se pohybuje v rozmezi 60-70 v te prvni vesnici s hospodou. Zatim jsem nepokrocil dal, dakze nedokazu zatim rict. Gameplay mi v tomto miste prijde ale plynulejsi nez na PS5 (coz by melo byt 60). Mozna to je ale pocit kvuli vetsimu zornemu poli (ultrawide). Moje nastaveni je toto:
—————————————
Anti-Aliasing: TAAU
Dynamic Resolution Scaling: off
Sharpening: Low
Screen Space Ambient Occlusion: On
Screen Space Reflection: High
Motion Blur: on
Blur: on
Bloom: on
Depth of Field: on
Chromatic Abberation: off
Vignetting: off
Light Shafts: on
Camera Lens Effects: on
Hairworks: off
Number of background characters: ultra
Shadow quality: Hight
Terrain Quality: Ultra
Water Quality: Ultra
Foliage Visibility Range: Ultra
Grass Density: Ultra
Texture Quality: Ultra
Detail Level: Ultra
Display Mode: Borderless Window
VSync: On
Resolution: 3440×1440
FPS Limit: 120 (muj monitor je 100Hz, 100 nenabizi, protoze milovane presety)
HW cursor: off
Camera distances: Default (larger FOV).
—————————————
Kdyz zapnu FSR2, tak je FPS na tom samem miste 100, coz je vsync limit meho monitoru.
Pokud dam Screen Space Reflection na Low, tak je 75-80.