Strauss Zelnick, ředitel Take-Two Interactive, se domnívá, že za nepříliš dobré prodeje strategického RPG Marvel’s Midnight Suns může z části i datum vydání. „Je možné, že čas vydání nebyl dokonalý,“ řekl novináři Jasonu Schreierovi. Přesto Zelnick věří, že přes slabší start by se mohl titul prodávat dlouho podobně, jako další hry od Firaxis.
Prodejně se Marvel’s Midnight Suns nedařilo i přes úspěch u kritiky. Vydání připadlo po několika odkladech na začátek prosince. Ani ne měsíc od vydání se hra dočkala výrazných slev a v hodnoceních prodejů za rok 2022 se umisťuje velmi nízko (ačkoli právě absolutní číslo je zcela jistě ovlivněno pozdním datem vydání). Například v Británii se podobně jako A Plague Tale: Requiem nebo The Callisto Protocol nevešla do první stovky nejprodávanějších her.
Some news: Marvel's Midnight Suns was a critical success but a commercial flop. Take-Two CEO Strauss Zelnick told me in an interview this afternoon that "it's possible the release window wasn't perfect" but that he thinks it could have a long tail, like other Firaxis games
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 6, 2023
Marvel’s Midnight Suns si v současnosti zahrajete na PC, Xbox Series a PlayStation 5. Verze pro dosluhující generaci konzolí a Nintendo Switch by měla dorazit letos.
„Tohle je až absurdně propracovaná hra, jejíž vybroušenost mnohavrstvých herních mechanik se může rovnat jen s mimořádnou pečlivostí a nápaditostí spisovatelů, kteří vdechli postavám život často i lépe než komiksy nebo filmy,“ napsali jsme o hře v recenzi.
Kartičky mě těžce nesedly. Měly to udělat jak XCOM
no nevim, jestli bych vydrzel 50+ hodin tahovych souboju a karticek, prolozeny obsahlou knizkou…
Mám platiny v Avengers i Guardians of the Galaxy (za mě mega nedoceněná hra), ale tahovky jdou mimo mě, takže sorry, ale nechám si to celkem rád ujít. Ta hra je určitě dobrá, věřím tomu, jen těch, kteří to ocení asi nebude kdo ví kolik zjevně.
Je to jednoduché. Tahovky nejsou mainstream a ani naroubování Marvelu na to na tom očividně nic nezmění. A jak vidím u kolegy a kolegyně níže, tak nejsem jediný, na koho to mělo zcela opačný efekt. Navíc vynechání oldgenu u hry jak z mobilu je parádní fail. Do roka to dají do Gamepasu a PSPlus, aby jim ještě aspoň nějaká kačka za to přiletěla na účet.
A nebo se neprotla množina fanoušků Marvel univerza s množinou fanoušků komplexních strategických her s tahovými souboji a kartami.
Ale co to povídám. Pane Zelnicku máte pravdu! Přece návštěvníci kinopodívaných tak rádi hrajou strategické tahovky. Prostě jste to jen vydali ve špatný den…
hm tak to vypadá že asi ty DLC co jsou v Season passu budou poslední
klidně bych bral více postav
Take Two fatálně podcenili marketing a spoléhali na to že to vykompenzuje značka Marvel.
Souhlas, o hře jsem zaslech kdysi dávnou při oznámení. Pak jsem o ní prakticky vůbec nevěděl (a na její existenci zapomněl), než jsem si jí náhodou všiml v sekci nově vydaných na PS storu.
Ten marketing byl fakt žalostný.
Za mě je to totálně nezajímavé téma her ale i já jsem si všiml že za poslední dva nebo tři roky vyšlo asi milion her se superhrdiny a kdo se v tom má orientovat když na to není přímo vysazený. Třeba marketing byl ale prostě splynul s dalšími hrami protože jsem to jméno vídal ale nestálo to za pozornost. Krom toho se jméno Marvel dnes objevuje na všem a jak rapidně roste kvantita tak stejně rychle klesá kvalita a spousta lidí už je na to jméno alergická. Třeba na instáči jen co vidím logo tak jedu dál bez věnování sebemenší pozornosti a rozhodně nejsem sám.
Osobně jsem se tomu vyhnul akorát kvůlci tomu, že to je o superhrdinech. Tohle téma mě nechává chladným. Přitom XCOM jsem kupoval za plnou.
Skoro mi připadá, že Marvel působí úplně opačně než měl
Tenhle názor jsem slyšela/četla mockrát a měla jsem to úplně stejně. Ale poté, co jsem o tom četla/slyšela, si to určitě někdy letos plánuju koupit a superhrdiny nějak zvládnu.
Třeba to fakt ještě bude mít long tail…