Jasnou ukázkou úspěchu se letos bezpochyby stalo akční RPG Hogwarts Legacy. Za pouhé tři měsíce se mu totiž podařilo překročit více než 1 miliardu dolarů, díky 15 milionů prodaných kusů. Tento úspěch překročil všechna očekávání tvůrců, o více než 256 %, což jí jistě namotivuje k tomu, aby z tohoto vesmíru vypustila do světa v budoucnu co největší množství her.
Je nutno podotknout, že Hogwarts Legacy dosud nebylo dostupné na PS4 a Xbox One, takže lze počítat s tím, že čísla půjdou ještě rapidně nahoru. A ani poté co se prodá dostatek kusů na těchto platformách nemusí prodeje polevit. Stále ve hře totiž bude ještě Nintendo Switch, na které tento oslavovaný kousek doputuje 25. července. Zatímco v případě staré generace konzolí představuje optimalizace silnou stránku, je otázkou, jak se tvůrcům povede přenést hru na konzoli společnosti Nintendo. Snad však vše dopadne dobře a i hráči na této platformě si užijí výlet do Bradavic naplno. Sama společnost v tento port podle serveru VGC vkládá velké naděje.
Update: During its earnings call, Warner Discovery exec JB Perrette called today’s Hogwarts Legacy release for PS4 and Xbox One “important”, but said the company has significantly higher hopes for the upcoming Switch version, including in Japan https://t.co/9XE0kuLk8m
— VGC (@VGC_News) May 5, 2023
Je to hra vhodna aj pre ludi, ktorych nezasiahli, alebo nezaujali Harry Potter filmy.
Jestli se rozhodnou pro pokračování, tak příště budou muset více zabrat v obsahu. Myslím, že svět zpracovali suprově, atmosféra je tam opravdu kouzelná, ale ostatní obsah nějak moc nevybočuje v průměru. Já jsem jeden z mnoha, který hru ještě nedotáhl do konce protože mě to po určité době přestalo bavit (i když je pravda, že teď mám obecně herní pauzu asi tak už přes měsíc). Asi nejvíc mě ubijeli úkoly, které jsem musel splnit, abych se naučit kouzlo. Chci se naučit „základní kouzlo“ Wingardium leviosa a hra mě pošle na druhý konec mapy, abych proletěl pěti kruhy a pak se vrátil. Takový prázdný, natáhnutý, absolutně nesouvisející s tím kouzlem. To jsem fakt kroutil hlavou. Příběh nevím jak skončí, ale každý kdo to dohrál se shoduje, že je to klišé. Funguje, ale neohromí. Tak doufám, že to v dalším díle dotáhnou.
Ja to mám tiež tak nejak podobné. No pre mňa bol suprový len hrad, prasinky a hlavne tie interiéry. Všetko ostatné čo sa týka sveta a exteriérov mi prišlo ako z posledných Assassinov. No a obsahom alebo skôr atmosférou mi to prišlo ako Kameň mudrcov čiže žiaden Azkaban. Hra nebola pre mňa ani prekvapenie ani sklamanie.
to nezni moc pozitivne asi bych to taky nedal … prvni misi sem hral a spatna nebyla ale bal sem se presne toho co tu pises .. ok .. koupim mozna nekdy ve sleve za 3 kila ..
Vydělala nebo utržila? To je sakra rozdíl…
Koupím nějakou věc za 100 Kč. Časem ji prodám (nebyl o ni zájem) za 60 Kč. Opravdu jsem „vydělal“ 60 – nebo spíše prodělal 40?
No asi utržila, to bys chtěl trochu moc, aby to byl čistý zisk. :)))
Nevím, proč ty mínusy. Ve článku bylo původně (špatně) „vydělala“, proto jsem tenhle post také psal. Následně to redakce v tichosti opravila.
Takže tipuji, že mínusy přibyly až po opravě článku, nebo jsou od lidí naprosto bez elementárních znalostech ekonomických pojmů. Ale žíly mi to opravdu netrhá
Pokud nás čtenář upozorní na chybu, běžná praxe je mu za to poděkovat (a chybu opravit). V tomto případě zřejmě autor článku poděkování nezvládl/zapomněl, tak děkuji místo něj. Mínusy také nechápu
Cele +/- nedava zmysel v poslednej dobe. Je nejaky napad nahradit to niecim inym, alebo odstranit uplne?
Když jsme před nějakou dobou +/- zrušili, strhl se zase pokřik, že jsme „sluníčkáři“…
A přitom taková blbost, co.
Neřekl bych blbost když hra vydělala 1 miliardu
Opravdu myslíš že „výdělek“ = kvalita? Nejsem si jistej jakože svět je nice a na první hru dobrá práce ale je to nuda velká nuda ale hejno to zabaví nu.